🌼 Raven May szemszöge
-Hogy mik vagyunk?- kérdezték vissza egyszerre.
-Milliárdosok.- mondtam alíg halhatóan.
-Esetleg egy csapat szerencsétlen, de hogy milliárdosok?- motyogta Eric, ezzel elnyerve egy ütést a vállába Winter-től.
-Miért is lennénk szerencsétlenek?- kérdezte Jace.
-Öcsém... láttad már milyen színekben pompázik mindannyiunk hajkoronája?- kérdezte vissza egyből.
-Miért? Milyen színű a hajam?- ezek komolyan nem vették észre?
-Ti komolyan nem vettétek észre? Jace... A te hajad piros. Emerald, a tiéd sárga. Faszom... az enyém lila, a barátnődé pedig kurvára ZÖLD!... és nézd csak meg a többieket.- de mire befejezte, mindenki a fürdőszobában volt és az új haját tanulmányozta. Nem hiszem el, hogy nem vették észre.
-JÉZUSOM!- kiáltották egyszerre és mindenki a hajához kapott.
-Ti komolyan nem vettétek észre? Mi a szar van veletek?- kérdeztem amolyan "viccelsz?" fejjel.
-Olyan vagyok mint a másnapos bálnafos. Mit vártál?- kérdezte Jace és szét tárta a kezeit.
Odamentem hozzá és adtam neki egy gyors puszit.
-Tőled semmi mást.- mondtam és drámaian hátra dobtam a hajam.
-Ezt szívd vissza!- mondta kisfiúsan, a többiek csak nevettek rajta.
-Nem-nem- ráztam a fejem. Jace küldött felém egy félmosolyt.
-Telefonod?- kérdezte. Nem értettem mit akart vele, de rá mutattam az éjjeli szekrényen pihenő telefonomra.
-Nagyszerű.- mondta és még mielőtt lett volna időm pislantani, Jace vállán voltam, ő meg futott velem az isten tudja hova.
-Jace! Tegyél le!- kiáltottam, de hiába. Jace már a szálloda hátsó kertjében volt és a medencéhez közeledett. Mi óta van itt medence?
-Ne... Jace, szivi, kérlek ne. Tudod, hogy szeretlek... Naaah. Visszaszívom amit mondtam. Okos vagy meg minden.- motyogtam, de megint csak hiába.
-Mély levegő, baby.- Jace beledobott a vízbe, de nem számított arra, hogy ennek a félisten nőnek, avagy nekem, volt egy trükk a zsebében. Mielőtt még a vízben landoltam volna, Jace csuklója köré fontam szorosan az újjaimat és magammal húztam. Na ki nevet a végén? Én. Hehehe.🌸Másnap a suliban🌸
Na jah, sikeresen hazaértünk. Anya eleve azzal fogadott, hogy hogy a Jézuska valagába sikerült milliárdosok ként visszajönnünk, de örült neki. A pénz szét osztottunk egymás között, szóval minden fasza. Na de ha azt mondom, hogy a hajunkat értékelte, hazudnék.
-Sziasztok.- köszöntünk a csapatnak. Winter, Eric, Ashton és Emerald az egyik padnál álltak a suli előtt. Mindenki bámult minket mint a vett malac és ez kezdett kicsit idegesítő lenni. Jó, oké kicsit érdekes a hajszínünk és jó talán az újság címlapján is voltunk, nem nagy cucc nah.
-Mizu drágám?- jött Eric és a vállam köré rakta a kezét.
-Vigyázz hova teszed a kezed.- szólt rá azonnal Jace. Eric nevetve elvette a kezét, Jace azonnal a helyére rakta az övét.
-Szóval gyerekek, 2 hónap és érettségi. Mi lesz velünk aztán?- kérdezte Winter. Ez a kérdés egészében elkerülhetetlen volt, valakinek előbb vagy utóbb megkellett kérdeznie.
-Hát én és Emerald összeköltözünk, mivel ugyan arra az egyetemre megyünk és aztán meglátjuk, mit hoz a jövő.- mondta Ashton és oldalról megölelte testvérét.
-És ti?- kérdezte Eric, rám és Jace-re utalva.
-Nem beszéltünk erről.- mondtam és még jobban Jace ölelésébe fúrtam magam.
-Apropó Ryder, mikor hívod már el Cora-t végre egy randira?- kérdeztem az ikertesómat.
-M-Mi? Hon-Honnan veszed, h-hogy tetszik nekem?- kérdezte enyhén sokkos állapotban.
-Elősször is, nem vagyok vak és másodszor, az ikertesód vagyok.- Ryder elpirult, de nem tagadta le.
-Menj és keresd meg, aztán hívd el valahova.- utasítottam. Bólintott és Cora keresésére indult.
-Ha már randi... Winter, lenne kedved eljönni velem valahova?- Eric Winter elé térdelt és egy rózsával a kezében tette fel a kérdést. Winter még csak pislantani sem mert.
-Viccelsz?- kérdezte 1 perc néma csend után. Eric nevetve megrázta a fejét, de ez inkább aféle ideges nevetés volt, remélve, hogy ez majd oldja egy kicsit a kínos hangulatot. Winter bólintott, Eric át adta neki a rózsát és megölelte őt. Az ölelés után Eric keze Winter dereka körül maradt. Istenem, de gyönyörű pár lesznek.
-IGEN-T MONDOTT!- jött ki kiabálva Ryder az iskolából, Cora-val együtt. Ryder fogta Cora kezét és kettejük arcáról le sem lehetett törölni a vigyort.🌼🌼🌼
Őszintén? Fogalmam sincs, hogy melyikük hány éves így úgy döntöttem, hogy mindenki egyszerre fog érettségizni.
Ha pedig már itt tartunk, abban sem vagyok biztos,hogy a többiek egyáltalán ebbe a suliba e jártak, de mindegy 😂
#NeHari
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...