Bab 7

34.4K 310 1
                                    

Mereka sudah duduk di atas pelamin bertemankan pengamit mereka iaitu Zetty dan Khairi . Mereka hanya senyum daripada tadi kerana ramai yang mengambil gambar mereka . Sudah nama raja sehari pasti menjadi tumpuan semua tetamu yang hadir .

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Selepas aktiviti merenjis dan tepung tawar mereka dikehedaki turun untuk makan beradab pula . Aryan pegang tangan Medina dengan erat supaya Medina tak jatuh .

"Awak pegang saya betul betul tau saya takut jatuh nanti malu saya" kata Medina sambil turun tangga . Tangannya dipegang Aryan dengan erat sekali .

"Ye takkan la aku nak bagi kau jatuh pulak" kata Aryan serius tapi bibir masih senyum kerana mereka menjadi tumpuan orang . Takkan nak bermasam muka pula .

Mereka turun dengan berhati hati sampai ke meja makan . Sampai di meja makan baru la meraka lepas tangan . Aktiviti makan beradab bermula . Dia meja makan beradab penuh dengan keluarga kami dan ada juga para tetamu mengelilingi meja kami kerana ada yang mahu ambil gambar dan sebagainya .

"Encik suapkan makanan dekat puan,saya nak ambil gambar okay" kata photographer tersebut

Aryan akur . Sudu yang ada sedikit nasi disuakan ke mulut Medina . Medina nganga kan mulutnya sedikit .

"Okay cantikk . Giliran puan pula suapkan makanan dekat encik ye"

Medina juga buat apa yang Aryan buat tadi dan Aryan juga . Setelah selesai makan beradab mereka naik ke pelamin semula untuk sesi bergambar .

Setelah selesai semua mereka turun ke bawah untuk berbual bual dengan tetamu yang hadir . Aryan tak lepas langsung tangan Medina . Medina agak rimas sebenarnya tapi setiap kali dia nak tarik tangan dia Aryan memandangnya tajam . Seram siot ! Jadi dia pun redha jelah

Aryan bawa Medina ke meja kawan kawannya duduk .

"Wah wah pengantin baru datangla weh " kata Zabidi salah seorang kawan Aryan setelah mereka sudah hampir dengan meja kawan kawan Aryan .

"Wuu kompang dipaluuuu pengantin baruuu oh oh duduk bersandinggg tersipu maluu oh oh!"Khairi nyanyi sambil tangannya menari di udara . Khairi merupakan sahabat baik Aryan bak kat omputeh 'bff' . Dia juga yang jadi pengapit Aryan tadi .

"Bisingla hanatt" kata Aryan pada Khairi

Medina hanya senyum je duduk disebelah Aryan . Tangannya masih digenggam erat oleh Aryan

"Alah pengantin baru mana boleh marah marah nanti hilang seri pengantin tauu! Kata Khairi

"Ahh kau memandai je . Orang handsome macam aku mana boleh hilang seri kan darling kan " kata Aryan kemudian angkat kening ke isterinya

Love You Husband (COMPLETE✔)Where stories live. Discover now