τριάντα ένα

1.8K 329 52
                                    


Η Ραφαέλα προσγειώνεται με φόρα στο πίσω κάθισμα και η πόρτα κλείνει με δύναμη δίπλα της.

Όταν ο Άρης ξεκινάει το αμάξι, με ένα τρομακτικό βρυχηθμό της μηχανής που ανασταίνεται απότομα, το σώμα της πέφτει πίσω απ'την ορμή που αποκτά μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα το αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνει καν πότε έχουν βγει απ'το πάρκινγκ του μαγαζιού και τρέχουν στο δρόμο.

Θα σκότωνε εκείνη την κυρία; αναρωτιέται το υποσυνείδητό της, επαναλαμβάνοντας τη σκηνή απ'το φαστφουντάδικο μέσα στο κεφάλι της σαν παλιό, ασπρόμαυρο φιλμ.

Μέσα σε όλο αυτόν τον πανικό, αρχίζει να σκέφτεται με το κάτω χείλος της νευρικά ανάμεσα στα δόντια της ότι ίσως και να πρέπει να αναθεωρήσει τα συμπεράσματά της για την επικινδυνότητα του 'Μπάμπη'. Το ότι δεν έχει χρησιμοποιήσει το όπλο του ακόμα για να ανοίξει κάποια τρύπα πάνω της δεν σημαίνει ότι δεν θα το κάνει αν τον θυμώσει λίγο παραπάνω απ'όσο θά'πρεπε. Μπορεί να συμφώνησε να την ελευθερώσει τώρα, αλλά παραμένει ένας αδίστακτος εγκληματίας που έχει σκοτώσει ξανά, πολλές φορές ‐ δεν πρέπει να τον εμπιστευτεί μέχρι να βεβαιωθεί ότι θα την αφήσει όντως να φύγει.

Ο εσωτερικός της μονόλογος κόβεται στη μέση απ'τον τσιριχτό ήχο σειρήνων αρκετών περιπολικών, και η Ραφαέλα γυρνάει προς το παράθυρο του πορτ μπαγκάζ με την ανάσα της να σταματάει στην αρχή του λαιμού της. Δύο/τρία ( δεν είναι σίγουρη, η όρασή της είναι λιγάκι θολή τελευταία ) αυτοκίνητα της αστυνομίας τρέχουν από πίσω τους, φτάνοντας όλο και πιο κοντά με κάθε δευτερόλεπτο που περνάει, πλησιάζοντας όλο και περισσότερο το αμάξι του 'Μπάμπη' ‐ τόσο που οι σειρήνες τους κάνουν τη Ραφαέλα να κλείσει ενστικτωδώς τα αυτιά της με τις παλάμες της.

Κάθεται ίσια, προσπαθώντας να φτάσει τη ζώνη ασφαλείας που στέκεται απείραχτη μερικά εκατοστά μακριά της, αλλά το όχημα, ξαφνικά, ωθείται προς τα μπροστά, ρίχνοντάς την ενάντια στην πλάτη του μπροστινού καθίσματος.

Το μέτωπό της προσγειώνεται πρώτο στο δερμάτινο ύφασμα με ένα παραπονεμένο 'αου!' απ'το στόμα της.

Αναγκάζεται να χώσει τα νύχια της μέσα στο μαξιλαράκι της θέσης του συνοδηγού για να σταθεροποιηθεί και να μην γλιστράει παντού πάνω στο πίσω κάθισμα καθώς ο άντρας του δίνει να καταλάβει.

Η Λάθος Κόκκινη Onde histórias criam vida. Descubra agora