Hayatımdaki tek ve en acı günüm

180 1 2
                                    

(Vote ve yorum lütfen )

#5 ay önce ;

Yüzüme yediğim kol darbesiyle uyandım. Kathy yine aramızda yatmıştı. Yavaşça kolunu çekip doğruldum. İkiside sessizce uyuyordu. Zayn , Kathy'i kollarının arasına alıp sarmıştı. Kathy ise ondan bağımsız kollarını yukarı açmış , uyuyordu. Saate baktım , 7'yi beş geçiyordu.

Onları izlerken daha nasıl mutlu olabilirim demekten kendimi alıkoyamıyorum.Onları bu halde çok az görüyordum , çoğu günler evde olmuyordu. Zayn tanıştığımızdan beri çok kez değişmişti. Saçları ve tarzı ile. Ama bu yıl evrim gerçekleşti. Aramızda pek çok şey geçti. Bazen uzun süren yalnızlıklar bazen uzun mesafeler. Bazense işte Kathy...

Kathy'nin uykusunda ağlaması ara ara oluyordu ve yine olmuştu. Bu beni korkutuyor.

Sesi yükselirken Zayn gözlerini açtı. Onu bu ara endişeli görüyordum. Özellikle Kathy konusunda.

Zayn doğruldu ve yalvarmaya başladı.

-Kathy . Kathy. Uyan bitanem. Ben buradayım.

Elini tutuyordu. Bense korkmuş halde onları izliyordum. Psikolog bi arkadaşa sorduğuma göre bunların nedenini ancak Kathy'e neleri istemediğini ve neden korktuğunu sormam ile öğrenebilirmişim.

Aldığım cevap ise tahmin ettiğim şeydi.

Anne , babam geleceğim deyip gidiyor uzun süre gelmiyor. Hannah , her zaman babası ile oyun oynuyor. Babası onu ve annesini evde tek bırakmıyor. Sadece babamın gitmesini istemiyorum. Televizyondanda istemiyorum.

Tura gidişinden bahsediyordu. Aslında haklıydı. Bu beni üzüyordu. Ama şu düşündüğüm nedeni gidip ona anlatamadım.

Hannah. Kathy 'nin ilk ve tek arkadaşı idi. Jack ve Mia 'nın kızı olması beni rahat hissettiriyordu. Özellikle Zayn ' nin çocukluk arkadaşının kızı olması.

Katherine yani Kathy Zayn 'in uzun çabalarından sonra uyandı. Sonra dudağına öpücük kondurdu.

-Günaydın melek.

dedi tekrar öperek Zayn. Ayağa kalkmaya üşenir gibi uzanarak burnunu burnuma sürttü.

-Günaydın .

dedi ve hızlıca öptü. Kathy'nin kıkırdamasını duydum.

-Yaşasın !! Bugün ne yapacağız baba?

-Bebeğim üzgünüm ama gitmem gerek. Yarın olmaz mı yada işi erken bitireyim öyle?

Zayn'nin yüzündeki ifade hoşuma gitmiyordu. Ama dediği şeyler hakkında zorundaydı biliyorum.

-Yada daha iyi bi fikrim var. Ben erken geleyim ve ardından Harry 'e gideriz. Hah tatlım??

Kathy düşündü , gözlerini irice açarak konuştu.

-Ihmmm. Peki olur!

*****

Kathy ve ben evde son baharın tadını çıkarmak için yağmuru seyrediyorduk. Konuşabiliyordu ; hemde tam olarak.Harfleri yutarak konuşuyordu ve buda Zayn 'ın hoşuna gidiyordu. Konuşma tarzının yavaş ve düşünceli olduğunu söyleyebilirim.

Annemle en son konuşmamız da kızların erkeklerden daha hızlı konuştuğunu söyledi. Sevinmiştik.

Zayn evde değildi. Stüdyoda olması gerekiyordu. Çıkacak 6. albümlerinin kayıtlarını yapmak zorundaydı.

Annemgil ,sonunda demeliyim İsveç 'e taşındılar. Aslı oradaki üniversitesilerden birini tutturdu. Babamın isteğini kırmamıştı , maden mühendisliğini seçmişti. Zeki bi kızdı. Ama her meslek konusu açıldığında onunla dalga geçmeden duramıyordum. Neden bi bilim insanı olmuyorsun? İsveç 'in neyi ünlüdür bilmez misin sen ?

Unforeseen Boy (Beklenmeyen O) [z.m]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin