Akashi nigdy nie zwracał na nią uwagi. Niby chodziła z nim do klasy, ale niczym się nie wyróżniała, więc dlaczego miałby ją zapamiętać? Dopiero po tym wydarzeniu zaczął obserwować dziewczynę.
Nie tylko na przerwach, czasami jeździł za nią do jej domu lub kazał ją sprawdzać swoim ludziom. Na początku wszystko tyczyło się tego czy nikomu nic nie powie o chwili jego załamania, ale potem przerodziło się to w obsesję.
Białowłosa najczęściej siedziała ze słuchawkami w uszach i słuchała muzyki czytając książki. Nie do końca wiedział co go tak w niej zafascynowało.
Gdy jej powiedział, żeby nikomu nie mówiła ona od razu się zgodziła. Możliwe, że po prostu nie chciała się narażać, ale dziewczyna nawet nie próbowała na niego spojrzeć. Patrzyła na jakiś punkt za nim.
Z taką postawą jeszcze wcześniej się nie spotkał. Zazwyczaj musiał się o to upominać.
Amori Sachiko zwykła dziewczyna, która w jakiś sposób skupiła na sobie uwagę Seijūro. Nie wiedziała jakie to niesie ze sobą konsekwencje, ponieważ nie sądziła, że przez to wydarzenie zacznie ich łączyć coś więcej.
Czerwonowłosy też nie przypuszczał, że przypadkowa osoba, która wejdzie do klasy w nieodpowiednim momencie stanie się jego odskocznią.
Żadne z nich nie wiedziało jak wpłynie na nich ich spotkanie.
CZYTASZ
Akashi Seijūro xOC
Fanfiction- Nie jesteś tak zły, jak ludzie myślą, że jesteś. - Nie, jestem znacznie gorszy.