Bab 37

10.4K 153 2
                                    

"Abang takpayah la pergi please" kata Medina sambil tarik lengan Aryan yang sudah bersiap memakai baju tshirt polo warna dark blue .

"Sayang jangan la camni kan kita dah janji . Abang janji lepas abang balik kita pegi holiday okay" pujuk Aryan sambil pegang bahu Medina .

"Hm okay promise eh" kata Medina sambil hulur jari kelinking

"Okay promise" sambil sambut huluran jari kelinking .

"Okay abang pegi dulu jangan naughty2 kat rumah okay . Jaga baby kita elok elok jangan buat kerja berat" kata Aryan kemudian cium dahi Medina

"Okay abang" kata Medina kemudian disalam tangan suaminya . Aryan gosok kepala Medina

"Baby jaga mommy tau baba nak pegi work sekejap okay" kata Aryan yang sudah melutut separas perut Medina yang sudah buncit itu kemudian dicium perut Medina . Medina hanya senyum .

"Hm okay abang pergi dulu . Ingat pesan abang okay" kata Aryan yang sedang pegang beg bagasi nya untuk bersedia keluar .

"Okay take care baby and mommy . Love you" kata Aryan kemudian pergi ke arah kereta .

"Hm love you too" kata Medina yang mulai sedih .

"Pak Abu tolong jaga rumah elok elok ye . Tengokkan isteri saya sekali" sempat Aryan berpesan pada pak guard rumahnya itu .

"Baik tuan"jawab Pak Abu

Selaras itu Aryan masuk ke dalam kereta kemudian hidupkan enjin . Sebelum bergerak Aryan bunyikan hon dulu untuk memberi isyarat nak jalan .

Medina angkat tangan apabila Aryan bunyikan hon dan kini bayang kereta Marcedez merah milik Aryan sudah tiada lagi . Medina mula rasa sedih sebab tak pernah dia ditinggalkan oleh Aryan . Dahla first time pastu lama pulak tu .

Kemudian Medina mengunci pintu rumah dan masuk ke rumah .

"Okay bos dia dah bla . Kita boleh mulakan misi kita" kata orang upahan Nadia melalui panggilan . Sekarang mereka berada berdekatan dengan rumah Medina dan Aryan .

"Sabar dulu bagi betina tu rehat dulu . Rilek kita ada masa seminggu" kata Nadia

"Baik bos" kemudian dimatikan talian .

****

"Hello man kau tolong awasi bini aku . Dia nak pergi mana mana kau follow dia faham" arah Aryan melalui panggilan

"Baik bos . Ni bos pergi sana berapa hari ?" Tanya Aiman

"Seminggu . So seminggu ni kau sentiasa awasi bini aku . Aku taknak jadi apa apa dekat dia paham !"

"Okay bos"

****

"Bosannya . Nak vc dengan Aryan tapi dia tengah kerja . Tv pun takde cite yang best . Nak buat kerja rumah semua bibik dah buat lagipun Aryan tak bagi buat kerja berat . Harini dah 4 hari dia berjauhan dengan orang yang tercinta . Hmm" kata Medina sendirian

Ting tong . Bunyi chat dari phone Medina . Terus dicapai phonenya disebelah kemudian buka chat .

ZettySayang
"Weh jom keluar harini aku bosan la . Hujung minggu macam ni syok weh jalan jalan . Laki kau pun takde kat rumah kan ?"  Terus senyum Medina dapat chat ni . Yelah dapat hilangkan bosan kalau jalan jalan .

Medina💚
"Good idea . Aku memang tengah bosan tahap kritikal ni . Tapi aku kene tanya Aryan dulu . Jap eh" yes harap harap la Aryan bagi kata Zetty sendirian

Mr husband🔥
"Abang saya nak keluar dengan zetty boleh ?"

Wifey❤
"Okay but take care of yourself okay . Nak pegi mana mana berteman jangan jalan sorang . Jangan balik lewat sangat"

Love You Husband (COMPLETE✔)Where stories live. Discover now