Zayn ehliyetini alalı 3 ay olmuş. Babasının arabası ile geldi beni almaya. Bu arabayı görmüştüm ama hiç hatırlayamıyorum .Havuz olayı gününde , evet !
-Bu mutluluğun başka bir sebebi var mı ? dedi Zayn .
-Ne olabilir ki , dedim.
-Bilmiyorum belki bir olay belki bir kişi , dedi arabayı dikkatlice kullanırken .
-Saçmalama! Wembley Arenada olacağız ; bunun için çok heyecanlıyım .
-Böyle düşünmene sevindim. Geldik !
dedi ve arabadan indik.
Burası araştırdığım gibi ; her yer yeşil , huzurlu , sakin.
-Eğer kendi param olursa buradan kendime ev alacağım ! dedim etrafa bakarken .
Zayn ise güldü , beni izliyordu .
-Umarım !
Elimden tuttu ve beni kendi ile sürükledi . Taki köprüyü görünceye kadar , bir banka oturduk.
-Burası inanılmaz ! İngiltere 'de böyle bir manzara aklımın ucundan geçmezdi. Beni şaşırtıyorsun !
dedim ve ona döndüm , o bakışını yapmış gözlerini ağır hareketle kapatıp açıyordu.Mükemmeldi.
-Neden böyle davranıyorsun ? deyiverdim .
-Nasıl ?
- Anla işte , insan yeni tanıştığı birine bu kadar yardım edip destekte bulunmaz, yükseklik korkundan bahsetmiyorum bile. Bu tuhaf buna alışık değilim yani uzun zamandır , bu tuhaf ?!
Derin bir nefes aldı.
-Kalpten istiyorsa herşey mümkün . (elimi tuttu ve)
Ben zor olanı seviyorum , onunla zorlukla baş edebildiğim kişiyi seviyorum. Gözlerinde huzuru gördüğüm kişiyi istiyorum .
Bu harika sözler , delirdim ben herhalde.
-Beni seveni sevmek istiyorum, er yada geç !Gözlerinde kayboldum ben onun. Onu kaybetmekten korkuyorum . Ama gizliyi daha çok seviyorum , yabancı kimse yok, saf , tertemiz .Eğer beni kırmazsan böyle kalsın .Uzun bir süre . Ve de bu şekilde olmasını kabul edersen , mutlu olurum.
-Peki . Sadece Jack bilecek , o benim en iyi dostum .
-Biliyorsun bense Louise ye söyliyeceğim tek.
O güldü.
-Sadece benle mükemmelsin , dedi.
-Bu sözlere alışmam biraz zor olacak , dedim ve gülümsedim.
-Hadi ama bunu bozma ! dedi gulerek .
-Sende Bratford 'un kötü çocuğusun.
dedim ciddice ; ekledim.
-Eğer ünlü olursan beni unutmana izin vermem.
-Seni unutamam . dedi
-Unutursun hemde kolayca .
Sustu ve bakışları köprüye yöneldi . 1-2 dk. öyle kaldı.
-Seni seviyorum . dedim bakışlarımı ayakkabılarıma yönelterek .
Şaşırdı , bana baktı ve gülümsedi .
-Unutmayı istediğim Lexy , Tom olmadan ,korkularımı silerek, masumca , evet ben seni seviyorum .
dedim buna ben bile şaşırmıştım .
-Söyliyecek pek şeyim yok sadece seni seviyorum. Yanımda olduğun da seni koruduğumu hissetmek , bana güven veriyor.Unutmak istesek bile Lexy ve Tom olmasa bu kadar samimi olamazdık.Bu doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unforeseen Boy (Beklenmeyen O) [z.m]
FanfictionBeklenmedik hayaller , beklenmeyen O .. Yer ; hayallerin başkenti Londra! Her şeyin onunla başlayıp onunla bittigi yer.. İstediğim tek şey burada mutlu olmak , belkide onunla .... ....... *** UYARI; Hikayeye başlarken o zamanlarda 16 yaşında olmam...