"Aku terima nikahnya Medina Izwani binti Azizi dengan mas kahwinnya 2500 ringgit tunai"
Sah
Sah
Sah"Alhamdulillah"
"Dengan sekali lafaz aku dah jadi isteri orang . Ya allah" kata Medina dalam hati . Pada masa yang sama air mata jatuh dari tubir matanya . Taktau air mata itu menunjukkan rasa sedih atau terharu . Dia masih counfius dengan perasaannya sendiri .
"Alhamdulillah dengan sekali lafaz kau dah jadi milik aku Medina Izwani" kata Aryan sambil memandang Medina . Dia nampak Medina seperli lap air matanya menggunakan tisu . "Apakah dia sedih kerana dah menjadi isteri aku ? Aku janji Medina perkahwinan ni akan wujud kebahagiaan buat selamanya .
"Haa pengantin lelaki pergi dekat pengantin perempuan nak buat pembatalan wudhuk" kata daddy Aryan
Aryan akur . Aryan pergi ke Medina dan duduk di hadapannya . Aryan sarungkan cincin di jari manis Medina begitu juga Medina menyarungkan cincin di jari Aryan . Kemudian Medina salam Aryan dan Aryan meletakkan tangannya diatas kepala Medina kemudian Aryan cium dahi Medina agak lama atas arahan photographer .
Medina sudah rasa membahang mukanya apabila dicium lama oleh Aryan . Setelah selesai cium dahi tadi mereka bertembung mata . Aryan kenyitkan matanya ke Medina . Medina cepat cepat larikan mukanya kerana malu .
"Yes kau dah jadi milik aku tunggu kau malam ni" bisik Aryan betul betul di telinga Medina .
Medina cepat cepat larikan mukanya konon konon senyum dekat ibu disebelah kirinya .
Aryan sudah gelak besar dalam hati .
"Encik boleh duduk rapat sikit . Tangan encik lingkar ke pinggang puan . Tangan encik belah kanan pegang tangan puan . Then encik dan puan saling pandang okay"kata seorang photographer
"Eii jauh sikit rimas la !
"Alah kau nak takut apa kita dah halal kan . Lebih dari ni aku boleh buat" kata Aryan betul betul tepi telinga Medina . Tangannya masih memeluk pinggang ramping Medina . Tiada sebarang jarak pun antara mereka . Dan tangan Aryan masih kuat genggam tangan Medina seperti tak mahu lepas .
"Okay 1 2 3 snap snap snap . Okay cantikk" kata photographer tersebut
Even tak sama dengan apa yang sis tulis tapi kita imagine la diorang buat apa yang sis tulis tu okay . Ini adalah hero heroin cerita sis . Kalau korang tak suka korang imagine sendiri mana2 yang korang minat hokay !
Habis je bergambar terus Medina meloloskan diri dari Aryan . Rimas ! Baru je Medina nak bangun pantas tangan Aryan pegang pergelangan tangan Medina secara automatik Medina terduduk atas riba Aryan . Aryan dengan pantas peluk pinggang Medina supaya Medina tak dapat lari lagi dari dia .
"Kau jangan nak lari dari aku eh . Kau kene ada dengan aku 24 hours ! Jom" kata Aryan sambil pegang tangan Medina dan bangun pergi ke kereta . Mereka kene balik hotel untuk bersiap siap majlis resepsi pula .
YOU ARE READING
Love You Husband (COMPLETE✔)
Romansa☡Matured Content☡ Kahwin tanpa ada rasa cinta . Tetapi lama kelamaan cinta itu hadir tanpa diduga . Apabila cinta sudah hadir semakin banyak dugaan yang datang . Tapi itu bukan alasan untuk kita putus asa . Kita kene pertahankan cinta kita hingga ke...