🌼 Raven May szemszöge
Ma egy randim van Jace-el. Azt mondta hosszú idő óta jó lenne már egy kicsit együtt lenni. Álítólag van valami kis meglepetés is a számomra, szóval hát... kíváncsi vagyok.
-Na milyen volt a randid Ryder-el?- kérdeztem Cora-t. A suli melletti kavézóban ültünk, éppen lyukas óránk van.
-Hát... Megkért, hogy legyek a barátnője.- motyogta halkan, de olyan halkan, hogy majdnem nem is hallottam.
-Remélem igen-t mondtál.- reménykedtem. Bólintott.
-Jaj mamám! Üdv a családban drága!- kiáltottam és megöleltem. Felborultunk a székkel együtt, de nem érdekelt minket. Nem voltak itt most emberek és a tulajdonos ismert minket.A napom rohadtul unalmas volt, szóval ugorjunk inkább a randira. Rendben? Nem? Nem baj.
-Hova megyünk?- az autóban ülünk már 1 órája és még mindíg sehol semmi.
-Nem mondom meg.- úgy döntöttem, hogy az ablak sokkal érdekesebb mint Jace, szóval minden figyelmemet neki szenteltem.
-Itt vagyunk.- komolyan Jace? 5 percre durciztam be? Ez így nem lesz jó.
Körül néztem, de még mielőtt regisztrálhattam volna, hogy hol is vagyunk, Jace keze eltakarta a kilátást.
-Csukd be a szemed amíg kiszállunk.- úgy is tettem. Jace és én is kiszáltunk, aztán Jace megint eltakarta a kezeivel a kilátásomat és azt hiszem, hogy egy épületbe vitt be.
-Vigyázz lépcső.- kicsit későn szólt, szóval mondjuk úgy, hogy megnéztem milyen közelről a padló.
-Komolyan Jace?! KOMOLYAN?- kérdeztem miközben álltam fel, Jace segítségével.
-Ne haragudj, én szóltam.- szinte látom, ahogy megrántja a vállát.
-Ja... Mikor már a földön voltam. Kösz, kedves vagy.- torkoltam le. Nem vagyok jó kedvemben. Hagyj most.
-Kövezz meg! - mondta drámaian.
-Nem kell kétszer mondanod.- motyogtam, de Jace halotta mivel a fenekemre csapott. A lift végre megált, őszintén, észre sem vettem, hogy beszáltunk a liftbe.
Ez után Jace kinyitott egy ajtót, de sgy kézzel még mindíg takarta a szemeimet.
-Csukd be a szemeid.- becsuktam őket, Jace elvette a kezét.
-Oké, nyisd ki.- és úgy is tettem.
-Raven May Grier, megtisztelsz azzal, hogy érettségi után összeköltözöl velem?- Jace előttem térdelt, egy kulcsal a kezében.
-Naná!- Jace felált át adta a kulcsot, megcsókolt és az után körbe vezetett.A lakás rettentően gyönyörű, olyan, amilyenre mindíg is vágytam. Megvan benne minden, ami a boldog élethez kell. Mivel érdemeltem ki ezt a srácot?
Álítólag Jace beszélt már a szüleimmel és nagy nehezen, de beleegyeztek. Most már csak az érettségi van hátra, aztán meg minden fasza.-Hogy tetszett a lakás húgi?- kérdezte Ryder miután hazaértünk.
-Te is tudtál róla?- mindneki tudott róla... Mi óta tervezgette ezt?
-Elkísértem Jace-t, amikor választotta ki.- kacsintott rám.🌸 Másnap 🌸
Az idő rettenetes, fúj a szél, esik az eső és villámok töltik be az eget. Jace Camaro-ja felé futottunk, mire odaértünk csurom vizesek lettünk, pedig itt van 5 méterre, a ház előtt.
Jace bekapcsolta a fűtést, a rádióban valami nagyon szar zene szólt, így kezembe vettem a dolgot. Pár percen belül már Ariana Grande-től a God is a woman szólt a rádióban.You, you love it how I move you
You love it how I touch you
My one, when all is said and done
You'll believe God is a woman
And I, I feel it after midnight
A feelin' that you can't fight
My one, it lingers when we're done
You'll believe God is a womanI don't wanna waste no time, yuh
You ain't got a one-track mind, yuh
Have it any way you like, yuh
And I can tell that you know I know how I want it
Ain't nobody else can relate
Boy, I like that you ain't afraid
Baby, lay me down and let's pray
I'm tellin' you the way I like it, how I want itAnd I can be all the things you told me not to be
(Yuh)
When you try to come for me, I keep on flourishing
(Yuh)
And he see the universe when I'm in company
It's all in meJace mosolyogva rázta rajtam a fejét és a refrénbe ő is csatlakozott.
🌸 Ebéd szünet 🌸
Az asztalunknál ülünk, békésen eszegetem a McChicken-emet, amit Jace hozott nekem. Volt egy üres órája és elment a McDonald-ba, hogy hozzon a gyönyörű barátnőjének ebédet. Nem az én szavaim, az övéi.
-Szia bébi.- Candy Jace vállára tette a manikűrözött mancsait. Azt a pólót elégetem, pedig nagyon jól áll rajta.
-Bármit is mondd, nem igaz!- kiáltotta egyből Jace és lelökte magáról a csaj kezét.
Én csak nyugodtan szürcsöltem a kólámat és vártam, hogy mi lesz a következő hazugsága.
-Pedig úgy nézett ki, hogy a tegnap estét nagyon is élvezted. Velem.- ki köptem a kólát és elkezdtem hangosan nevetni.
-Aztakurva!- csaptam az asztalra nevetve. A többiek úgy néztek rám, mintha hét fejem lenne. -Az biztos, hogy élvezte, csak nem veled, hanem velem.- félmosollyal az arcomon, jól a pofájába dörgöltem. A srácok tátott szájjal néztek, Jace hátra dőlt a székébe és az ő arcán is egy félmosoly hevert. Candy mérgében elvörösödött és kifutott az ebédlőből.
-Az én csajom.- Jace az ölébe húzott és megpuszilta a fejemet.
-Szóval ti...- kezdte Eric, de félbeszakítottam.
-Aha.-
-Kösz az infót.- mondta Winter. Megrántottam a vállam és ettem tovább a hamburgeremet.
-Jó volt?- kérdezte Ashton Jace-től.
-Oh, de még milyen jó.- bólogatott mosolyogva.Ezek a fiúk...
🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...