10. BÖLÜM

152 10 0
                                    

Beyin hücrelerimin bir anlığına dondugunu farkettim , ellerim buz kesmişti , gözlerim karardı , dizlerim istemsizce titredi .

Korkmuştum .

Kadere sonuna kadar inanırım , yaşadıklarımın ve yaşayacaklarımın bir sebebe bağlı olduğunu bilirim ama yinede korkarım .

Hayallerimin başkentinde iken bi yandanda deli bir kızın hükümeti altında kalmıştım ve de Zayn in gözlerinin esiri olmuştum , gülüşünün , bakışının ....

Hayatlar gibi hayallerinde sonu vardır , bunu herkes bilir fakat sen o hayatı ve hayalleri ne kadar doldurabildin , önemli olan bu .

Herşeyi geçtim , Lexy tarafından ölümle cezalandırılmak , tam bir saçmalık . O kim ki , kendini ne sanıyor ?!?

En acısı Zayn e onu sevdiğimi bile söyleyememiştim , evet onu seviyorum ; konu açıldığı anda ben konuyu kapatmıştım , ne aptallık !

Tom ;

- Sana diyorum güzel kız , yada canın başka şeyler mi istiyor?

dedi pisce sırıtarak , ekledi ;

- Güzel gözlerine yazık ediyorsun , yeter artık ağlama .Ben hemen geliyorum .

Tom un bu ani iniş çıkışlarını farkedince anladım , o da bir deli ; kafayı yemiş .

Dahası hiç hoş şeyler söylemiyor , beni öldürsün daha iyi . Bana bunu yapmasın .

Odaya tekrar girdi , yavaşça yaklaşıp benim hizama geldi ;

-Şimdi bu bandı açacağım , bağırırsan canın yanar !

dedi saçımı okşayarak.Başımla onaylandım , ağzımı açtı.

- Thomas lütfen kendine gel , ben sana ne yaptım , beni bırak da gideyim .

-Seni bırakamam güzelim , seni kullanmadan da bırakamam .Sorun yok , tamam ?

- Thomas lütfen !

Ve kapının zili çaldı.

- Kahretsin! Lexy olmalı zaten başka kimse burayı bilmiyor , hemen geliyorum bebeğim .

Bu pislik , ahh hayır olamaz , o bunu bana yapamaz .. Ve yine bir ara , filme ara girdi...

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

uyandığımda ;

Gözlerimi loş sarı ışıklı bir odada açtım , burası önceki yer değildi. Başım fazlasıyla ağrıyor .Odaya göz gezdirdim , burayı bilmiyordum .Ayağa kalkmaya çalıştım , bileklerimin acısından onuda yapamadım .

Odaya Louise nin girdiğini görünce ağlamaya başladım , kalkmama yardım etti ve sarıldı .

-Ahh dostum , iyi misin ? Bir yerin acıyor mu ?

-Bilmiyorum

dedim kısık sesle .

O an odada Zayn in de olduğunu farkettim , Louise nin de gözleri dolunca ;

-Hemen geliyorum .

dedi.

Zayn yanıma oturdu , hiç konuşmadı , endişeli ve sinirliydi.

-Seli sana birşey sormam gerek o adam sana bir şey yaptı mı ?

dedi hızlı ve asabice .Dönüp gözlerime baktığında , onun gözlerindeki endişeyi gördüm .

-Bilmiyorum hatırlamıyorum bayılmış olmalıyım , en son kapı çalmıştı.

dedim ama derken boğazımdan çıkan kelimeler beni daha da öldürüyordu.

-O adamı öldüreceğim , bu pislik bunu. Kahretsin . Daha erken bulmalıydım seni.

dedi ve sıkıca sarıldı.

- O şimdi nerede ?

dedim çekingenlikle.

-O pislik şu an polislerin yanında.Ben buradayım .... senin için .

dedi , kalbinin atış sesini duyabiliyordum ve de saçlarımın üzerindeki nefesini.

Louise odaya girince ben kendimi geri çektim .

-Annemgil ?

-Bende yatıya kalacağını söyledim .Merak etme .

-Peki beni nasıl buldunuz?

- Zayn az daha Lexy i boğuyordu. Bu işi onun planladığını anladık .

-Nasıl ?

dedim artık ağlamıyordum.

-Tavırları , onu aradım .

dedi Zayn soğuklukla .

-Zayn teşekkür ederim ve Louise sanada .

Louise gülümsedi fakat Zayn hâla aynı idi.

-Zayn ben iyiyim artık neden gülmüyorsun , eğer bunların senin suçun olduğunu düşünüyorsan , tabiki hayır !

Hiçbir şey demedi , bir cevap bekliyordum.Bir kelime , bir cümle , bir karşılık belki bir bakış , ama hayır hiçbiri . Ayağa kalktı ve kapıya yöneldi .

-Lütfen gitme .

diyebildim .Döndü ve bana baktı , gülümsedi .

- Yarın sabah seni almaya geleceğim .

-Tamam , dedim .

-Tamam , görüşürüz .

ve gitti.Louise gülümsedi ve ;

-İyi olduğunu görmek güzel , dostum.

Bu çok fazla idi , Lexy hapse girmeli.

-Çok korkmuştum Louise . O adam ve Lexy deli ! Ama bu olayı unutmaya ihtiyacım var , belkide su olayını bile .

Hatta tam anlamıyla Lexy i.

-O zaman yarın Zayn le konuştuğunda ona deki " Bu olan kötü olayları unutup yeniden başlayalım , ben Selin ! " , evet böyle demelisin .

-Olabilir, dedim zorla gülerek .

Aslında mantıklı ve unutturucu birşey ama bilmiyorum . Uykuya ihtiyacım var.Louise ;

-Yorgun olmalısın , hadi biraz uyu .

Unforeseen Boy (Beklenmeyen O) [z.m]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin