🌼 Raven May szemszöge
Tudtam, hogy majd egyszer úgy is lesz valaki, akinek ezt el kell mondanom és úgy látszik ez a valaki Jace lett. Nem mintha bánnám.
Miután befejeztem Jace sebeinek a tisztítását, elkísértem a vendégszobába, én pedig mentem a sajátomba. Annyira elvoltam fáradva, hogy miután lezuhanyoztam és a fejemet a párnára tettem, már el is aludtam. Mint a bunda. Azon gondolkoztam, hogy vajon Ryder tényleg a barátjánál alszik e, vagy van e barátnője. Mert hogy ilyen gyakran sosem aludt senkinél sem. Ahh hagyjuk, majd elmondja ja készen áll.
-Apa! APA KÉRLEK NE! TÖBBET MÁR NE!- a kiabálásra keltem fel. Rá néztem az órára az éjjeli szekrényemen... 5:30... anyájék már rég munkában és Ryder pedig a "haverjánál". Egy valaki maradt. Jace. Kipattantam az ágyból és berontottam Jace szobájába. Az ágyon nem volt, körbe néztem a szobában és az egyik sarokban volt összekuporodva. A feje a terdére volt hajtva, nem vette észre, hogy itt vagyok. Lassan közelebb mentem hozzá, legugoltam és gyengéden magamhoz húztam.
-Jólvan Jace. Itt vagyok. Nincs semmi baj, már nem bánthat.- motyogtam a fülébe. Amint Jace regisztrálta, hogy én vagyok az, a testem köré fonta a kezeit és úgy tartott, mintha én lennék a mentőöve. Szorosabban tartottam, lassan felálltam és Jace jött velem. A szobámba vittem, leültem az ágyra és hagytam, hogy Jace az ölemben aludjon el. A feje az ölemben pihent, a kezeivel pedig a derekamot ölelte. Neki döntöttem a hátam a falnak és a hajával játszadoztam. Percekkel később engem is elnyelt a sötétség.Lassan kinyitottam a szemeimet, eltelt egy kis időbe, amíg rájöttem, hogy hogyan is jutottam ilyen helyzetbe. Jace még mindíg az ölembe szunyókált, felkaptam mellőlem a telefonomat és lefényképeztem. Annyira békés volt és gondtalan. Nyoma sem volt a kora reggeli Jace-nek, hála istennek. Lassan elkezdtem a hajával játszadozni, ugyan úgy mint 5 órával ez előtt. Jace lassan elkezdett mocorogni.
-Nem, még nem.- motyogta, felült, engem lefektetett, aztán a majndem teljesen rám feküdt... Mind ezt csukott szemmel. A fejét a nyakamba temette, a kezei a derekamot ölelték, a lábaival teljesen körbe fonta az enyéimet, elmosolyodtam, adtam egy puszit a homlokára és megint csak elaludtam. A tény, hogy póló nélkül volt, nem kicsit kikészített.Legközelebb már csak fél háromkor keltem fel. -Reggelt álomszuszék.- mosolygott rám Jace. A pozíció még mindíg ugyan az volt, csak Jace most a telefonját nyomkodta.
-Helló, helló.- motyogtam.
-Nézd meg a telód.- úgy tettem ahogy mondta. Bekapcsoltam a wifi-t. Egy csomó értesítés... Twitter, Youtube, Facebook... de az egy ami felkeltette a figyelmemet az egy instagram értesítés volt.@jaceknight megjelölt egy fényképen.
Türelmesen vártam, amíg a telefonom feldolgozza a dolgokat. Másodperceken belül egy kép ugrott elő. Egy kép rólam... és Jace-ről. Azonnal elmosolyodtam.
jaceknight 💚 @raygrier
-Ez nagyon cuki.- mondtam őszintén. Jace elmosolyodott és nyomott egy puszit a nyakamra.
Megnéztem a képet... Már ezer like volt rajta. Mentem és elolvastam pár kommentet.rydercamerongrier Mi a szart csinálsz te a húgommal? 😑
camerondallas nézd már @ryderjones... May végre talált magának valami faszit 😂
damongrey sokáig tesó, megfogtad az isten lábát 😏
És még volt itt sok más komment is.
-Ezt jól elcseszted Jace.- nevettem fel. Kérdőn nézett rám, én pedig megmutattam neki a kommentet.
-Cameron Dallas-t is ismered?!- kérdezte meglepetten.
-Persze. Cam a nagybátyám.- mondtam mintha ez lenne a világ legnormálisabb dolga. Nekem az is volt.
-Oh atyám mibe keveredtem. Az egész néhai MAGCON rám fog szállni, igaz?- kérdezte drámaian.
-Bizony ám.- mondtam én is ugyan olyan drámaian.Ez után még így feküdtünk egy picit, amíg nem majdnem eluntam az életemet.
-Nem akarsz játszani valamit az xbox-on?- kérdeztem. Jace értetlenül nézett rám.
-Hol?- kérdezte még mindíg ugyan olyan értetlen fejjel. Megpróbáltam magamról lelökni, de nem mozdult.
-Jace, ha nem mozdulsz, nem tudom megmutatni.- motyogtam. Kezdett elfogyni a türelmem és az egész testem is zsibbadt már.
Végre valahára felállt, én pedig végre újra éreztem, hogy van testem.
Felkeltem az ágyból és a falhoz sétáltam. Még annó Matt beszereltetett a falba egy plazma tv-t, csak egy gomb nyomás és a fal szét válik. Megnyomtam a gombot és ahogy mondtam, a fal ketté vált ezzel Jace-nek megmutatva a jó kis játékaimat (ne gondolj rosszra te kis perverz 😉)🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...