Birinci el

106 7 0
                                    

Londra 'ya döndükten beş gün sonra , evet tam tamına beş gün sonra Zayn ailesi ile tanıştırma olayını gerçekleştirmek istediğini söyledi.

İki gün izni vardı ve iki gün boyunca orada, Bay ve Bayan Malik , Malik kız kardeşleri göreceğimi söylüyordu. Tabiki isteğini yapacağım ama heyecan ve korkumu yenmek biraz zor olacak ve dediğine göre kuzeni Aaroosa , Jawadd ,halası Zileh de orada olacaktı.

O benim ailemi tanıyordu , Aslı ile arasından su sızmıyordu ve annemle ne yalan söyleyim daha sıkı fıkı muhabbet ediyordu. Babamla arasındaki bağdan bahsetmiyorum bile. Onun bu hali beni mutlu yapsa da eksik bir şeyler hissediyorum kalbimde.

Doğum gününden beri yanımdaydı. Birmingham 'da annemlere uzak , kendi evine yakın bi evi kiraladık. Babamdan aldığım kredi kartı yetiyordu ama işler değişmişti. Yeni bir kaç eşya almak zorunda kalmıştık. Sanırım bi iş bulmak zorundayız. Louise'de benle aynı fikirde.

Buraya gelirken geleceğime katkısı olur diye düşünmüştüm. Buradayım ve geçen yıl lisenin son yılını boşa harcadım. Mezuniyetini hayal edip durduğum şu okulu. Neyseki dün bir kaç yere başvurduğum için mutluyum. Bi parfüm şirketine , bi plak şirketine , bir mağazanın tasarım bölümüne . Ve İsveç 'deki kısa süreli de olsa gittiğim okulun adı ve belgesi , beni bulunamaz bir eleman yapıyordu.

Zayn bu konuda isteksiz davranıyordu. Onun isteği , onların albüm kapaklarını tasarlamam ve yanlarında çalışıp, paramı oradan kazanmam. Ben bunu istemiyordum. Ev konusunda bile ısrarcı olan Zayn 'e " evi kendi paramla almak istiyorum !" demiştim. Onun yardım etmesine ihtiyacım yoktu , hiç bir şey dememiş gibi davranıyor , bi de onun parasını yememi istiyordu.

Kibarca teklifini reddettim.

Yeni evimiz yine iki katlıydı ama daha geniş ve gösterişli idi. Aslında evi internetten Niall ve Zayn buldu , Louise ve bende ertesi gün gelip evi gezdik. Fiyatı fazlada gelse ikimiz paylaşınca farketmiyordu.

Bu arada konserdeki pankart , Zayn'in tweetleri , kayıt stüdyosu önündeki kargaşadan kolayca içeri geçmemiz , otelde lobide Zayn'in bi hayran annesi tarafından biriyle görülmesi yani benle ; " seventeen " in aylık dergisine kapak olmuştu.

* One direction grubunun yakışıklı üyesi  birine mi tutuldu ? 
-Zayn bi kızla görüldü ! *

Neyseki hiç bir yerde ne resmim ne adım yoktu. Bi yandan bu böyle gitmeyecekti biliyorum. Zamanı vardı sadece.

Televizyon karşında Zayn' i beklerken tableti alıp , Zayn'e atılan tweetlere baktım. Evde yalnızdım.

Sesle irkildim.Emailime bildirim geldi. Hızlıca açıp okudum.

" Selin Hanım 
yazdıklarınızı okuduk  ,sizin gibi biriyle çalışmayı çok isteriz fakat bilirsiniz ki bu işte tecrübe herseyden  önemlidir . Tecrübenizin olmadığınızı açıkça söylemek büyük bir cesaret ister.  Bu yüzden işe alındınız.
Bay Butland 'a teşekkür etmelisiniz.
Yarın sabah 09 ' da görüşmeye  gelin.
İyi günler !   
          -Scott  Hadny (sky prodüksiyon)"

Kafam karışmıştı ; hem mutlu olmuş , hem şaşırmış , hem sinirlenmiş , hemde tereddüt içerisinde kalmıştım. Herşeye  neden bulduk desekte Butland ? Onun bu adamla ne alakası vardı.

Adamın adını google 'a yazıp araştırdım. İlk başa facebook hesabı ,sky prodüksiyonun web adresi çıktı. Resimlerine uzun uzun baktım. Sonunda  iki gün önceye ve iki yıl önceye ait fotoğraf buldum Bay Butland 'la alakalı.

Liseden arkadaştılar ve hâla görüşüyorlardı da .

" Ahbap ! Xx "

Yazıp altına resimlerini koymuştu. İkiside deli gibi Chelsea tutuyordu. Formaları belli ediyordu ve ellerinde içkiler vardı.

Unforeseen Boy (Beklenmeyen O) [z.m]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin