Η Ελεάνα Σπυροπούλου, ιδρωμένη και καταπιεσμένη μέσα στην άβολη στολή της Ασφάλειας του αεροδρομίου, που θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον πέντε νούμερα μεγαλύτερη για να της επιτρέπει να πάρει ανάσες, κάθεται στην άκρη της καρέκλας της, πίσω απ'το υπερφορτωμένο γραφείο της, με το κεφάλι της στραμμένο προς την παλιά οθόνη υπολογιστή μπροστά της.
Τα μάτια της, ωστόσο, δεν εστιάζουν στο ηλεκτρονικό παιχνίδι πασιέντζας που βρίσκεται ήδη στη μέση πάνω στην οθόνη. Όχι, αυτή τη φορά το βλέμμα της έχει κάτι πολύ πιο ενδιαφέρον να παρατηρήσει μέσα στο μικροσκοπικό γραφείο που της παρέχει το αεροδρόμιο.
Συνήθως, το μέρος είναι ανεπανάληπτα νεκρό, ειδικά τα πρωινά. Μερικοί ύποπτοι τύποι τους οποίους ψάχνει για διακίνηση ναρκωτικών, κάποια κλαψιάρικα παιδιά που χάνονται απ'τις μαμάδες τους και της λένε με δυσκολία το όνομά τους για να το ανακοινώσει απ'τα μεγάφωνα, ακόμα λιγότεροι επιβάτες που έρχονται για να αναφέρουν την κλοπή της τσάντας ή του κινητού τους. . .
Σε γενικές γραμμές, τίποτα ενδιαφέρον δεν συμβαίνει σε εκείνο το παλιό γραφείο, εκτός απ'τους πολύωρους γύρους ηλεκτρονικής πασιέντζας που παίζει η Ελεάνα στον υπολογιστή της, μέχρι να τους βαρεθεί κι αυτούς και απλώς να ξεκινήσει να μετράει τα λεπτά στο στρογγυλό ρολόι του τοίχου μέχρι η βάρδια της να τελειώσει.
Αυτό δεν ισχύει σήμερα, όμως. Η Ελεάνα ρίχνει κλεφτές, όσο πιο διακριτικές ματιές μπορεί προς το νεαρό ζευγάρι που κάθεται στις δύο καρέκλες απέναντι απ'το γραφείο της, περιμένοντας ήσυχα για την άφιξη του ασθενοφόρου που την έβαλε ο προϊστάμενός της να καλέσει πριν λίγο.
Απ'ότι κατάλαβε, οι συνάδελφοί της που είναι αρκετά τυχεροί για να κάνουν περιπολίες έξω και να μην είναι εγκλωβισμένοι σε ένα βρωμερό, ζεστό δωμάτιο, βρήκαν την κοπελιά με τα κόκκινα μαλλιά λιπόθυμη στο μπάνιο, με μία βαθιά, ματωμένη πληγή κάπου στην κοιλιά. Κάποιος την μαχαίρωσε; Προσπάθησαν να τη βιάσουν στις τουαλέτες και αντιστάθηκε; Έχει κάποια παράξενη αρρώστια; Η Ελεάνα δεν μπορεί να σταματήσει τον εαυτό της απ'το να δημιουργεί περίπλοκα, ευφάνταστα σενάρια, που ίσως κάνουν τη μέρα της στη δουλειά λίγο πιο ενδιαφέρουσα απ'όσο συνήθως.
ESTÁS LEYENDO
Η Λάθος Κόκκινη
Romance«Δεν εχει πλακα; Νιωθω σαν τη Μουλαν!» «Ναι, μονο που η Μουλαν δεν ντυθηκε σαν αγορι για να ξεφυγει απ'τη γαμημενη αστυνομια, ουτε την κυνηγουσε η Μαφια επειδη ο απαγωγεας της ληστεψε ολοκληρο τον τραπεζικο λογαριασμο τους και τωρα τρεχει μακρια μαζ...