Οι πρώτες αχτίδες του πρωινού ήλιου χαϊδεύουν απαλά το πρόσωπο του Άρη μέσα απ'το τζάμι του αυτοκινήτου.
Το φώς κάνει τα μάτια του να τσούζουν λιγάκι ‐ ίσως και να φταίει που, για άλλη μία φορά, παρέλειψε τον νυχτερινό ύπνο. Τα χέρια του στέκονται πάνω στο τιμόνι, κινώντας το σχεδόν μηχανικά ανάμεσα στην κίνηση των πρωινών ωρών.
Τα μαλλιά του είναι ακόμα βρεγμένα και στάζουν πάνω απ'τα μάτια του, ακόμα κι αν έχει ανοίξει τη θέρμανση του αυτοκινήτου στο φουλ εδώ και ώρα.
Ευχαριστεί το Θεό που θυμήθηκε να φυλάξει μία αλλαξιά ρούχα στο πορτ μπαγκάζ πριν λίγο καιρό, επειδή, μετά τη νυχτερινή βουτιά του, το τζιν, οι κάλτσες, τα παπούτσια και το μαύρο μπλουζάκι του είχαν γίνει μούσκεμα και δεν στέγνωναν με τίποτα.
Βέβαια, δεν κατάφερε να αξιοποιήσει όλη την αλλαξιά ‐ μπορεί τα λευκά αθλητικά παπούτσια και το καινούριο του μπλε τζιν να είναι στεγνά και ζεστά πάνω στο δέρμα του, αλλά η μπλούζα που φοράει παραμένει η ίδια με την οποία πήδηξε μέσα στα παγωμένα νερά προηγουμένως. Το ακόμα νωπό ύφασμα κολλάει πάνω στο στήθος και τους κοιλιακούς του στομαχιού του σαν δεύτερη επιδερμίδα, και είναι αρκετά σίγουρος ότι οι πιθανότητες να πάθει πνευμονία είναι περισσότερες από τα αστέρια στον ουρανό.
Θα μπορούσε να έχει αλλάξει το βρεγμένο μπλουζάκι του με τη βαμβακερή μακρυμάνικη μπλούζα που βρήκε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αλλά, αν το έκανε, ένα συγκεκριμένο, κοκκινομάλλικο παπί θα είχε πεθάνει από υποθερμία τώρα.
Αφήνοντας μια κοφτή ανάσα, γυρνάει στιγμιαία το βλέμμα του στη θέση του συνοδηγού δίπλα του, όπου η Ραφαέλα Καραβάνα κοιμάται ήσυχα, με ελαφρώς ανοιχτά χείλη και το κεφάλι της ακουμπισμένο ενάντια στο παράθυρο δίπλα της. Τα κόκκινα μαλλιά της είναι βρεγμένα και μουσκεύουν τη γκρι μπλούζα που της φόρεσε τόσο γενναιόδωρα ο Άρης ( γιατί το λευκό μπλουζάκι της έμοιαζε σαν να είχε απορροφήσει λίτρα ολόκληρα θαλασσινού νερού και δεν θα την άφηνε να ζεσταθεί ποτέ ).
Όταν οι ηλιαχτίδες πέφτουν πάνω στα κλειστά βλέφαρά της, τα μάτια της αναγκάζονται να ανοίξουν απ'τη συνεχή πίεση του φωτός. Το πρώτο πράγμα που σκέφτεται όταν βρίσκει τις αισθήσεις της, είναι ζέστη.
STAI LEGGENDO
Η Λάθος Κόκκινη
Storie d'amore«Δεν εχει πλακα; Νιωθω σαν τη Μουλαν!» «Ναι, μονο που η Μουλαν δεν ντυθηκε σαν αγορι για να ξεφυγει απ'τη γαμημενη αστυνομια, ουτε την κυνηγουσε η Μαφια επειδη ο απαγωγεας της ληστεψε ολοκληρο τον τραπεζικο λογαριασμο τους και τωρα τρεχει μακρια μαζ...