LX.

690 35 13
                                    

Het is laat op de avond en Lily zit nog een brief te schrijven aan haar beste vriendin voor ze zal gaan slapen. Het is donker buiten en ze heeft zacht muziek aan. Ze gaapt en legt haar veer neer terwijl ze bedenkt wat ze verder nog kan schrijven. Voor de zoveelste keer kijkt ze op haar horloge en zucht. Half elf, normaal zou James haar nu al wel hebben geantwoord maar waarschijnlijk zou ze nu pas een brief terug krijgen de volgende morgen. De kerstvakantie is een ramp nu ze hem niet door kan brengen met haar vriendje. Ze mist James echt verschrikkelijk en ze zal hem pas over twee dagen zien wanneer ze hadden afgesproken. Helaas hadden haar ouders er niet mee ingestemd om haar de vakantie bij zijn huis te laten doorbrengen, haar moeder had gezegd dat ze haar veel te veel hadden gemist en haar vader wou niet hebben dat ze nu al bij haar vriendje ging logeren. Ze had maar niet gezegd dat ze op Hogwarts toch al de meesten nachten in hetzelfde bed slapen.

Ze zet de veer weer op het papier precies op het moment dat ze een zacht getik hoort tegen haar raam. Ze fronst en draait zich om. Haar mond valt open wanneer ze een gigantisch knappe jongen op haar vensterbank gehurkt zit. De witte tanden die hij bloot grijnst glimmen in het donker en zijn haar zit door de war. Ze haast zich naar het raam met een opgewonden glimlach.

'O mijn god, wat doe je hier?' vraagt ze nadat ze het het raam omhoog heeft geschoven en James klimt soepel naar binnen. Hij geeft haar echter geen antwoord in plaats daarvan trekt hij haar in zijn armen en drukt een langgerekte kus op haar lippen. Hij houdt zijn ogen nog even dicht wanneer hij zich terugtrekt en glimlacht.

'Ik miste je.' Hij laat zijn blik over haar heen glijden en ze voelt hoe ze begint te blozen. Ze heeft alleen maar een kort broekje en een dun hemd aan en er gaat een rilling door haar heen wanneer hij op die manier naar haar kijkt. Alsof er niets mooiers op de wereld bestaat.

'Ik heb jou ook gemist,' zegt ze maar en hij kijkt haar weer in de ogen maar begint breed te grijnzen wanneer hij haar rode wangen ziet. 'Hoe kwam je daar eigenlijk op?' Ze knikt naar de vensterbank.

'Regenpijp.' Hij haalt zijn schouders op en legt een hand rond haar gezicht. 'Maar is al dit gepraat noodzakelijk? Ik heb je niet gezien voor acht dagen, veertien uur en-' Hij kijkt vlug op de gouden horloge aan zijn pols. 'vijfendertig minuten... het was een marteling. Ik kon niet nog eens achtenveertig uur wachten voor ik je in mijn armen kon houden, plus Sirius was me echt extreem aan het irriteren thuis en ik moest daar echt weg.' Ze grinnikt terwijl er een vleug van adoratie door haar heen gaat.

'Merlin, I love you.' Zijn glimlach verzwakt een beetje na haar gefluister en zijn blik op haar wordt wat intenser voor hij haar nog dichter naar zich toe trekt en haar gepassioneerd zoent. Hij verteld haar zonder woorden precies hoeveel hij ook van haar houdt.

Binnen de kortste keren ligt zijn shirt op de grond en gaan haar handen oven zijn gespierde borst terwijl zijn vingers onder haar hemd over haar rug glijden.

'What the hell!' Ze komen haastig van elkaar los en kijken met grote ogen naar Lily's zus die in de deuropening staat. Lily had niet eens gehoord dat de deur werd geopend. 'Ma! Pa!' Petunia krijst zo hard door het huis dat je zou denken dat er een moord wordt gepleegd. 'Lily heeft een jongen op haar kamer!' James en Lily kijken elkaar even gealarmeerd aan voor Lily de vloer afspeurt naar zijn shirt terwijl ze haar ouders de trap op hoort komen rennen.

'Petunia,' hijgt haar moeder geschrokken. 'Wat is er in hemels naam aan de hand?' Haar oudere zus wijst simpel weg naar James die zijn shirt nu wel vast heeft maar nog steeds niet aangetrokken. Lily voelt hoe ze knalrood wordt terwijl haar ouders van haar naar haar vriendje staren met open mond. James heeft echter een charmante glimlach op zijn gezicht getoverd en loopt met uitgestoken hand op de twee volwassenen af.

back for you ~Jily~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu