🌼 v e i n t e 🌼

1.5K 90 6
                                    

🌼 Raven May szemszöge

Mielőtt még elhúztam volna a suliból, bementem az osztályba és megnéztem, hogy van a lány.

Még mindíg a sarokban volt összekuporodva, a feje a terdére volt hajtva, sírt. Az emberek körülötte röhögtek és mutogattak rá. Ha már úgy is felvagyok függesztve, csináljak rendet.
Befurakodtam a kör közepére és védelmezően a lány elé áltam.
-Ha mégegyszer valamelyikőtök megmeri őt bármilyen alapon is bántani, gondoskodom arról, hogy megjárja a poklot. Most pedig... HÚZZATOK A FRANCBA!- a hangom fenyegető és erőteljes volt. Pont ahogy szeretem. Mindenki azonnal elment, én visszafordultam a lányhoz és magamhoz öleltem.
-Jól van, semmi baj. Gyere, menjünk.- segítettem neki felállni és elkezdtük elhagyni az iskolát.
-D..de én n...nem mehetek.- suttogta alíg hallhatóan.
-Dehogynem. Most pedig velem jössz, veszek neked fagyit és megismerkedünk.- mosolyogtam rá biztatóan. Ő is küldött felém egy mosolyt.
-Hogy hívnak?- kérdeztem.
-Cora Blake vagyok.- nyújtotta felém a kezét Cora.
-Raven May Grier.- mutatkoztam be én is és kezet ráztunk. Igazán nem értem miért bántják ezt a lányt. Hiszen gyönyörű. Szőke haja enyhén hullámos, barna, misztikus szemeiben ott a csillogás. Vékony, törékeny testét aranybarna bőr védi. Ha mosolyog, a gödröcskéi megmutatják magukat.

-Miért bánt mindenki Cora?- kérdeztem a lényeget

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Miért bánt mindenki Cora?- kérdeztem a lényeget.
-Egykor Candy volt a legjobb barátnőm. Azt hiszi, hogy a volt pasija megcsalta őt velem. Mondjuk nehezen, mivel még csókolózni se csókolóztam.- nevetett fel és vele együtt én is.
-Esetleg van kedved hozzánk eljönni?- kérdeztem őszinte mosollyal. Bólintott így el indultunk hozzánk. Mivel én autóval jöttem, így az utunk elősször az autómhoz vezetett. A rádióban felcsendült 5SOS-től a YoungBlood... azonnal elkezdtem énekelni, mert miért ne?

Remember the words you told me, "love me 'til the day I die?"
Surrender my everything 'cause you made me believe you're mine
Yeah, you used to call me baby, now you calling me by name
Takes one to know one, yeah
You beat me at my own damn game

Mire jött a refrén, Cora is belelendült és ezt már együtt üvöltöttük.

Young blood
Say you want me
Say you want me
Out of your life

And I'm just a dead man walking tonight
But you need it, yeah you need it
All of the time
Yeah, ooh ooh ooh

Young blood
Say you want me
Say you want me
Back in your life

So I'm just a dead man crawling tonight
'Cause I need it, yeah I need it
All of the time
Yeah, ooh ooh ooh

Hol volt ő eddig az életemből? Már szükségem volt egy lány barátra Winter és Emerald-on kívül. Félre értés ne essék, imádom őket, de azért kellenek az új barátok. Cora nagyon kedves és igazán vicces. Nem értem miért basztassák mindíg, de egyet tudok... amíg engem lát félnie nem kell.

20 percen belül beálltam az autómmal a garázs elé, kiszáltunk és a ház ajtaja felé vettük az irányt. Az ajtó nagy meglepetésemre nyitva volt és a még nagyobb meglepetés bent várt. Ryder ült a fotelben a TV-vel szemben.
Amint beléptünk, Ryder felénk kapta a fejét és tett pár lépést felénk.
-Raven, én bocs...- mielőtt még befejezhette volna, közbe szóltam.
-Ne most, amint látod, vendégem van.- mutattam Cora-ra mögöttem. Zavarában egyik lábáról a másikra helyezte a súlyát.
-Szia. Ryder vagyok.- mutatkozott be a testvérem.
-Cora Blake.- intett az új barátosném.
-Most ha nem zavarna seggfej, mennénk tovább.- köptem oda Ryder-nek és ezzel kikerültem, Cora-át magam után húzva.

Amint felértünk a szobámba, Cora kérdőre vont.
-Miért vagy ilyen a tesóddal?- kérdezte.
-Ryder a barátnőjét választotta helyettem.- mondtam monoton hangon.
-Ki a kurva?- kérdezte, ezzel őszintén meglepve engem.
-Harper Grace.- köptem a nevét teljes undorral.
-Ritka szar ízlése van, már ne haragudj.- motyogta, mosolyt csalva az arcomra. Jaj de hiányzott ez már.

🌼🌼🌼

🌼 Y o u t h 🌼Where stories live. Discover now