Harry's synsvinkel:
En klump havde sneget sig op i min hals.''Er han?'' spurgte jeg forbavset.
Hun nikkede. ''Luke?'' spurgte hun, da vi var kommet hen til dem. ''Cara? Er det dig, der har været på hospitalet?'' spurgte han bekymret.
Cara's synsvinkel:
''Ja, mine evner, du ved...'' svarede jeg.
Han nikkede forstående.
Vi satte os ind i bilen og kørte hen til stadionet.
''Louis!!!'' råbte en skinger stemme. ''He- Eleanor, hvad laver du her?'' spurgte han træt og irriteret.
''Vi havde en aftale nu!'' svarede hun sødt. Hun havde et glas med vand i hånden. Jeg kiggede koncentreret på det og løftede så fingeren i skjul.
Vandet løftede sig og hun blev pludselig helt våd. Hendes mund stod helt åben imens hun vredt, gik sin vej.
''Cara?'' spurgte Louis glad og vendt sig om mod mig. ''Det var så lidt!'' svarede jeg hurtigt. ''Hvad gjorde du lige? Var det dig der gjorde det?'' spurgte ham med det grønne hår.
Jeg nikkede og pegede så over ham.
En glas vand blev hældt ud ham, så han blev helt våd. ''Okay, det var faktisk dig!'' sagde han og tørrede sit ansigt.
''Ja!'' Svarede jeg stolt.
''Jeg tror faktisk ikke at det var vand, der var i det glas Eleanor havde? Det var en underlig blanding af kulde og grusomhed?'' sagde jeg og kiggede underligt på dem.
''Nå, det er bare Eleanor, ond og kold!'' svarede Louis ligegyldigt. ''Sød veninde du har dig der!'' sagde jeg så og satte mig på en stol. ''Men jeg havde jo ret! Der var noget inden under det søde ydre!'' sagde Louis glad.
''Ja, en dæmon? Men det med tøjet er faktisk rigtigt nok, udover at jeg godt kan gå i sort... Og ha' sex ligsom alle andre mennesker!'' svarede jeg tilfredst.
''Meow!'' sagde Harry og smilede frækt.
•••
Dæmoner er ligsom træls som en virus! Ligeså belastende! ''Du har fortalt dem din hemmelighed?'' ''Hvorfor? Følte du ikke nok skam i forvejen?'' ''Hvad vil du gøre, når han ser dit sande jeg?''
Jeg tog mig selv til hovedet og begyndte at puste. ''Gå væk! Jeg kan ikke gøre det!'' skreg jeg.
Louis og Harry sad ved siden af mig, og vidste ikke hvad de skulle gøre. ''Dræb ha-" De var væk, da Harry's hånd ramte min skulder.
''Er du okay?'' Spurgte han bekymret.
Jeg rejste mig fra gulvet. ''Underligt nok, ja?'' svarede jeg og kiggede underligt på ham. ''Hvad sket der?'' spurgte han.
VOUS LISEZ
Demons (1D)
FanfictionCara Collins er ikke helt normal ifølge andre... Hun har en speciel 'evne' som ingen andre har. Cara bliver besat og plaget af dæmoner, og hun er derfor ikke så social. Men måske går det over?