"Assalamualaikum"kata mereka serentak
"Waalaikummussalam ha kaklong along sampai pun meh masuk" kata Arissa lepas buka pintu .
"Mana Airis dan Aiden ?"tanya Medina
"Ada kat dalam tengah main jom la masuk" kata Arissa lagi
"Sayang masuk dulu abang amik barang kejap" kata Aryan
"Ha okay . Jom Rissa kaklong rindu sangat dengan budak berdua tu" kata Medina sambil berjalan bersama Rissa .
"Hello anak anak baba" kata Aryan sambil depakan tangannya
"Ba ba ba ba ba" kata Airis dan Aiden sambil merangkak pergi ke Aryan . Medina yang dari tadi bermain dengan mereka ditinggalkan .
"Ouh my baby girl and baby boy" kata Aryan sambil peluk kedua anaknya .
"Alala baby girl and baby boy miss baba ye ?" Kata Aryan yang masih memeluk erat anak anaknya . Kemudian Airis makan muka Aryan seperti mahu cium manakala Aiden pula bermain dengan butang baju kemeja Aryan . Mereka berdua ralik bermain diatas riba Aryan .
"Habis mommy macam mana ?" Tanya Medina sedih apabila sedari kedua anaknya seperti tidak mahu berenggang dengan ayahnya .
"Haha mommy nak jugak ke meh duduk tengah ni meh ada ruang lagi ni untuk mommy" gurau Aryan sambil menyuruh Medina duduk diatas ribanya .
"Tak lawak okay"
"Hehe sorry . Baby girl and boy taknak nenen ke ? Mommy ada nenen" kata Aryan
"Nyen nyen nyen" kata Airis sambil merangkak ke arah Medina . Aiden masih ralik dengan permainannya iaitu bermain butang baju Aryan .
"Ouh dengar nenen baru nak kat mommy eh?" Kata Medina sambil angkat Airis dah nyusukannya .
"Baby boy nanti tercabut butang baba" kata Aryan sambil tarik tangan Aiden .
"Aaaaa" marah Aiden apabila Aryan alihkan tangannya . Kemudian kembali bermain dengan butang baju babanya .
"Alaaa baby boy tercabut dah butang baju fav baba . Sayangg" adu Aryan
"Haha padan muka baba kan Aiden" gelak Medina . Aiden angguk dan ketawa seperti dia faham dengan situasi tersebut .
"Sayangg , nanti jahit balik tau . Dahla baju fav abang ni"
"Hm iyelah"
****
"Toy toy" kata Aiden sambil tunjukkan arah mainan tersebut .
"Cannot Aiden . Dah banyak toys dekat rumah kan" pujuk Medina perlahan sambil menolak stroller twins .
"Aaaa toy toy" rengek Aiden . Airis disebelah diam sambil bermain dengan bear pink nya .
"Dah shh shh sayang don't cry . Dekat rumah dah banyak toys kan . Kita beli biskut banana okay sayang" pujuk Medina sambil cangkung mengadap Aiden namun gagal . Aiden masih merengek .
"Why ni baby boy ?" Tanya Aryan yang baru muncul sambil turut cangkung jugak .
"Dia nak toys lagi . Dekat rumah tu dah boleh bukak kedai mainan dah . Nanti banyak banyak habisla bersepah rumah" rungut Medina
"Lah baby boy nak toys ?"tanya Aryan dan mendapat anggukan dari Aiden
"Let's go baby"kata Aryan sambil menolak stroller tersebut pergi ke arah mainan .
YOU ARE READING
Love You Husband (COMPLETE✔)
Romance☡Matured Content☡ Kahwin tanpa ada rasa cinta . Tetapi lama kelamaan cinta itu hadir tanpa diduga . Apabila cinta sudah hadir semakin banyak dugaan yang datang . Tapi itu bukan alasan untuk kita putus asa . Kita kene pertahankan cinta kita hingga ke...