Ο Άρης δεν δίνει σημασία στο λευκό καπνό που ξεχύνεται ανάλαφρα μέσα απ'τα ελαφρώς χωρισμένα χείλη του ‐ επικεντρώνεται μονάχα στο σκοτεινό δρόμο που απλώνεται μπροστά του και φωτίζεται απ'τους λευκούς προβολείς της αγαπημένης BMW του. Το αριστερό χέρι του ( που πρακτικά κρέμεται έξω απ'το ορθάνοιχτο παράθυρο κρατώντας το μισοκαμμένο τσιγάρο του έξω απ'το αυτοκίνητο ) έχει, βασικά, ξυλιάσει ‐ και ο Άρης αναρωτιέται πόσο βλάκας μπορεί να είναι κάποιος για να φοράει κοντομάνικη μπλούζα μέσα στο χειμώνα ‐ ενώ τα δάχτυλα του δεξιού του χεριού είναι τυλιγμένα γύρω απ'το τιμόνι, το οποίο χτυπούν ρυθμικά που και που, ακολουθώντας αφηρημένα το σιγανό μπάσο απ'το τραγούδι που ακούγεται μέσα απ'το ραδιόφωνο.
«‐‐I wanna be condigo, and live condigo, and dance condigo ‐ gotta have coNDIGO‐‐» μουρμουρίζει πάνω απ'τη χαρακτηριστική φωνή του Enrique Iglesias, σταματώντας περιστασιακά για να φέρει το αναμμένο τσιγάρο κοντά στο στόμα του και να ρουφήξει τα θανατηφόρα αέρια του μέχρι να νιώσει ευχαριστημένος, φυσώντας τα και πάλι έξω απ'το παράθυρο δίπλα του και επαναλαμβάνοντας την κίνηση. Και ίσως παραείναι ήρεμος, αν σκεφτεί κανείς τι πρόκειται να κάνει.
Ο δρόμος είναι σχετικά άδειος και ερημικό, ίσως και να φταίει που είναι σχεδόν ξημερώματα, ο σταθμός στο ραδιόφωνο επιλέγει τα αγαπημένα του κομμάτια, το σχέδιο του πάει όπως ακριβώς το έχει σκεφτεί. . .
Γιατί να μην είναι ήρεμος;
Και μάλλον το σύμπαν ήθελε να απαντήσει εκείνη ακριβώς τη στιγμή στην ερώτηση του, επειδή, ξαφνικά, ο Enrique διακόπτεται από τη μονότονη βοή του ήχου κλήσης που έχει επιλέξει ο Άρης για το κινητό του ( δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές στο iPhone, οπότε η ζωή του έγινε ένα τικ πιο εύκολη ).
Ο Άρης ρουθουνίζει κακοδιάθετα, ρουφώντας βιαστικά ό,τι έχει απομείνει απ'το τσιγάρο του και σβήνοντας το ‐ με μισή καρδιά, επειδή σίγουρα θα μπορούσε να το είχε κρατήσει για λίγο ακόμα ‐ στην ειδική θήκη του αυτοκινήτου και πατάει το φωτιζόμενο κουμπί που απενεργοποιεί το ραδιόφωνο, χρησιμοποιώντας αυτό το χέρι του για να ελέγχει το τιμόνι και το άλλο για να φτάσει το μαύρο σακίδιο που στέκεται πάνω στην άδεια θέση του συνοδηγού δίπλα του. Ψαχουλεύει λιγάκι ανάμεσα στα αντικείμενα που έριξε ανακατεμένα εκεί μέσα λίγο πριν φύγει, μέχρι που, τελικά, ανακαλύπτει το δονούμενο κινητό του και το ανασύρει από εκεί μέσα.
YOU ARE READING
Η Λάθος Κόκκινη
Romance«Δεν εχει πλακα; Νιωθω σαν τη Μουλαν!» «Ναι, μονο που η Μουλαν δεν ντυθηκε σαν αγορι για να ξεφυγει απ'τη γαμημενη αστυνομια, ουτε την κυνηγουσε η Μαφια επειδη ο απαγωγεας της ληστεψε ολοκληρο τον τραπεζικο λογαριασμο τους και τωρα τρεχει μακρια μαζ...