Bab 38

10.5K 157 1
                                    

"Whatt ?! Lepastu macam mana dengan bini aku ?!" Tanya Aryan separuh jerit melalui panggilan

"Nasib baik saya sempat . Saya mintak maaf sebab sampai lewat tadi jem teruk tu yang jadi saya sampai lewat tapi nasib baik la tak terjadi apa apa yang buruk dekat puan" kata Aiman jujur

"Hmm . Thanks for info . Ingat sentiasa awasi dia . Lagi 2 hari aku balik" kata Aryan lalu dimatikan talian .

Kemudian Aryan dail number bininya .

Tut tut tut tut

"Hello?"

"Hello sayang are you okay ?" Tanya Aryan risau

"Okay jelah why ni ?" Tanya Medina pelik

"Abang tau Rizal jumpa sayang kan ?"

"Ma..macam mana abang tau?"

"abang tau sayang dia cuba buat sayang . Abang mintak maaf sebab takde waktu sayang perlukan abang disisi"

"Takpe abang saya paham"

"Okay la abang nak kene keluar balik ni . Lagi 2 hari je lagi then kita boleh jumpa balik . Bye sayang love you"

"Okay abang love you too" lalu panggilan dimatikan .

Baru sahaja Aryan nak bangun tiba tiba chat dari whatsapp masuk . Masih number yang tak dikenali hanta gamba . Ada 3 keping gamba . Gambar pertama lelaki itu seperti mahu menyentuh pipi Medina . Gambar kedua lelaki itu seperti mahu mencium Medina dan yang ketiga lelaki itu pegang pergelangan tangan Medina .

"Siapa yang selalu hanta gamba gamba ni kat aku !" Hatinya sudah membara akibat menahan marah dan cemburu namun dia masih percayakan isterinya . Dia cuma marah dengan lelaki ini dan yang hantar gambar ini .

****

"Haah harini Aryan balikk . Dia kata dia sampai malam sikit . Aku rasa nak buat something la . Em nak buat apa eh ?" Kata Medina seorang diri .

"Haa buat kek la . Aku nak buat kek pandan coklat la . Eh tapi takde bahan. Kene pergi market kejap la" gumam Medina sendirian . Dikerling jam di dinding menunjukkan pukul 5:40 petang . Sempat lagi ni" gumam Medina sendirian kemudian terus naik ke atas untuk bersiap .

Dalam 30 minit kemudian Medina sudah siap dan ingin menuju ke kereta . Medina memakai baju berbutang paras atas lutut bersama seluar jeans dengan tudung bawal diikat bawah .

"Eh puan nak pergi mana dah lewat petang macam ni ?" Tanya Bibik Fatimah

"Saya nak gi market kejap" kata Medina yang baru berpusing mengadap bibik .

"Kan dah petang puan nanti Aryan marah saya pulak biarkan puan keluar"

"Takpe bik . Saya janji keluar sekejap je . Saya nak beli bahan nak buat kek kejap okay" kata Medina kemudian terus keluar dan masuk ke kereta .

Aiman yang duduk tak jauh dari rumah mereka nampak kereta Medina keluar dari rumah . Tanpa membuang masa dia mengekori Medina untuk keselamatan Medina .

Sampai di market Medina parking kereta di aras bawah . Terdapat dalam 3-4 biji kereta sahaja yang terdapat disitu mungkin dah nak maghrib jadi orang duduk rumah .

Lepas tutup enjin Medina ambil beg tangan di seat sebelah kemudian buka pintu dan keluar . Kemudian ditutup pintu keretanya dan lock . Kunci kereta dimasukkan dalam handbag .

Aiman hanya follow Medina dari belakang . Tiba tiba ktakk . Kepala Aiman dipukul kemudian jatuh kebawah .

Medina yang terdengar bunyi itu terus pusing kebelakang tetapi malangnya mulutnya juga ditekup dengan kain tuala kemudian pengsan .

Love You Husband (COMPLETE✔)Where stories live. Discover now