Dia mengerut dahi apabila ada cahaya samar samar menembusi dari langsir yang terbuka sedikit . Kepalanya berdenyut denyut . Dia dapat rasa ada benda yang melingkar di perutnya . Dia toleh belah kanan ada orang yang baring disebelahnya yang sedang elok memeluk pinggangnya . Lelaki pulak tu . Cepat cepat dia tepis tangan lelaki itu . Dia membuka sedikit selimut di badannya dan dia sangat terkejut apabila melihat dirinya tanpa seutas benang . Apabila dia hendak bangun sedikit dia terasa sakit di celah kelangkangnya . Dia cuba mengingati apa yang terjadi malam tadi dan dia menangis sepuas puasnya .
Aryan yang terasa tangannya ditolak terus terjaga . Dia melihat Medina yang sedang meraung . Terasa bersalah dihatinya . Dia cuba menyeka air mata Medina namun pantas ditolak oleh Medina .
"Kenapa awak sanggup buat saya macam ni , apa salah saya, kenapa saya , awak dah ambik mahkota saya , awak dah pijak maruah saya macam tu je ! Awak memang lelaki tak gunaa !!" Sambil menumbuk numbuk bahu laki tu dengan tangisannya yang teresak esak
"Aku nak kita kahwin kalau tak aku akan sebarkan video kita berasmara dana atas katil . Lusa aku akan bawak mak bapak aku jumpa family kau . Dah pegi mandi"
Kenapa awak buat saya macam ni ? Kenapa saya kene kahwin dengan awak tsk tsk awak saya ni apa tsk tsk tiba tiba nak kene kahwin dengan awak tsk tsk"
"Tak payah banyak tanya la kira bersyukur aku nak bertanggungjawab tau kalau setengah orang tu dah dapat apa yang dia nak pastu bla . Kau nak aku buat macam tu ?
Medina hanya mampu geleng kepala
"Dah pegi mandi aku hanta kau balik umah . Kita akan cuti seminggu . Esok aku bawak kau jumpa parents aku . Lusa parents aku gi merisik . Pastu kita gi kursus kahwin . Lagi 2 minggu kita kahwin . Haa kau jangan nak banyak cakap . Aku dah aturkan semua kau tinggal siapkan diri kau untuk jadi bini aku je . Paham ! Kata Aryan apabila nampak seperti Medina hendak melawan .
Medina hanya mampu tunduk dan angguk je . Dia masih sedih dengam keadaan dirinya yang tidak suci lagi .
"Dah pegi mandi" kata Aryan sambil berdiri .
Medina dengan pantas menutup mata dan terjerit kecil apabila melihat Aryan telanjang bulat .
Aryan sudah gelak . "Alah kau semalam dah puas tengok konon nak jerit tengok ni kau buat" Aryan tunjuk lehernya ada kesan love bite yang dibuat oleh Medina .
Medina hanya mampu tunduk malu dengan dirinya . Medina hendak bangun dari katil namun gagal kerana sakit di celah kangkangnya . "Auch"
"Pahal kau ni ?"
"Sakit la apa yang awak buat ni sampai sakit sangat ni !
"Alah aku buat gentle kot takkan sakit sangat ? kata Aryan tanpa menunjukkan muka orang bersalah !
"Sakit la awak memang tau puas saya yang sakit !
"Hish manja la kau ni sini aku tengok kata Aryan sambil duduk disisi Medina dan memegang kakinya untuk dikangkang .
"Ehh mana bolehh suka hati je nak tengok berdosa tau tak ?!
"Alah semalam aku dah habis puas dah tengok kau punya tak payah nak malu sangat la . Sini kata Aryan sambil membuka kaki Medina .
Medina sudah tutup muka sebab malu ." Auch auch sakit sakit"kata Medina apabila Aryan menyentuh di kemaluannya .
"Ouh luka sikit maybe aku buat kasar sangat kot . Sorry . Dah jom aku angkat kau masuk toilet .
"Hahh??
"Takyah nak buat muka terkejut la . Dah kau sakit sebab aku kan so aku tolong la . Baru laki gentle namanya ! Kata Aryan angkuh .
YOU ARE READING
Love You Husband (COMPLETE✔)
Romance☡Matured Content☡ Kahwin tanpa ada rasa cinta . Tetapi lama kelamaan cinta itu hadir tanpa diduga . Apabila cinta sudah hadir semakin banyak dugaan yang datang . Tapi itu bukan alasan untuk kita putus asa . Kita kene pertahankan cinta kita hingga ke...