Cara's synsvinkel:
'Godmorgen babe!:)
-H .xx'
Jeg bliver aldrig træt af den besked!
''Godmorgen Harry!'' mumlede jeg til mig selv og rejste mig fra sengen.
Jeg tog et bad, og skulle egentlig ned i byen, men noget stoppede mig.
Posten?
Jeg åbnede postkassen og kiggede på den store bunken lort, der lå i den. ''Reklamer, reklamer, brev, reklamer, vent?!'' Jeg tog brevet frem igen og kiggede på det.
Jeg turde ikke åbne det, så jeg lagde det bare imellem reklamerne igen. Dæmoner læser ikke aviser, reklamer eller breve!:D
'Hey babe!
Skal vi mødes?:)
-H .xx'
Jeg smilede lidt.
'Hey Haz!
Det kan vi da godt! Tager du drengene med?:)
-C .xx'
Der kom lidt efter, et 'Ja' tilbage. Vi havde aftalt at mødes på Nandos, da Harry sagde at Niall elsker det sted.
Det er fint for mig...
''Hey babe!'' sagde Harry og trak mig ind i et kys, som jeg glædeligt gengældte.
''Skal vi ikke gå ind?!'' spurgte Niall ivrigt. ''Jo jo Niall!'' svarede Louis. Et grin undslap mine læber, da Niall lignede et lille barn.
Vi gik ind og fandt et bord. ''Hvad gemmer sig mon over under dit bløde og søde ydre?'' spurgte Louis tænksomt og kiggede på mig. ''Du er sikkert totalt slem inden i eller i din fritid!'' Sagde han så.
''Du vil ikke vide hvem jeg er inden i...'' svarede jeg og rystede bestemt på hovedet. Han blinkede lidt til mig og jeg kiggede så bare ned i bordet. ''Hvad gemmer sig under de 5 drenge, som går i sort tøj og stramme bukser?'' spurgte jeg og rejste tilfredst hovedet.
''Ikke noget!'' svarede Niall kort og smilende. ''Jeg kan sige, at I er ikke ligsom dem man ser på scenen...'' mumlede jeg. ''Hvem er vi så?'' spurgte Louis nysgerrigt, med et mystisk blik i øjnene.
''I er meget mere livlige på scenen fordi I ikke kan flytte jer rundt udover på scenen. Folk ser jer bare som nogle tossede hyper unger!'' svarede jeg ærligt.
''Men jeg er ikke 'folk', jeg ser jer ikke sådan...'' tilføjede jeg.
Deres blinke vandrede rundt på mig, da jeg sagde det. ''Hvordan ser du os så?'' spurgte Harry nysgerrigt. ''I sætter mig i forhør! Men jeg ser som mennesker, der har følelser, drikker, sover og spiser ligsom alle andre, fem almindelige fyrer, der kan synge! Bum basta!''
De grinede højt, da jeg kom til at skubbe til min gaffel, så den fløj op.
''Ups!'' grinte jeg og lagde den lidt væk.
''Harry, hold fast i hende! Hun er sjov!'' sagde Niall og kiggede over på Harry.
Jeg fnes lidt af min pinlige hændelse.
''Tro mig, det vil jeg!'' Svarede han og smilede til mig. Søøøøødt, men dæmonerne får sikkert fingerne i dig!
YOU ARE READING
Demons (1D)
FanfictionCara Collins er ikke helt normal ifølge andre... Hun har en speciel 'evne' som ingen andre har. Cara bliver besat og plaget af dæmoner, og hun er derfor ikke så social. Men måske går det over?