İşin büyüsü

86 1 0
                                    

-Rüya mı bu?

dedim nefes nefese. Gözleri ile esiri olmamı isterken susup , tebessüm ediyordu. Uzun koşunun daha çok yakalamacanın sonunda soluklanırken , eli karnında nefes alışının düzelmesini bekledi.

Astımım olduğunu düşünmeye başlamıştım. Uzun uzun nefes almaya çalıştım. Zaten burnumdan nefes alamıyordum. Çocukluğumdan kalan bi alışkanlıktı. Değişemiyordu , alışamıyordu.

Çıplak ayak çimlerde koşmanın tadını , bi kaç saat önce evlendiğini duyuran bi çift çıkarabilirdi. O çift bizdik. Ünlü bi grupta olan şarkıcı ve onun beklenmedik karısı.

Tahminimce Zayn yarı sarhoştu. Kahkaha atıp ,adımı sayıklıyordu ama iyiyim ben diyordu. Yere oturup beni de asıldı.

-Şhhhh! Saat gecenin kaçı. Sessiz ol.

Ayaklarımı onun ayaklarının üzerine atılı buldum. Omzuna kafamı koyup , gülmesini dinledim.

-Hayatımm . Bugün bizim sünümüz!

-Günümüz olmasın o?

Kendimi gülmekten alıkoyamıyordum. Yanaklarım yanıyordu. Güldü.

-Evet! Demek istediğim tamda o!

-Şu an sarhoşsun. Sana istediğim herşeyi diyebilirim.

dedim ve bana olan ağır bakışını izledim.

-Bugün inanılmazdı. Ben ne yaşadım öyle. O ben miydim? Asıl soru bu olmalı. Dediğim gibi sarhoşsun. Lanet olsun Zayn. Seni öyle seviyorum ki , bu cümleyi kurarken tüm harflerin birbiriyle çarpılmasını ve sonuç kadar seni sevdiğimi söylemek istiyorum. Mutluluk için ağlamayı istiyorum , sonsuza dek. Böyle sarhoş ol , deli gibi konuşayım senle saatlerce. Mal mal bakıp gülümse suratıma. Yalvarırım bitmesin bugün , saatler, dakikalar , saniyeler , saliseler.. Şu an.

Yine boş ve malca bi bakış atıp güldü.

- Uyuklamadan önce yatağa gitmelisin. Heyy beni duyuyor musun ? Zayn!

Güldü.

-Bu sinirimi bozuyor.

dedim ve ayağa kalktım. Asılıp , ayağa kaldırdım. Kolunu omzuma atıp ilerledim.

Evimizdeydik. Kimse yoktu. Sabah olağan durumdaki stres yoktu. Mutluydum. Eşofmanlarımızı giymiş bahçede tam anlamıyla oyun oynuyorduk ve uyku zamanı gelmişti.

-Sesi dinle.

dedi sessizce gülerek.Dinledim. Sadece esen sade rüzgârın uğultusu vardı.

-Rüzgâr ?

-Evet ! İyi dinle , bir şeyler diyor.

-Ne diyor?

diye fısıldadım. Güldü ve fısıldayarak ekledi.

-Benim için tekrar gelinliğini giyeceğini söylüyor. Bu gece.

dedi ve dudağına işaret parmağını götürerek sus işareti yaptı. Güldüm.

-Zayn.

-Aynen öyle diyor. Onu mu kıracaksın ?

gülümseyip , sessizliğe gömüldüm. "Sarhoştu sadece sarhoştu. " diye kendimi avuttum. Gülmemek elde değildi. Ellerimi çeksem dengede duracak hali yok halbuki.

Odaya çıkartmak kolay olmasada varmıştık. Yatağa kendini bıraktı. Gözlerini kapadı ama hâla gülüyordu. Konuşuyordu.

Bugün Niall ortalığı dağıttı! O koca bi yalancı. İrlandalı adam 10 kadehe dayanırmış! Ha çok komik! 3 den sonra dengesini kaybetti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unforeseen Boy (Beklenmeyen O) [z.m]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin