Cara's synsvinkel:
Jeg åbnede øjenene stille, da jeg lige skulle vende mig til lyset. Luke og Louis sad over i det ene hjørne af rummet, og de andre fra 5SOS i det andet hjørne.
"Luke?" Han skyndt sig at rejse sig og gik så over til mig. "Cara? Er du okay?" spurgte han bekymret. Jeg nikkede smilende.
"Hvor er Harry og Liam?" spurgte jeg lidt ivrigt. "De ligger inde på en anden stue..." Jeg nikkede forstående. "Hvad skete der med dig?" Spurgte Calum.
"Øhm, det er en slags evne... Den gør at jeg kan tage andre smerte og følelser til mig og selv mærke dem. Da der så var to i samme rum, som følte stor smerte, blev det for meget og jeg kollapsede..." forklarede jeg.
"Jeg kunne føle Harry's brustsmerter helt tæt ind til hjertet? Det var frygteligt!" fortalte jeg og kiggede trist på dem.
Jeg steg ud af sengen og tog mine dimser - der selvfølgelig sad på min krop - af og tog mine sko på. De andre så lidt forbavset på mig, men jeg gik bare ud på gangen med dem i hælene.
Jeg støttede mig pludselig op til væggen imens jeg tog mig til hovedet. "Er du okay?" spurgte Louis og støttede mig lidt. "Jarh, det er bare fordi vi er på et hospital..." svarede jeg og gik lidt videre.
Jeg endte ved et rum, hvor Harry lå i sengen og Niall sad ved siden af. Harry var vågen, men så meget træt ud. Jeg tog mig selv til munden og kiggede forbavset på ham.
Han drejede hovedet, da Niall pegede hen på mig. "Er du okay?" spurgte jeg igennem mine fingre. Han nikkede svagt. Jeg smed mine sko og fløj hen til ham. Jeg vidste ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv?!
Louis' synsvinkel:
Hun stod og kunne ikke rigtigt finde ud af hvad hun skulle gøre. Hun kørte fingerne forsigtigt rundt på hans ansigt og prøvede ikke at bryde sammen.
"Fortæl mig én ting; du forlader mig ikke, vel?" Hun kiggede forventningsfuldt på ham. "Jeg forlader dig ikke..." Lovede han.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Jeg er en banan til at opdaterer, men det fordi jeg har fødselsdag og jeg har været syg😁💖
-Louis' Girl xx
KAMU SEDANG MEMBACA
Demons (1D)
Fiksi PenggemarCara Collins er ikke helt normal ifølge andre... Hun har en speciel 'evne' som ingen andre har. Cara bliver besat og plaget af dæmoner, og hun er derfor ikke så social. Men måske går det over?