Cara's synsvinkel:
Jeg lagde mig ved siden af Harry og omfavnede ham kærligt. "Cara, du skal ha' dine sugekopper på igen, så vi kan holde øje med dig!" sagde en læge. "Tro mig, jeg bliver her!"
Lægen nikkede forstående og gik igen. Louis så såret ud, men jeg kan jo ikke gøre noget ved det?! Louis er vild med mig, men jeg har Harry?! Jeg elsker ham!
Louis har ændret sig rigtigt meget siden ham og Eleanor slog op... Og han blev vild med mig...
Jeg lå med en hånd på Harry's hjerte, hvor jeg fulgte hans hjerterytme. Jeg løftede hurtigt hånden og kunne stadig mærke det. "Jeg kan mærke din puls? Jeg kan føle den igennem min krop?"
De kiggede mærkeligt på mig. Jeg lagde mig tilbage på hans bryst og lukkede øjenene.
•••
Jeg åbnede øjenene. Harry sov og det var mørkt udenfor. Regnen piskede også ind på ruden med lidt torden imellem. Louis sad i stolen i hjørnet.
Han sov stille og roligt. Jeg rejste mig lydløst og gik over til ham. Jeg kiggede på hans øjne som flakkede rundt. Min hånd rystede lidt, da jeg løftede hans hage. Jeg kiggede på hans læber, som var tørre.
Jeg lagde derefter et tæppe om ham og gik ud på gangen. Den var tom og kold. Jeg fandt vej ned til Liam, hvor Zayn sad og sov i et sofa. Liam sov ikke.
"Er du okay?" spurgte jeg imens jeg stille gik ind til ham. "Ja, jeg havde bare brækket armen... Ikke noget særligt! Hvad med dig?" spurgte han.
"Jeg har det fint... Jeg har bare en evne som gør at jeg føler andres smerte i min krop..." svarede jeg og satte mig på sengekanten.
YOU ARE READING
Demons (1D)
FanfictionCara Collins er ikke helt normal ifølge andre... Hun har en speciel 'evne' som ingen andre har. Cara bliver besat og plaget af dæmoner, og hun er derfor ikke så social. Men måske går det over?