Back of, Louis!

1.4K 61 3
                                    

Cara's synsvinkel:

"Harry? Liam?" spurgte jeg, da vi tre stod i et vidt rum. "Hvad sker der?" spurgte Liam. Jeg trak på skulderne.

"Hvorfor har vi vidt tøj på?" spurgte Harry. "Vent? Vidt tøj? Det har engle? Vi er ikke døde vel?!" spurgte Liam.

Jeg nåede ikke at svare før vi blev sendt tilbage i vores kroppe.

Luke's synsvinkel:

Calum havde ringet 911 (Det er det i USA), og de var kommet. "Louis, gå væk fra hende!" Han prøvede hele tiden at komme hen til hende.

"Flyt dig!" råbte han bare. Han så rigtig vred ud, men man kunne også se en form for skræk i hans øjne. "Louis, gå væk..." sagde jeg roligt til ham, men han kæmpede stadig imod.

"Cara!" skreg han flere gange. Harry og Liam kiggede undrende på hinanden. "Cara, kan du høre mig? Cara?" spurgte lægen flere gange.

"Vi tager dem alle med." sagde én anden til os. "Hvorfor er du sådan?!" spurgte jeg og kiggede undrende på Louis, som blev ved med af kæmpe imod mig.

Jeg slap ham da de var kørt, men han styrtede selvfølgelig ud til sin bil. Vi andre løb efter.

"Louis, vent!" råbte jeg efter ham, da vi var kommet hen til hospitalet. "Hvor er Cara Collins?!" spurgte han flere gange panisk og ivrigt.

Endelig blev vi vist ind i et rum, hvor Cara lå fint og roligt. Hendes øjenvipper passede fint ned mod hendes hud. Hendes silkebløde hår løb ned af begge skuldre. Hendes læber var stadig lyserøde som jeg huskede dem. Jeg havde aldrig lagt mærke til alle hendes detaljer før.

De havde hendes hænder samlet på hendes mave ligesom i historien om snehvide. Louis fældede tårer ind over Cara, og aede hendes blege kind. Der indså jeg det.

Louis er vild med Cara?!

Demons (1D)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora