εννέα

3.6K 697 83
                                    

Η Ραφαέλα δεν ξέρει τι ακριβώς να περιμένει. Τι νιώθεις όταν πεθαίνεις; αναρωτιέται ενώ σφίγγει τα δόντια της και περιμένει αποφασιστικά για κάποιον δυνατό ήχο σφαίρας, ή για έντονο πόνο, ή για ένα λευκό φως παντού γύρω της.

Αλλά τίποτα από όλα όσα βρίσκονται στη λίστα που έχει φτιάξει νοερά με τίτλο 'πράγματα που μάλλον συμβαίνουν όταν σε πυροβολούν' δεν συμβαίνει, τελικά. Αντί γι'αυτό, αισθάνεται ένα γερό τράβηγμα γύρω απ'το κοκαλιάρικο μπράτσο της, το οποίο αναγκάζει τα χέρια της να απομακρυνθούν απ'το πρόσωπό της και να σταματήσουν να κρύβουν τα μάτια της.

Δεν είμαι νεκρή; Μπερδεύεται όταν ανοίγει τα βλέφαρά της διστακτικά, μόνο για να συνειδητοποιήσει ότι το πιστόλι δεν βρίσκεται, πλέον, ακριβώς μπροστά της.

Βασικά, δεν βρίσκεται πουθενά κοντά της. Ο άντρας έχει κατεβάσει το όπλο μαζί με το χέρι του που δεν απειλεί να πιέσει τη σκανδάλη πια, ενώ με το άλλο κρατάει ( όχι απαλά ) τα δεμένα χέρια της μακριά απ'το πρόσωπό της. Τα αφήνει όταν η Ραφαέλα μορφάζει απ'την πίεση που δημιουργούν τα δάχτυλά του ενάντια στο ευαίσθητο δέρμα της. Στέκεται απέναντι της, συνοφριωμένος. Και την. . . παρατηρεί;

«Πώς σε λένε, είπαμε;» ο τόνος του είναι καχύποπτος και η Ραφαέλα μπορεί να νιώσει το αίμα της να παγώνει μέσα στις φλέβες της.

Ωχ, όχι, αρχίζει να πανικοβάλλεται. Κι αν κατάλαβε ότι δεν είμαι η αδελφή μου; Κι αν φέρει και την Μπέτυ εδώ και μας σκοτώσει και τις δύο επειδή προσπαθήσαμε να τον κοροϊδέψουμε;!

«Μ‐μπέτυ.» τραυλίζει χωρίς να το ελέγχει και η φωνή της είναι υπερβολικά ψηλή για να είναι πειστική. Καθαρίζει το λαιμό της αποφασιστικά και προσπαθεί ξανά. «Μπέτυ Καραβάνα.» απαντάει τελικά.

Το βλέμμα του την καρφώνει καθώς την κοιτάζει εξεταστικά, σαν να παρακολουθεί την κάθε της ανάσα, σαν να θέλει να εντοπίσει το κάθε μικρό ίχνος συναισθήματος στα χαρακτηριστικά της για να καταλάβει ότι του λέει ψέματα. Η Ραφαέλα ξεροκαταπίνει.

«Και, είσαι σίγουρη γι'αυτό;» η φωνή του άντρα κρύβει κάτι αμετάφραστο και ακατανόητο και η Ραφαέλα απαντάει πριν καν τελειώσει τα λόγια του.

Η Λάθος Κόκκινη Where stories live. Discover now