Όταν η βαριά αλλά ταυτόχρονα εκπληκτικά απαλή φωνή του Άρη αντικαθίσταται από το μονότονα συνεχόμενο 'μπιπ' της εγκαταλελειμμένης, πλέον, άλλης γραμμής, η Σία απομακρύνει το κινητό της απ'το αυτί της με μία μικρή ανάσα.
Τουλάχιστον είναι καλά, είναι η μόνη σκέψη που παράγει το θολωμένο απ'την πολύωρη δουλειά κεφάλι της. Ήθελε να του μιλήσει κι άλλο, να του πει για την πρόβα του νυφικού στην οποία, τελικά, αναγκάστηκε να πάει μόνη της, για τον πρόσφατο τσακωμό με τον πατέρα της, για το αδιέξοδο στο οποίο καταλήγει συνεχώς η έρευνα για τον Άγνωστο Χι, που είναι πολύ πιο δύσκολη ‐ σχεδόν ανυπόφορη ‐ χωρίς τον Άρη εκεί, να τη βοηθάει και να την καθοδηγεί.
Ξεφυσάει ξανά, αφήνοντας το κινητό της στο γραφείο δίπλα της, ανάμεσα στα εκατομμύρια διάσπαρτα χαρτιά που καλύπτουν το μισό πληκτρολόγιο του λάπτοπ της και έχουν κρύψει το ποντίκι της το οποίο ψάχνει εδώ και ώρα.
Ο μικρός χώρος του γραφείου της στο τμήμα αρχίζει να φαίνεται ακόμα πιο μικρός, ξαφνικά, να την πνίγει και να την πιέζει, να της θυμίζει κλειστό κουτί και να τραβάει όλο το οξυγόνο από γύρω της...
Το κεφάλι της προσγειώνεται πάνω στα χέρια της και τα δάχτυλά της βρίσκουν αμέσως τους κροτάφους της, για να τους τρίψουν αργά και κυκλικά. Είναι πολύ αργά, αλλά δεν νιώθει να νυστάζει ‐ όχι μετά από όλους εκείνους τους καφέδες που κατέβασε σαν να πίνει νερό προηγουμένως.
Αισθάνεται, όμως, κουρασμένη, εξαντλημένη από την μη καρποφόρα έως τώρα έρευνα της ανάμεσα στα δεκάδες άσχετα μεταξύ τους στοιχεία που βρέθηκαν στο σημείο δολοφονίας του Χριστόφορου Μπαλτά.
Τα πάντα οδηγούν στον Άγνωστο Χι, κάτι που εξηγεί και το χαραγμένο 'χ' πάνω στο στήθος του Μπαλτά. . .
Αλλά γιατί αυτόν; Ο Άγνωστος Χι σκοτώνει πάντα συγκεκριμένα άτομα, σαν να τα επιλέγει από λίστα. Γιατί αυτόν τώρα; Γιατί ένα απλό, πλούσιο πιόνι των Μαύρων Ταύρων;Δεν αντέχει να μην μπορεί να ενώσει τα κομμάτια του παζλ επειδή δεν τα έχει όλα και, δυστυχώς, όσο η Ραφαέλα Καραβάνα αγνοείται, δεν θα καταφέρει να συμπληρώσει ποτέ την κατάθεσή της στα στοιχεία.
Εξάλλου, μπορεί ακόμα και η ίδια να είναι ένοχη ‐ κοιμήθηκε σε ένα απ'τα δωμάτια του ξενοδοχείου με τον Μπαλτά ενώ είχε βάρδια στην Παμπ. Λίγα λεπτά μετά, το πτώμα του βρίσκεται στο πάτωμα της ίδιας Παμπ...
ESTÁS LEYENDO
Η Λάθος Κόκκινη
Romance«Δεν εχει πλακα; Νιωθω σαν τη Μουλαν!» «Ναι, μονο που η Μουλαν δεν ντυθηκε σαν αγορι για να ξεφυγει απ'τη γαμημενη αστυνομια, ουτε την κυνηγουσε η Μαφια επειδη ο απαγωγεας της ληστεψε ολοκληρο τον τραπεζικο λογαριασμο τους και τωρα τρεχει μακρια μαζ...