{Tip: Hør If You Don't Know - 5SOS imens I læser:)}
Harry's synsvinkel:
"Louis, hvad sagde hun den dag hun gik?" spurgte jeg ivrigt. "Ikke noget udover at hun manglede hjælp!" svarede han fraværende.
"Du lyver! Hun sagde noget mere!" råbte jeg. "Det er en uge siden, Harry! Hun kommer alligevel ikke tilbage!" råbte han tilbage.
Luke kom ind. "Jeg har lige fået en sms fra Cara, hun vil ta' hoppet!" sagde han panisk. "Jeg finder hende!" Jeg løb igennem rummet og ud til min bil.
Jeg startede den og fløj igennem mængden af pressefolk. Jeg vidste at Louis ikke talte sandt!
Jeg kom ind i en kø på vejen, så jeg drejede og kørte igennem et sted hvor man ikke måtte køre.
Jeg nåede hurtigt hen til bygningen, hvor Cara rigtigt nok stod oppe på kanten af taget.
"Cara!" råbte jeg ivrigt, men hun hørte intet. Jeg løb ind i bygningen og igennem alt. Jeg tog elevatoren op til taget og løb hen til døren.
Jeg nåede ud på taget lige til at hun lod sig falde. Men heldigvis nåede jeg at gribe hende.
"Cara..." pustede jeg og knugede hende indtil min udmattede krop. Det var ligsom at holde rundt om noget, man har været så tær på at miste!
Jeg holdt en hånd på hendes hoved. "Harry?" Hun kiggede op på mig.
"Shhh, babe! Jeg er lige her..." Sagde jeg og varmede hendes kolde krop.
Hun hostede en enkelt gang, og pludselig fløj der en slags sæbebobbel rundt. "Hvad har du lavet?" spurgte jeg bekymret.
Hun rystede på hovedet og lukkede øjenene i.
Jeg bar hende ned til min og kørte tilbage til de andre.
•••
"Hvorfor hoster hun bobler?" spurgte Niall. "Jeg tror hun har drukket noget..." svarede jeg. Hun åbnede stille øjenene og blinkede lidt. Da hun indså hvad hun lavede, satte hun sig ivrigt op.
"Hvad skete der?!" spurgte hun panisk. "Du prøvede at hoppe ud fra et tag?" svarede jeg undrende. "Hvad?! Åh nej! Jeg har fået tvangstanker..." sagde hun.
"Mine dæmoner styrer mig til at gøre ting, der kan skade mig..." forklarede hun. "Hvordan fandt I ud af hvor jeg var?" Spurgte hun. "Du skrev det til Luke?" svarede Niall.
"Men hvordan? Der er ikke noget på min telefon?" sagde hun.
Enten er Cara et spøgelse eller så har hun slettet beskeden?
YOU ARE READING
Demons (1D)
FanfictionCara Collins er ikke helt normal ifølge andre... Hun har en speciel 'evne' som ingen andre har. Cara bliver besat og plaget af dæmoner, og hun er derfor ikke så social. Men måske går det over?