„Sakra, co mám teď jako dělat? Nemůžu mu říct, že jsem Harry, tím bych všechno podělal!" Addie si znovu přečetla, co její bratr po Harrym chce a zamyslela se.
„Buď mu řekni jiné jméno, nebo že ještě nejsi připravený, v podstatě se neznáte," zahlásila nakonec vítězně a šla omrknout Harryho ledničku, kterou s oblibou plenila.Motýlek 🦋❤️: Promiň, že to tak trvalo. Já si nejsem jistý, že jsem připravený říct ti své jméno. Ještě se neznáme moc dlouho. Neber to špatně prosím, klidně se můžeš zeptat na další otázku, ale jméno po mně nechtěj.
Superman 💪: Aha, no tak to nevadí, chápu to. Jaké jsi znamení zvěrokruhu? Já jsem kozoroh. ♑
Motýlek 🦋❤️: Vodnář. ♒ Umíš vařit?
Superman 💪: Spálím i vodu a spolubydlící mě do kuchyně nerad pouští od doby, co k nám kvůli mně museli hasiči... 🤔
Motýlek 🦋❤️: To se nedivím. 😂
Superman 💪: Nesměj se, to není vtipné! 😂
Motýlek 🦋❤️: Tak proč se směješ? 😂
Superman 💪: To bylo omylem! 😂
Motýlek 🦋❤️: Ale jistě... 😂
Superman 💪: Vážně 😑😅
Motýlek 🦋❤️: Dobře, věřím ti 😃
Superman 💪: Tak je hodný chlapec 😏😄
„Addie?!" Zakřičel Harry přes celý byt tak, že se Addie leknutím praštila do hlavy o poličku v lednici.
„Co je?"
„Napsal, že jsem hodný chlapec, co mám odpovědět?"
„Bratře, ty jsi prase..." šeptla si pro sebe a pak teprve nahlas odpověděla Harrymu,
„... Co bys mu na to odpověděl, kdybys byl u něj?"Motýlek 🦋❤️: Ani nevíš jak 😏
Louis zrovna pil, když mu přišla odpověď a pití mu zaskočilo, když si ji přečetl. Tohle nečekal.
Superman 🦋❤️: Možná bych rád věděl 😏
Motýlek 🦋❤️: Co mám udělat, abych zůstal hodným chlapcem? ❤️
Superman 💪: Pošli mi fotku, nemusí být vidět tvůj obličej, jen tvou fotku. ❤️
Motýlek 🦋❤️: Dobře, tak chvíli počkej, ano?
Superman 💪: Nikam se nechystám. 😏
„Pošli mu tuhle, Harry. Věř mi, znám svýho bratra a vím, jak perverzní umí být, z tohohle zešílí!" Addie seděla přilepená na Harrym a radila mu s výběrem.
„A není to moc?"
„Možná mu vypadnou oči z důlků a poslintá mobil, ale tohle chce."Motýlek 🦋❤️: Třeba něco takového?
Když se Louisovi načetla fotka, měl pocit, že dostal infarkt. Přece tohle nemůže být ten, s kým si píše. Nemůže mít takové štěstí, aby narazil na někoho, kdo má rád stejné věci jako on.
Superman 💪: Tohle nemůžeš být ty.
Motýlek 🦋❤️: Proč bych nemohl? Říkal jsi, že můžu poslat nějakou, kde není obličej a tahle je myslím celkem povedená. Nelíbí se ti? 😞
Superman 💪: Ne, ne! Je moc hezká a ty budeš jistě moc krásný, jen jsem něco takového nečekal. 😯
„Bože, Louisi, vždyť jsi přesně tohle chtěl! Klid, Harry, on se jen snaží nevypadat jako úchylák, ale on jím je, takže mu to je houby platný," zasmála se Addie, když si přečetla Louisovu odpověď.
„Ale mně se to líbí."
„Já vím, protože jsi úplně stejnej."Motýlek 🦋❤️: To je milé. Děkuji. ❤️❤️❤️
Chceš se ještě na něco zeptat?„Jo, kdy tě můžu přijít přetáhnout?" Zaskuhral Louis, když se znovu podíval na fotku, ale pak si vzpomněl na Harryho, na svého Harryho a zastyděl se.
Superman 💪: Ne, myslím, že bych měl jít vyvenčit Cliffa, ale myslím, že když si byl tak hodný chlapec, zasloužíš si taky fotku.
Superman 💪:
Motýlek 🦋❤️: Bože. 😮😍
~~~
Louis ležel na posteli a přemýšlel. Procházka se psem díky Cliffově nenávisti vůči sněhu skončila dřív než začala a on se příšerně nudil. V televizi, kromě seriálu Přátelé, který už znal nazpaměť i pozpátku, a nudných předvánočních filmů nebylo nic. Konverzaci s Motýlkem už před půlhodinou ukončil a teď přemýšlel, jestli by měl zavolat Harrymu a třeba se jít projít na město, kde před týdnem začaly vánoční trhy. Nakonec vzal mobil a vytočil Harryho číslo.
O dvacet minut později už stál u něj před domem a čekal. Sice si oficiálně neřekli, že spolu chodí, ale když mu Louis na přivítanou vtiskl drobný polibek, neprotestoval a ještě se do něj usmál. Dnes s sebou měl Bellu, ale za druhou ruku ho vzal Louis. Ve městě se našlo pár lidí, kteří na ně divně koukali, ale našli se i tací, co se povzbudivě usmáli. Chvíli se jen tak procházeli a povídali si a Louis si ho tiše prohlížel.
Nikdy by ho nenapadlo, že o něj bude mít zájem někdo tak krásný. Viděl, jak mu zrůžověli tváře od chladu a víc se zachumlal do kabátu.
„Chceš koupit na zahřátí punč?" Zeptal se a Harry lehce přikývl.
„Ano, to bys byl hodný," vydechl obláček a usmál se.
„Už se to nese, opatrně je to horký," Louis podal Harrymu jeden kouřící kelímek a sledoval ho, když přitiskl rty k jeho okraji a usrkl horkého nápoje.„Začíná sněžit," informoval Louis, když se pomalu začínali vracet.
„Cítím to," Harry nechal svou ruku zapadnout do té Louisovi a trochu víc se na něj přitiskl.
Ze slabého sněžení se stala řádná chumelenice a oni byli rádi, že se dostali k Louisovi domů. Aby toho nebylo málo Shawn si půjčil Louisovo auto a tudíž Harrymu nezbývalo než zůstat přes noc u nich. Oba byli promočení na kost a zmrzlý jako preclíci.„Vypadá to, že budu muset zůstat, viď?" Zeptal se Harry svlékajíc ze sebe mokrou košili.
„Ano, to sněžení má trvat celou noc a Shawn má noční a půjčil si mé auto," povzdechl si Louis a vzhlédl od mobilu ke kudrnatému, který už na sobě měl jen boxerky.
„To nevadí," zachichotal se Harry a Louis musel polknout.
„Pojď, zavedu tě do sprchy a-"
„Nemáte vanu?"
„No jo, ale-"
„Tak pojď, aspoň můžeme jít do vody spolu!" Harry vypadal nadšeně, narozdíl od Louise, který měl pocit, že jen z té představy omdlí.
„To- já nevím, Harry."
„Jaký nevím, pojď!" Jsem v pekle.Hi!
Je mi ctí moci vám ještě tento týden přinést další díl. Chtěla bych vás poprosit o názory, komentáře mi totiž dodávají vůli psát a teď jdu po dvou týdnech na praxi, takže to budu potřebovat. Přeji příjemné čtení.
Sejdeme se na Karry 😘💙💚
ČTEŠ
Instastory I: Tma má barvy duhy (Larry) ✔
FanfictionLouis si založil účet na Instagramu a po doporučení od jeho sestry začne sledovat stránku "Umění je v duši a srdci". Na této stránce se pravidelně objevují fotky zvláštních obrazů od záhadného S_buttefly, které jsou Louisovi neskutečně povědomé. Zač...