Smuggling

1.3K 57 9
                                    

Cara's synsvinkel:

Det var blevet morgen og vi skulle alle hjem fra hospitalet. Harry havde åbentbart bare nogle ufarlige brustsmerter?

Da vi skulle ud, blev jeg stoppet af en læge. "Cara? Hvor skal du hen?" spurgte hun undrende. "Hjem?" svarede jeg undrende. "Men du er ikke udskrevet? Vi har ikke fundet årsagen til din reaktion?" sagde hun.

Jeg kiggede på de andre. "Men jeg har det fint? Der er ikke noget i vejen med mig!" svarede jeg ivrigt. Nogle mænd kom og tog fat i mine arme.

"I kan da ikke bare tag hende?" udbrød Harry. "Jo, hun har været indlagt før, så vi kan faktisk godt indlægge hende igen!" svarede lægen. Jeg spjættede helt vildt, men det hjalp ikke...

Jeg blev ført ind på et værelse, hvor døren blev låst bag mig. Jeg tog min telefon op af lommen. Intet signal...

"Hjælp mig! Jeg vil ud!" skreg jeg imens jeg hamrede løs på døren, men intet hjalp.

Jeg lagde mig i sengen og prøvede at sove, men det var svært.

•••

Jeg hørt døren gå op, så jeg skyndede at sætte mig op. Tre mennesker kom ind. Jeg kunne hurtigt kende dem under der forklædning. Luke, Louis og Harry.

"Hvad laver I her?!" spurgte jeg stille imens de løsnede mig fra nogle håndjern lægerne gav mig på. De kunne ikke få dem af selv.

"Vi smugler dig ud her fra!" svarede Harry. "Pas på!" sagde jeg og kiggede på håndjernene. De flyttede sig væk, så jeg kunne springe dem op med magi.

"Kom, sæt dig i kørestolen!" sagde Louis. Jeg satte mig og vi kørte så ud på gangen og forbi alle lægerne. "Cara?" Busted! "Løb!" råbte jeg og rejste mig hurtigt.

Vi løb fra alle lægerne og ud til ambulancerne. Vi kiggede efter lægerne, da vi var sluppet af med dem.

Drengene stod ved bilerne og ventede. Vi løb hurtigt over til dem og hoppede ind i bilen. "Det var tæt på!" sagde Luke forpustet. Jeg nikkede.

Demons (1D)Where stories live. Discover now