"Gila besar office orang ni! Harap harap la tuan office ni seorang yang baik hati and mudah terima aku sebagai PA dia aaminn" kata Medina Azwani sambil berjalan dalam office yang gah ini untuk menuju ke bilik bakal boss nya . Medina Azwani berumur 23 tahun dan baru habis belajar . Kiranya ini pengalaman pertama dia untuk bekerja . Medina Azwani sangat cantik+putih melepak+agak pendek+baik+manja+mulut laser . Merupakan anak bongsu dari 2 beradik . Mempunyai seorang abang yang caring gila tentang adiknya tapi annoying selalu menyakat adik comelnya ini . Abangnya adalah seorang pilot . Okay habis dah intro tentang Medina
Muka Aryan Mukhriz agak bengis semasa membuat kerjanya yang banyak tapi still handsome! Aryan Mukhriz berumur 28 tahun dan merupakan tuan punya office ini iaitu Aryan Holdings . Office ini hasil titik peluh dia semasa dia bekerja di bawah daddynya . Aryan merupakan seorang yang suka berdikari sebab itu dia membangunkan officenya sendiri . Aryan seorang yang handsome+putih+muka mat saleh rambut perang+tinggi+panas baran+pandai berdikari. Aryan anak sulung daripada 3 orang adik beradik . Adiknya dua dua perempuan . Sorang dah kerja bawah daddynya dan sorang lagi masih tengah sambung belajar .
Tok tok tok
"Come in" kata Aryan Mukhriz
"Maaf tuan ada orang nak jumpa dengan tuan katanya nak temuduga kerja sebagai PA baru tuan" kata salah seorang pekerjanya Atikah
"Hmm suruh dia masuk"
"Baik tuan"
"Cik tuan panggil masuk"kata Atikah pekerja tuan Aryan Mukhriz tadi .
"Okay terima kasih" kata Medina Azwani sambil senyum kepada pekerja tadi
Tok tok tok
"Come in"
Medina buka pintu perlahan lahan dan menutup pintu perlahan lahan supaya tak bersikap biadap dengan bakal boss nya . Dia berdiri betul betul di depan meja boss nya . Semoga nasibnya baik aaminn !
"Sombong betul mamat ni langsung tak toleh ke aku . Dia ni memang betul betul tak perasan aku ke apa ? Haih sabar jelah " Ehemm! Em saya Medina Azwani . Saya datang nak temuduga kerja dengan Encik . Saya harap Encik boleh terima saya berkerja disini" tak pasal pasal aku pulak yang kene mula dulu . Dahla pandang aku pun tak .
"Hmm duduk" kata Aryan Mukhriz tapi mata masih hadap komputer apple nya tu lagi . Masih sibuk selesaikan kerjanya yang menimbun kerana PA lamanya dah berhenti atas alasan ikut suaminya kerja di Sarawak .
"Okay thank you" kata Medina . Bila boleh mula ni haduh takkan aku nak kene hadap dia buat kerja je heish !
"Hmm okay kita boleh mula . Apa sebab kau nak kerja kat si.."terberhenti kata kata Aryan apabila dia mula memandang bakal PA nya . Cantik gila bakal PA aku ni . Ni kalau jadi bini aku ni memang aku dok ngap je dia ni . Eh kau ni berangan sampai ke situ pulak kata hati Aryan sambil geleng gelengkan kepalanya sendiri .
"Dah kenapa pulak mamat ni dok tenung aku sambil senyum senyum ni . Aku tau la aku lawa tapi tak payah la sampai angau camtu ." Ehemm!! Kata Medina untuk mengejutkan bakal boss nya yang masih ralik tenung mukanya . Dia pulak yang malu apabila ditenung camtu .
"Haa.. mana kita tadi . Apa ni.. haa kau asal nak kerja kat sini ? Apa yang membuatkan kau rasa nak kerja sini ? " kata Aryan sambil matanya kembali tertacap pada skrin komputer untuk hilangkan rasa malunya tadi .
"Saya rasa nak kerja sini sebab saya rasa rezeki saya disini jadi dengan niat kerana Allah saya nak bekerja disini" kata Medina lancar sambil senyum kepada boss nya .
"Cantiknya perempuan ni . Nampak pun macam baik bertudung dan pakaian yang tidak menjolok mata . Aku rasa aku dah dapat apa yang aku nak yess!" Kata Aryan dalam hati
"Okay kau diterima bekerja disini mulai esok . Kau akan jadi PA aku . Okay boleh pergi"
"Haa betul ke ni Encik ? Encik tak temuduga saya apa apa lagi ? Kena..
Belum sempat Medina nak habiskan ayatnya terus Aryan potong dulu"Kau nak kerja taknak kalau nak jangan nak banyak cakap . Kira okay aku tak banyak soal dengan kau"
"Okay okay sorry terima kasih banyak banyak encik saya janji saya akan bekerja dengan baik and elok . Terima kasih sekali lagi saya pergi dulu ye " kata Medina sambil berdiri dan terus ke arah pintu
"Esok pukul 7:50 a.m aku tengok kau tak terpacak kat office lagi automatik kau kene buang kerja okay . Aku tak suka orang yang tak puntual !
"Baik boss" sambil tabik tangan ke dahi menunjukkan dia mengikut arahan . Kenapalah tak tepat je kol 8 haduh 10 minit je pun tu pun nak berkira . Kekwatt betull!
YOU ARE READING
Love You Husband (COMPLETE✔)
Romance☡Matured Content☡ Kahwin tanpa ada rasa cinta . Tetapi lama kelamaan cinta itu hadir tanpa diduga . Apabila cinta sudah hadir semakin banyak dugaan yang datang . Tapi itu bukan alasan untuk kita putus asa . Kita kene pertahankan cinta kita hingga ke...