„Louisi! Krucinál, proč je tady takovej bordel? Louisi!" Addie vešla do bratrova bytu, kde přesto, že se blížilo poledne, stále panovalo šero a ticho.
Na gauči leželi dvě krabice od pizzy, zmuchlaná osuška a v zapnuté televizi právě dávali nějakou telenovelu, na kterou by se její bratr nedíval, ani kdyby ho připoutala ke křeslu. Svítilo se v kuchyni. Po Louisovi ani vidu, ani slechu.Addie hned začala se scénáři. Co když ho unesli? Nebo zabili? Unesli i Shawna? Pak měla i pracovní teorii, že se Louis přidal k italské mafii, anebo to bylo jen snem, který se jí v noci zdál?
„Louisi? Jsi tady?" Doslova po špičkách se vydala do nitra bytu směrem k Louiho pokoji. Náhle zaslechla zvuk tekoucí vody, kterou někdo vypnul a pak se dveře od Louisovy koupelny otevřely.
„Harry?" Zůstala vyjeveně hledět na svého kamaráda, který sebou zděšeně cukl a uskočil zpět do dveří, kde se srazil s Louisem, který ho vzal do náruče, aby nespadl.„Proboha Addie! Tohle mi nedělej, málem jsem z tebe měl smrt!" Pištěl Harry a doslova visel Louisovi na krku.
„Co to má znamenat, vy dva spolu-?"
„Addie? Zamysli se, myslíš, že jsme si v té koupelně hráli s lodičkama?"
„Tak fajn, to jsem nečekala, ale chci vědět všechno!"~~~
„A dál si to asi umíš představit," ukončil půlhodinové povídání, jak k tomu došlo, Louis, ale Addie už zase otevírala pusu, aby se na něco zeptala.
„Ano, domyslet si to umím, ale chci to slyšet! Harry řekni něco! Jaký to bylo?"
„Addie, proboha! Uvědomuješ si, že se ptáš i na můj sexuální život? A já jsem tvůj bratr!" Zasténal zoufale Louis.
„No a?" Addie pozvedla obočí a Harry se začal nekontrolovatelně smát.
„Bože za co?" Louis vzhlédl k nebi, jako by ho snad mohl někdo tam nahoře vyslyšet.„Louisi, jsem doma, doufám, žes to tady nepodpálil, znovu..." ode dveří se ozval Shawnův hlas a po chvíli vešel do kuchyně, kde se zarazil hned ve dveřích.
„Wow, ahoj? Co tu všichni děláte?"
„Řešíme, že tihle dva se spolu vyspali," Addie se o tom bavila, jako o počasí.
„Cože?! Louisi, slíbils, že budu první, kdo se to dozví!" Naštvaně se zamračil Shawn, ale Louis ho nenechal dlouho rozvášňovat a rovnou ho vrátil na zem.
„Co jsem slíbil, jsem hodlal dodržet, jenže Addie si vybrala špatnou dobu na návštěvu a-"
„Počkej, chceš mi říct, že vás při tom viděla? Do háje to má tak někdo štěstí," odfrkl si napruženě.
„To by nám tak scházelo! Neviděla-" Louis byl opět přerušen tentokrát Addie.
„Bohužel..." Harry se znovu začal smát i přesto, že byl červený až za ušima.
„Addie!"~~~
Louis seděl na posteli a pohrával si s pramínkem Harryho vlasů. Ten v klidu ležel vedle něj a užíval si, že už se nemusí tak přetvařovat, že už může dát svou lásku k Louisovi najevo.
„Myslím, že bych si měl pořídit větší postel," náhle Louis zauvažoval nahlas.
„Ne," zareagoval skoro okamžitě chlapec ležící na něm.
„Proč ne?"
„Mně se tahle líbí. Je pohodlná a můžu se k tobě tulit," argumentoval Harry svůj nesouhlas.
„To přece můžeš i na větší posteli, ne?"
„Jo, ale nebylo by to takové, navíc jsem na téhle posteli prožil jednu z nejkrásnějších nocí v životě a nechci ji vyhodit."
„Jednu z nejkrásnějších? A které jsou ty další?" Zeptal se překvapeně Louis.
Harry na okamžik zamrzl.
„Ehm, to ti řeknu někdy jindy," Harry se vyhnul odpovědi, aniž by Louis vycítil, že je nervózní.Všechny jeho nejkrásnější noci se udály s Louisem, jen on o tom nevěděl. A pokud to, co se stalo minulou noc, naruší jejich plány s Addie, tak se to možná ani nikdy nedozví.
Louis se zrovna protáhl, když mu cinknul mobil.
„Kdo ti píše?" Harry dobře věděl, že je to Addie z jeho počítače u něj doma.
Teď jim šlo o to, zjistit, jak tuhle situaci Louis vyřeší. Harry ani nedoufal, že by mu Louis řekl pravdu a tak se taky stalo, lhal.
„Nevím, asi omyl," řekl, ale přesto se do mobilu přihlouple usmíval dál. Jak důvěryhodné, pomyslel si Harry.Ale nemohl ho soudit, když měl sám na svědomí, jak dlouho bude muset zkoušet jeho svědomí než mu bude moct říct pravdu, o které nevěděl, jak ji unese.
„Harry? Jsi v pořádku?"
„Co? Jo, jsem úplně v pohodě, proč?"
„Dobrých deset minut na tebe mluvím a ty nevnímáš," Louis ho objal kolem ramen zezadu a přitáhl si ho k sobě.„Omlouvám se, co jsi říkal?"
Harry se nadechl Louisovi vůně, aby se znovu uvolnil.
„Říkal jsem, že bychom mohli jít navštívit Addie, když už o nás ví. A taky, že se blíží Vánoce a já bych byl moc rád, kdybys je chtěl oslavit se mnou, vlastně ne jenom se mnou, ale i se Shawnem, Addie a mým kamarádem z práce Edem, co ty na to?" Louis byl nervózní, ač doufal, že Harry bude souhlasit a tak se kousal do spodního rtu.„Moc rád, ale ty na Boží hod pojedeš se mnou za rodiči," Louisovi ztuhnul úsměv.
„To myslíš vážně? Nebude to tvým rodičům vadit?"
„Ne, to určitě ne, po dlouhé době přijede i moje teta s přítelkyní a sestra s přítelem, takže jeden člověk navíc problém nebude. Navíc rodiče se mně pořád ptají, kdy jim přivedu představit nějakého přítele a já teď konečně můžu," vyjekl nadšeně Harry.„Takže jsem tvůj přítel?" Harry zbledl jako stěna.
„Já vlastně nevím, chtěl bys být?" Zeptal se opatrně s červenými tvářemi.
„Samozřejmě, ty trdlo!"
„Takže se mnou pojedeš?" Opět mu zajiskřily oči.
„Bude mi tou největší ctí."Ta dá!
Všem moc děkuji za komentáře u minulé části, budu moc ráda, když v tom povzbuzování budete pokračovat, protože mi to opravdu pomáhá.
Co si myslíte, že se semele u Harryho rodičů? A máte už typy, co by mohlo být spouštěčem Louisových vzpomínek? Příští díl by mohl být celkem zlomový, anebo to je jen přátelské pošťouchnutí, na to si musíte přijít sami. 😏
Sejdeme se na Karry 😘💙💚
ČTEŠ
Instastory I: Tma má barvy duhy (Larry) ✔
FanfictionLouis si založil účet na Instagramu a po doporučení od jeho sestry začne sledovat stránku "Umění je v duši a srdci". Na této stránce se pravidelně objevují fotky zvláštních obrazů od záhadného S_buttefly, které jsou Louisovi neskutečně povědomé. Zač...