🌼 Raven May szemszöge
Hol is tartottam? Jah igen...
-Szóval Kayden... kibasztál Cora-val, lesznek következmények. Ez eddig érthető?- kérdeztem. Úgy éreztem mintha egy fához beszélnek...
-Igen.- motyogta.
-Remek. Jobb ha előszedsz egy rózsaszín tütüt és egy fehér harisnyát, mert ha nem, a kis fekete bmw-d bánja. Apuci biztos nem lenne boldog ha az autód egy roncs lenne.- mondtam egy angyali mosollyal.
-Te rib...- kezdte, de Jace félbe szakította. Ha rólam volt szó, Jace elég gyúlékony volt. Mondhatni így is... de erre már biztos rájöttetek. Ahogy mondtam, Jace körülöttem egy angyal, de a suliban attól még fenntartja a rosszfiús imidzsét.
-Hé faszikám, a barátnőmet sértegeted éppen. Ha azt akarod, hogy minden fogad a helyén maradjon, akkor befogod a szádat és beleegyezel abba, amit mondott.- mondta Jace fenyegetően. Jaj de imádom amikor ilyen.
-Megérdemlitek egymást.- köpte oda nekünk, aztán a haverjai nagy nehezen összekaparták és elhúztak a pöcsbe.🌸 Az nap éjjel 🌸
Semmit sem aludtam eddig. Az esőcseppeket hallgatom már egy ideje.
Mi van, ha ezek az emberek fájdalmát jelképezik? Több millió ember veszít el naponta valakit, aki hozzá közel áll. Ez nem igazságos. Ártatlan emberek halnak meg háborúkban, betegségekben vagy valamilyen balesetben, amiről nem is tehetnek. Senki sem érdemli meg a halált. Szeretnék segíteni az embereknek, szeretnék életeket menteni, ha pedig közben meghalnák, tudnám, hogy nem adtam fel harc nélkül.
Fáj elhinni, de mindannyian tudjunk,hogy egyszer mindenki, akit valaha szerettünk, meg fog halni. Mindegy mennyire erősen harcolsz ellene, egyszer úgy is mindenki elhadja ezt a világot, de az emléke örökké itt marad. A szívedben és a fejedben. Ahelyett, hogy búcsűzkodnál, tudasd velük, hogy nagyon is jól tudod, hogy az élet rettentő gyorsan telik és hogy nincs idő gondolkodni azon, hogy "Mi lenne, ha ezt tenném?" "Mi lett volna, ha ezt másképp csináltam volna?"... felesleges ostromolni magad a múlt miatt. Megtörtént, nem tudsz rajta választani.
Sok ember hadja, hogy a fájdalom irányítja őket és ez nem helyes. Szerintetek azok akik szeretnek titeket azt szeretnék, hogy szomorúak legyetek? Nem. Nekik a boldogságot a mindenük. Fáj látni, hogy szomorú vagy.
Minden virág egyszer elhervad, akár tetszik akár nem.
A lényeg... bármennyire is fáj, ki kell bírnod... Mert amint a nap elhadja az eget és a helyét át veszi a hold, egy új esély születik. Egy esély arra, hogy mindent helyre hozz...Mesélek nektek egy történetet...
Volt egyszer egy 16 éves lány. Ez a lány nagyon közel állt a papájához, lehet hogy nem mutatta ki, de nagyon is szerette őt. Úgy érezte, hogy a papájának ő a mindene. A lány bármit megtett volna érte, akár a kezét tűzbe is rakta volna. Egy nap... a papájánál rákot diagnosztizáltak. A lány elősször nem akarta elhinni, nem tudta elfogadni, hogy ez a papája sorsa, pedig kurvára nem érdemelte ezt meg. Nem volt tökéletes, de senki sem az. A papája kb. 3 hét után feladat a harcot és a rák győzött. Elvett egy újabb ártatlan életet. A lány úgy érezte, mintha egy világ omlott volna össze benne. Úgy érezte, hogy nem mutatta meg a papájának, hogy mennyire is szereti és ezt a mai napig bánja. A lány az óta nem önmaga... Tudja, hogy a papája mindíg is büszke volt rá, de nem tudja elfogadni a halálát. Az óta már eltelt egy év, a lány most már 17 éves és még mindíg úgy érzi, hogy cserben hagyta őt és ez lassan felemészti őt. A lány máig reméli, hogy a papája mindvégig itt lesz vele, egészen élete végéig és vigyázni fog rá, bármi áron.
A lány elhatározta, hogy miután befejezi a középsulit, elmegy főiskolára és bizony orvos lesz, de nem akármilyen, ő onkológus lesz. Segíteni fog az embereknek bejutni a célba, segíteni fog nekik legyőzni azt, ami a papája drága életét is elvette.🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...