„Louisi, ty opravdu žiješ jako v pravěku, nikdy tě nenapadlo si založit třeba Facebook nebo Instagram?" Vyšší muž s potetovanými pažemi a ohnivými vlasy nad svým kolegou a kamarádem v jedné osobě pouze nechápavě kroutil hlavou.
„Budeš se divit, ale ne, Ede. Nechápu, co na tom lidi vidí, vždyť bez sociálních sítí se v klidu každý obejde, ne?" Brunet s jasně modrýma očima a několika denním strništěm se jen sám pro sebe ušklíbl.
„Asi proto, že tomu věříš jsi pořád sám, Louisi," zrzek pouze pokrčil rameny a nechal modroočka, aby si jeho slova přebral sám.Louis zůstal v kanceláři jako poslední a do chladného počasí se mu nechtělo, zvláště když za oknem poletovaly drobné sněhové vločky a začínalo se stmívat. Nakonec, bylo něco okolo sedmé večer, Louis mířil rychlými kroky k bytovce, kde bydlel se svým kamarádem Shawnem a psem Cliffem, který zabíral stále ještě prázdnou polovinu postele, což Louisovi přestávalo stačit. Párkrát zkoušel jít někam do baru a s někým se seznámit, ale jeho pokusy se vždy shledaly s neúspěchem.
Jeho první "vztah" trval asi týden než si jeho přítel řekl, že ho to čekání na intimní chvíle nebaví a vzal do zaječích. Druhý vztah, pak trval o něco déle, ale Louis se pak s Lukem rozešel, protože si od jejich soužití sliboval něco jiného, Louis chtěl někoho, o koho by se mohl starat a rozmazlovat ho, ale Luke chtěl být stále nezávislý a na roztomilé přezdívky a dárečky si nepotrpěl. Teď si ještě sem tam napsali, ale jen jako přátelé, hlavně z toho důvodu, že Luke si našel Mika, byl to takový hromotluk se svaly snad všude, který pracoval na stavbě a miloval takový ten chtívý typ kluků, což Luke perfektně splňoval. Třetí "vztah" skončil dřív než vůbec začal, vlastně na to Louis docela nerad vzpomínal. Louis byl opilý a začal se okolo něj ochomítat, v jeho alkoholovém opojení, celkem hezký chlapec. Po dalších pár panácích, ho zatáhl do v té době svého pronajatého pokoje a hodlal si s ním užít, ale když ze sebe navzájem strhali šaty, Louis měl, co dělat, aby to s ním nepraštilo, protože jeho hezkému chlapci chybělo a naopak něco trochu přebývalo, jinými slovy byla to jen dost nevyvinutá holka s nakrátko střiženými vlasy, se kterou Louisova alkoholem posilněná mysl udělala své.
Nad tou vzpomínkou se modrooký, jenž právě odemykal dveře od bytu, trochu otřepal. Tohle bylo něco, na co se mu asi nikdy nepovede zapomenout. Vždyť se líbal a málem vyspal s holkou! On, kterému se z nich zvedal žaludek už na základce.
O důvod víc si někoho najít, pomyslel si, když zavolal pozdrav do bytu, načež se zpoza rohu vyřítil Cliff vrhajíc se na svého pána a olizujíc mu celý obličej. Cliffa našel v jednom z útulků jako štěně, byl poslední z vrhu a kdyby si ho nikdo nevzal jistě by ho utratili, to Louis nemohl dopustit, proto si ho vzal a už s ním žije přes pět let.„Hodnej kluk, ale už bys mě mohl pustit," brunet, který si pod velkým psem připadal ještě menší se se smíchem posbíral ze země a vešel do kuchyně, aby si vzal aspoň housku s máslem. U stolu seděl Shawn, který svou plnou pozornost věnoval knize, ostatně jako vždycky. Louis nepozorovaně přešel ke sporáku, kde stálo chládnoucí jídlo na zítra a mlsně do hrnce ponořil prst, který následně strčil do pusy. Shawn, ač to tak s jeho posedlostí knihami nemuselo vypadat, byl skutečně vynikající kuchař a toho Louis, který by snad spálil i vodu, náležitě využíval.
„Louisi, nejsem slepej, ještě jednou a z toho prstu bude přídavek masa do oběda," prohodil jen tak do vzduchu Shawn, zatímco nezúčastněně otočil na další stranu.
„Suchare...“ sykl modroočko podrážděně, domazal poslední část housky a spolu s nepříjemným pohledem věnovaným spolubydlícímu se posadil naproti němu ke stolu.
„Ten pohled si můžeš odpustit, stejně to nemá žádný účinek," pokroutil Shawn hlavou, aby si uvolnil ztuhlý krk, založil si stránku v knize a konečně se na Louise podíval. Louis seděl a přemýšlel, zda náhodou neměl Ed pravdu. Možná by to měl zkusit, co by mohl ztratit?
„Myslíš, že bych si měl založit Instagram?," promluvil zničehonic a způsobil tak, že na sebe leknutím Shawn málem vylil horkou polévku, které si Louis ani nevšiml, že ji naléval do růžové misky. V den, kdy je koupili se Louis zařekl, že ho už nikdy nenechá vybírat kuchyňské potřeby, protože už teď jejich skříň s nádobím vypadala jako přehlídka porcelánu od babičky a vybavení dětské kuchyňky.
„Proč se ptáš mně? To máš vědět sám, ne? Ale když už jsi o tom začal, viděl jsem tvé skicy a myslím, že by nebylo na škodu trochu se jimi pochlubit, Instagram je na tohle jako stvořený," Shawn mluvil otočený k polévce a když se otočil našel jen prázdnou židli a pár drobků na místě, kde Louis seděl. Měl ho rád, ale tímhle mu lezl na nervy, vždy se na něco zeptal a po první větě odpovědi odešel. Byl strašný bordelář, dochvilnost mu taky nic neříkala a vždy, když domů přišel se svým úsměvem ala dostal jsem nápad, bylo lepší se klidit z cesty, protože v těch případech Shawn vážně uvažoval o jeho duševním zdraví. Teď mu nezbývalo než uklidit a jít taky do svého pokoje, stejně by se Louis úklidem už neobtěžoval.Byt se ponořil do ticha, když hodiny na Louisově nočním stolku ukazovaly devět večer a on měl v hlavě stále myšlenku na Instagram. Měl by to vážně zkusit? Není to hloupost? Bylo pět minut před půl desátou, když se Louis natáhl po svém mobilu značky Samsung, který už nesl známky používání, vlastně jich nesl víc než dost. Připojil se na jejich wifi síť a stáhl si již zmiňovanou aplikaci. Cítil se nervózní, ač k tomu nebyl žádný důvod, když prstem poklepal na ikonku, která před chvílí samovolně naskočila na popraskané obrazovce.
Zaregistrovat, nebo přihlásit?, objevilo se pod stylizovaným nápisem Instagram a Louis klepl na Zaregistrovat. Hned na to vyskočilo několik možností... Registrace pomocí emailu, Facebooku nebo telefonního čísla tentokrát zvolil email, který si jako pracovník v kancelářích bankovní společnosti musel zařídit. Vyplnil všechny potřebné údaje, až se dostal ke kolonce Uživatelské jméno, nad kterou se chvíli zamyslel, pak se podíval na svá tetování, která zdobila jeho ruce a plně rozhodnutý napsal ItiswhatItis28.
Pak jen klepl na modře zvýrazněné Zaregistrovat a poprvé tak zavítal do virtuálního světa sociálních sítí.
ČTEŠ
Instastory I: Tma má barvy duhy (Larry) ✔
FanfictionLouis si založil účet na Instagramu a po doporučení od jeho sestry začne sledovat stránku "Umění je v duši a srdci". Na této stránce se pravidelně objevují fotky zvláštních obrazů od záhadného S_buttefly, které jsou Louisovi neskutečně povědomé. Zač...