τριάντα τέσσερα

1.9K 327 98
                                    

Το ξέρω ότι θέλετε Άρη αλλά η ιστορία υποτίθεται ότι είναι αστυνομικό ρομάντζο οπότε πρέπει να προχωρήσει και λίγο η πλοκή με τη Σία και την αστυνομία για να βγάζει νόημα η σχέση της Ραφαέλας και του Άρη στη συνέχεια :(

(Στο επόμενο βέβαια θα έχει Άρη χεχε)
_______________________

Ο δείκτης της Σίας τρίβει σκεπτικά το πηγούνι της, ζωγραφίζοντας μικρούς αόρατους κύκλους πάνω στο δέρμα.

Στέκεται μπροστά από έναν παλιό πίνακα με ροδάκια, τον πίνακα με την πρόοδο της έρευνας για την υπόθεση του Χριστόφορου Μπαλτά.

Τίποτα.

Ο πίνακας είναι άδειος. Ούτε μισό αποδεικτικό στοιχείο δεν τον στολίζει, ούτε μία φωτογραφία δεν έχει τοποθετηθεί πάνω του με κολλητική ταινία, ούτε δύο λέξεις δεν έχουν σημειωθεί στη λευκή επιφάνεια.

Πράσινα μάτια στο χρώμα πρωινής χλόης εξετάζουν τον άδειο πίνακα με προσοχή, με αλύγιστη αποφασιστικότητα. Όλες τις οι σκέψεις οδηγούν σε αδιέξοδα που δύσκολα παρακάμπτονται, οπότε τι υποτίθεται ότι πρέπει να γράψει πάνω στο κενό; Ο ανεξίτηλος μαρκαδόρος έχει μείνει ανοιχτός μέσα στην παλάμη της, έτοιμος για χρήση, αλλά η γυναίκα που τον κρατάει δεν μοιράζεται την ετοιμότητά του.

Είναι χαμένη χωρίς τον Άρη στην ομάδα.

«Δεν... δεν βγάζει νόημα.» ξεφυσάει, με την πλάτη της στραμμένη στους υπόλοιπους αστυνομικούς που έχουν συγκεντρωθεί γύρω απ'τον πίνακα με ευλαβική ησυχία. Η Σία κουνάει το κεφάλι της, μιλώντας πιο πολύ στον εαυτό της. «Πρώτα, ο Βολταίρος μας στέλνει εκείνο το βίντεο απ'την Παμπ του ξενοδοχείου, με τον Αντώνη Νόβα και μία γυναίκα με κόκκινα μαλλιά που ο ίδιος είπε ότι ήταν μία τυχαία φίλη της Ραφαέλας Καραβάνα...» σταματάει για να γράψει το όνομά της στον πίνακα. Το κυκλώνει διπλά.

«Μέχρι τώρα, πιστεύαμε ότι ο Άγνωστος Χι έκανε τον φόνο του Χριστόφορου Μπαλτά ‐ τα μόνα στοιχεία που έχουμε, δηλαδή το χαραγμένο χι στο στήθος του και το βρώμικο παρελθόν του Μπαλτά, οδηγούν σε αυτόν. Θεωρήσαμε, λοιπόν, ότι η Ραφαέλα Καραβάνα εξαφανίστηκε είτε επειδή είδε τον Άγνωστο Χι και εκείνος αναγκάστηκε να τη βγάλει απ'τη μέση, είτε γιατί, στην πραγματικότητα, εκείνη έκανε τον φόνο, κατηγόρησε έναν κατά συρροή δολοφόνο και το έσκασε για να μην την πιάσουμε.» σημειώνει ένα μεγάλο ερωτηματικό δίπλα απ'το όνομά της, που υποδηλώνει ότι είναι χαμένη.

Η Λάθος Κόκκινη Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt