Strong magic...

2K 68 8
                                    

Cara's synsvinkel:

Jeg kunne se og hører at de var på scenen nu, så jeg brugte min magi på at holde pistolen tilbage. Jeg lå på ryggen, på gulvet og lignede en der løftede vægte.

Man kunne se at Louis var panisk og det samme var jeg. Pistolen blev tungere og det samme blev min vejrtrækning.

Jeg kiggede en sidste gang op på scenen, hvor Louis havde trukket Harry med væk igen, så jeg skyndt mig at rulle væk, så pistolen ikke ville ramme mig.

Den faldt ned igennem gulvet, og ned ved siden af mig. "Godt, det ikke blev til en begravelsetale!" mumlede jeg til mig selv og rejste mig.

Jeg løb hurtigt op lige til at de andre var kommet tilbage. "Lige et godt råd; lad vær med at holde en lang tale næste gang!" sagde jeg pustende til Harry, som ikke forstod en bjælde!

•••

"Hvorfor har du gips i håret?" spurgte Harry og begyndte at pille stykkerne ud.

Jeg kiggede over på Louis, som gjorde tegn til at jeg ikke skulle sige det. "Fordi..?" Jeg sukkede. "Fordi jeg lå nede under scenen og holdt slimpistolen oppe... Jeg ville ikke fortælle dig noget fordi du ville sige at det var for farligt!" sagde jeg.

"Men du fortalte det til Louis?" Han kiggede skuffet på mig. "Fordi han pressede det ud af mig! Jeg ville ha' holdt det helt for mig selv!" svarede jeg forsvarende.

"Det er ikke godt nok..." sagde han vredt og skuffet. Han vendt om og gik med faste skridt væk. "Jeg vidste det! Jeg skulle ha' fortalt ham det hele!" sagde jeg trist til Louis, som bare stod og kiggede i jorden.

"Cara, du ved selv at det er stærk magi, som du ikke har helt styr på, så det bedste var ikke at fortælle ham det..." sagde han pludseligt.

"Hvorfor? Han vil ha' hjulpet mig!?" Jeg lignede nok et stort spørgsmålstegn. Han kiggede tavst i jorden.

"Jeg tænkte det nok..." sagde jeg skuffet og gik den modsatte vej af hvad Harry gik.

••••••••••••••••••••••••••••••

Nyt cover til bogen❤️ Fordi jeg elsker jer så meget, kan jeg fortælle jer at:

-Der kommer en FF med Ashton og Calum!❤️

-Der er en FF igang med Michael!❤️

-Der er en FF som kommer til at være med Niall, men den er bare ikke nået dertil endnu!❤️

Den med Calum kommer til at hedde Mrs All American ❤️ Den med Niall hedder Worldwide❤️ Den med Michael hedder English Love Affair og den med Ashton har ikke noget navn endnu❤️😂

-Hvordan kom I til at læse mine bøger og hvilken en er bedst?❤️

-Louis' Girl xx

Demons (1D)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora