Sleepy Harry

897 50 5
                                    

Cara's synsvinkel:

Vi gik ned af gaden imens vi prøvede ikke at falde i sneen, som var blevet til is. "Wow!" Lød det inden Louis og Harry lå på jorden. Jeg grinede og hjalp Harry, da han var tættest på.

Jeg rystede sneen ud af Harry's hår og kiggede smilende på ham. Harry smilede et skævt smil. Jeg kiggede omkring mig. Der var ingen mennesker.

Jeg skøjtede hen at det glatte fortov. Det var så glat at jeg konstant var ved at miste balancen. De andre skøjtede med rundt.

(Næste dag)

"Du skal bare sige det her ind i mikrofonen!" Harry gav mig papiret i hånden. Jeg tog høretelefoner på og gik hen til mikrofonen.

Harry gik ud og satte sig med de andre drenge. "One Direction har lavet et splinternyt album! Klik på banneret for at høre det! FOUR kan købes i iTunes og i din lokale musikforhandler!"

Jeg kiggede ud på dem og thumbs up. De nikkede. Jeg var stemmen bag drengenes Spotify reklame.

"Du lød virkelig som om du prøvede at sælge albummet!" Louis lød imponeret. "Tror du da ikke at jeg kan det?" Spurgte jeg sarkastisk fornærmet.

"Næh!" Svarede han drillende. Jeg kiggede over i hjørnet, på en papkasse med FOUR albumerne i. "Okay, så lad os se hvem der hurtigst kan sælge en halv papkasse albumer!" Jeg udfordrede ham gerne.

"Okay! Men ingen magi eller tvangs trylleri!" Svarede Louis. "Jeg går med Cara! Hun har jo ikke en chance imod dig fordi du er berømt og det er dit album" Lød det fra Harry.

Han godtog den, og vi løb så ud på gaden med de halve papkasser. "Kom og køb albummet FOUR og få en autograf af Harry Styles!" Råbte jeg. Harry kiggede på mig med store øjne.

"Du skal jo lave et eller andet?" Sagde jeg bare. Han grinede.

Efter lidt tid havde både Louis' bod og min bod udsolgt. Harry og jeg gjorde det hurtigst, men Louis var tæt på at indhente os flere gange.

•••

Vi sad alle inde i en slags kæmpe stue, hvor vi sad og snakkede efter drengene havde været på scenen. Harry var blevet så træt, at han sov op af min ryg. (Se billedet ovenover)

"Og han siger jeg er doven?" Lød det fra Niall. Jeg grinede. "Han har været på arbejde idag" Svarede jeg og prøvede at kigge over skulderen.

"Han savler på din ryg" Sagde Louis. Jeg nikkede. "Det kan jeg mærke..." Svarede jeg og sukkede tilfredst. "Godt jeg ikke skal dele seng med den savletrold!" Lød det lettet fra Luke.

"Det kan du da godt få lov til?" Svarede jeg hurtigt. Han rystede strengt på hovedet.

Demons (1D)Where stories live. Discover now