Otele vardığımızda lobiye kadar bizle gelen Bob , görevli ile konuşup anahtarı alıp bize döndü. Oda numarası 1115'di ve üzerine kazılı "Hilton Hotel" yazıyordu. Otelin ihtişamı anahtarından bile belli oluyordu. Her yer altın sarısı ve bordo renkleri ile donanmıştı. Kendini önemli hissediyordun.
Asansöre binince Bob;
-Bu sizin kızlar , eğer isteğiniz olursa beni arayın.
deyip anahtarı elime verdi.
Teşekkür edip gülümsedik. Bize odaya kadar eşlik etti , bavulları koydu ve gitti.
-Sanki evinde tatil yapar gibi !
dedi Louise kolları ile beni sararak. Başımla onayladım.
Oda değil odalar demeliydim ; Çift kişilik oda , Tower Bridge manzaralı oturma odası ve de bi bar. Bavulları köşeye koyup yatağın yanına geldim. Louise çoktan yatağa yatmıştı ve gülüyordu.
-Bu ... Bu çok iyi ! Haydi dene!
dedi ayakkabılarını çıkarırken. Komik görünüyordu.Güldüm. Ayakkabılarımı çözüp yatağa bıraktım kendimi , üstümü örtmeye çalıştım. Ağır bi örtü ve yumuşak bi yataktan başka bişey değildi.
#Zayn'in ağzından ;
Arabadan inerken hâla kolumu ,elimi inceliyordum. Küçük bi alçı ,kırılan oynak kemiği düzeltecekti. Yani doktor bunun bi hafta süreceğini söyledi.
Otele girdiğimizdeki görüntü 'neden burada bi akşam yemeğinde ona teklif etmiyorum.?!' diye düşünmeme sebep oldu. Niall resepsiyona gitti ve bende lobideki koyu kırmızı deri koltuğa oturdum. Niall gelince yanıma oturdu ve omzuma elini koydu.
-İyi misin?
-Evet!
-Belli oluyor.
dedi ve gülümsedi.
-Ne ?
dedim gülerek. Ciddileşti ve boğazını temizledi.
-Sen Seli ile bayağı ciddi düşünüyorsun değil mi ?
Şaşırmıştım.
-Neden olmasın ?
Güldü.
-Aramızda gizemli ve cüretkar olanımız baştan beri sendin biliyordum. Yüzüğü de gördüm. Peki en uygun zamanın bu ara olduğuna mı inanıyorsun? Yanlış anlama dostum ! Bi kaç kızla çıktım ama bunu hiç düşünmemiştim. Biliyorum senin de bir kaç ilişkin oldu ama bunu ben hissedemiyorum ?!
dedi saçlarını sağ eliyle avuçlarken.
-Hayır problem değil buna cevap vereceğim ! Bence uygun zaman , o 18 ben 19. Herkesin onun benim olduğuna kanaat getirmesini istiyorum , sabahki olanlar bile bunu destekliyor ! Onu korumak istiyorum.
-Hayranlardanda mı ?
dedi kaşlarını kaldırarak.
-Gerekirse evet! Hemen evlilik demiyorum sadece elinde yüzüğü olsun , bunu göreyim.
-Sen kör olmuşsun.
dedi gülümseyip.Ekledi;
-Aşık olduğunu ne zaman anladın?
-Şarkılar anlamlı geldi başta sonradan ona yazdım hep.Sen?
Sinsice gülümsedi ve kafasını yana eğdi , konuşmaya başladı.
-Ona bu akşam için Nando's'a gitmeyi teklif ettim.
Eğer Niall bi kıza yemek teklifinde bulunuyorsa bu iş onun için önemli demekti. Gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unforeseen Boy (Beklenmeyen O) [z.m]
FanfictionBeklenmedik hayaller , beklenmeyen O .. Yer ; hayallerin başkenti Londra! Her şeyin onunla başlayıp onunla bittigi yer.. İstediğim tek şey burada mutlu olmak , belkide onunla .... ....... *** UYARI; Hikayeye başlarken o zamanlarda 16 yaşında olmam...