🌼 d o s 🌼

2.5K 126 4
                                    

🌼 Raven May szemszöge

Ahogy mondtam... egy félisten szált ki az autóból. Kék szeme volt és göndör barna haja. Magas volt és izmos, de nem az a "tégla fal" fajta. Egyszerűen tökéletes. Orgazmus a szemeimnek. De ez a varázs elszállt amint kinyitotta a száját.
-Nem hiszem el, hogy vesztettem apuci kicsi lánya ellen.- a hangja mély volt és ha nem éppen sértegetett volna, akkor még talán el is ájultam volna.
-Apuci kicsi lánya a valagad.- motyogtam. Azt vártam, hogy Ryder majd megvéd, de nem...
-Huh haver, kurva jó az autód.- az ismeretlen srác elmosolyodott és csináltak egy ilyen férfias ölelést. Tudjátok mire gondolok...
-Tudom.- beképzelt köcsög.
-Amúgy meg Ryder Cameron Grier vagyok.- nyújtotta drága bátyám a kezét. -Ő pedig a húgom, Raven May.- mutatott rám.
-Ne légy felvágós, csak 3 percel vagy idősebb.- forgattam meg a szemeim. Ryder megint csak figyelmen kívül hagyta a kis kommentemet, ám az ismeretlen srác nem éppen.
-Ikrek vagytok? Nem nézték ki éppen úgy.- méregetett a srác. Hívjuk Fülöpnek addig legalább.
-Tudjuk.- mondtuk egyszerre Ryder-rel.
-Wooh... Ezt gyakran csináljátok?- kérdezte Fülöp.
-Sosem találkoztál még ikrekkel?- kérdeztük megint egyszerre.
-Hagyd abba!- mondtuk egyszerre megint egymásnak Ryder-el.
-Nem! Te hagyd abba!- kitalálhatjátok. Igen, megint egyszerre mondtuk. Fülöpnek ez úgy látszik már a tökére ment így közbe szólt.
-Na jóó, elég legyen.- Fülöp beállt közénk, így Ryder-el befejeztük.
-És te ki vagy?- kérdeztem mivel még mindíg nem tudtam kivel is állok szemben.
-A kis hercegnő tudni szeretné?- Oh ne kezd.
-Ezt ne, haver.- figylemeztette Ryder, de Fülöpke nem hallgatott rá.
-Miért ne? Miss beképzeltnek nem tetszik az ilyen hangnem?- hogy a retkes...
-Állj le most már té...- durván Ryder szavába vágtam és konkrét Fülöp pofájába másztam.
-Na ide figyelj pöcsfej. Nem ismersz, nem tudod ki vagyok. Nem vagyok se beképzelt, se elkényeztetett. Nem tudsz rólam semmit, akkor meg minek ítélkezel?- sziszegtem a fogaim között.
-Oh nagyon is tudom ki vagy. Te vagy Nash és Shadow lánya. Híres vagy.- szóval innen fúj a szél.
-Attól mert "híres" vagyok, még nem vagyok elkényeztetett. A média annyi faszságot összehordott már rólam, hogy csoda hogy még nem vagyok börtönben. Amit a neten olvasol, abból semmi sem igaz. Bár nem tudom miért pont neked magyarázkodom.- hisztérikusan elnevettem magam és elhúztam a francba. Olyan messzire amennyire csak lehet. Bárhová, csak tőle messze.

🌼 Ryder Cameron szemszöge

-Ez most mire volt jó?- kérdeztem a sráctól.
-Olyan nehéz lett volna megmondani a neved?-kérdeztem tőle. Látni lehetett rajta, hogy egy kicsit megbánta. Raven sokat kapott már ez miatt. Rajtam a média fele annyit sem lovagol mint szegény Raven-en. Fűvel fával összeboronálják szerencsétlent aztán meg a világ azt hiszi, hogy valami kurva.
-Jace Knight.- motyogta ezek szerint Jace.
-Nah. Fájt esetleg?- kérdeztem. A hangom csöpögött a szarkazmustól.
-Sajnálom.-
-Ezt ne nekem mondd.- ezzel elsétáltam és próbáltam megkeresni Raven-t. A szekrényénél volt és éppen jól bebaszta.
Már majdnem odaértem hozzá amikor is láttam, hogy Jace elfut mellettem, egyenesen Raven-hez.

🌼 Raven May szemszöge

Hülye paraszt. Azt képzeli, hogy ő a tudom én ki. Azt hiszi ismer. Ha! Lószart. Nem vagyok olyan, mint amilyennek a média beálítt. Ők minden második haverommal összeboronálnak. Múltkor neki mentem egy srácnak a járdán és másnap már a címlapon voltam azzal, hogy "Raven May Grier újabb áldozatot talált magának." Kedves mondhatom.
-Sajnálom.- hallottam meg magam mellől. Rá néztem az illetőre és szembe találtam magam Fülöp-el.
-Kérlek, kezdjük újra. Jace Knight vagyok.- nyújtotta felém a kezét. Értetlenül néztem rá, de azért belementem a játékba.
-Raven May Grier.- nyújtottam én is a kezem. Jace a kezemet a szájához emelte és nyomott rá egy puszit. Okké...
-Új vagy itt?- kérdeztem.
-Aha. Régen a Charles gimibe jártam.- bólintottam és indultam volna el, de Jace megálított.
-Várj már Ray. Hol van órád?- kérdezte. Ray? Mi a fos?
-Ray?- kérdőn felhúztam a szemöldököm. Jace mosolyogva bólintott és elmagyarázta:
-A Raven és a May keveréke.- küldött felém egy angyali mosolyt.

🌼🌼🌼

🌼 Y o u t h 🌼Where stories live. Discover now