Habersiz ihanet

98 5 0
                                    

-Beş dakika kadar geç kaldınız.

dedi sekreter , burun kıvırırken. Turuncu saçları , siyah kemik gözlükleri ve mini bi dekoltesi vardı. Kısacası kızlar için iticiydi.

-Neyseki şanslısın. İçeride seni bekliyor bay Scott.

Kafa salladım ve gösterdiği kapıya gittim. İçerisi hafif dumanlı idi. Bu belki de camın duvarlardan fazla yer kapladığı içindi.

Scott Hadny , normal bi adamdı. Yaşı oldukça genç olmasına rağmen ünü vardı. Tipi ve parası da onun için herşeyin dize gelmesi demekti. Daha ne isteyebilirdi ki? Facebook sayfasında gördüğüm kadarıyla her şeyi olmasına rağmen , sahip olduğu her şeyin sahte hallerini sevmiyor ve gerçeğini arıyordu.

-Hoşgeldin.

dedi ve elimi sıktı. Saçları dikik ve gözleri koyu kahve idi. Üzerinde lacivert takım elbisesi vardı.

-Bugün ne konuşacağız?

dedim ve gülümsedim. Güldü.

-Senden ilk işin için bir albüm kapağı hazırlamanı istiyorum. İçinde tüm enstrümanlar olsun. Alışılmadık farklı olsun.

-Tamam peki kimin albümü için olacak?

-Karışım. Ha bi de yaklaşık 20 örnek yap aralarından seçelim.

-Peki.

Kapı çalmadan içeriye biri girdi. Arkam dönüktü. Scott bi anda ayağa kalktı ve yanına gitti. Arkamı döndüğümde Jack 'i görmek  beni pek de şaşırtmamıştı.

- Vee seni işe alan asıl kişi.

dedi eli Jack'in omuzunda iken. Jack elini uzatıp , konuştu.

-Uzun bi aradan sonra seni görmek güzel.

-Beni hatırladığına şaşırdım doğrusu.

Hâla sarı saçları ve t-shortünden belli olan kasları vardı.

-Beni tanımayan , öğrenincede tavır alan sevimli bi kızı kimse unutmaz.

Doğru olmalıyım ki Jack yakışıklı değildi , karizmatik hiç değildi. Belki biraz sempatikti.

-Ahh o konuyu hatırlatma sana hâla sinirliyim.

-Hey sakin ol o senin patronun!

diye araya girdi Scott.

-Ama o ! Herneyse..

-Hem kendimi affettirmek için , hem yeni işini kutlamak için , hemde dün ki maçımızı kutlamak için bi yemeğe gitmeliyiz , üçümüz.

dedi Jack iki elinde cebinde. Scott sa ona kolunu atmış , ayaklarını çaprazlamıştı.

-Bu güzel.

dedi Scott.

-İlk günden kabalık etmek istemem ama bugün müsait değilim. Hem yetiştireceğim işlerim var.

-Bunu duymak istemiyorum.

dedi Jack , suratını bozarak. Scott ekledi.

-Bu güzel işine engel olabilir.

Bunu duymak kötü olmuştu.

-Peki sizinle geleceğim. Sadece bu işe ihtiyacım olduğu için.

dedim bakışlarım yerde.Ekledim.

-Biliyorsunuz ki bay Scott , bi  anlaşma yaptık. Bunun ücretinin ne olduğunu merak ediyorum.

İkiside şaşırmış görünüyordu. Scott gelip koltuğuna , Jack ise karşıdaki koltuğa oturdu. Bende yerime geçtim.

Unforeseen Boy (Beklenmeyen O) [z.m]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin