🌼 d i e c i n u e v e 🌼

1.6K 85 3
                                    

🌼 Raven May szemszöge

-Raven?!- kiáltott Ryder.
-Mi a szent kukac kéne?!- üvöltöttem vissza. Éppen jól feküdtem Jace karjai között, de persze Ryder-nek ezt is megkell zavarnia.
-Húzd ide a beled!- kiáltott. Már megint. Felnyögtem és kihámoztam magam Jace karjai közül.
-Nem hiszlek eeeeeeel!- vinnyogtam amint Ryder szobájába értem.
-A barátnőmet lepem ma meg. Melyiket vegyem fel?- várjunk csak. Barátnő?
-Barátnő?- kérdeztem.
-Harper Grace.- hallottad azt a koppanást? Az az állkapcsom volt.
-Mármint a suki második legnagyobb kurvája? Candy Smith első számú legjobb barinője?- kérdeztem.
-Igen. Az a Harper Grace.- Aha persze.
-Nagy lószart fiacskám. Aah nem.- ráztam a fejem. Nem lehet. Oh nem.
-Már 5 hónapja a barátnőm! Nem mondtam el, mert tudtam, hogy így fogsz reagálni! Örülnöd kellene, hogy végre boldog vagyok! De te most is csak magadra gondolsz. A kis Raven legyen boldog, a többi nem számít.- üvöltötte a képembe. Mostanra már patakokban folytak a könnyeim és amint ezt Ryder meglátta, az arckifejezése megenyhült és a szemében láttam a megbánást. Késő már.
-Raven én...- feltartottam a kezem, ezzel jelezve, hogy nem kérek a magyarázkodásából.
-A farmer dzsekit vidd.- köptem oda neki, kiviharoztam a szobából és jól bebasztam az ajtót magam után. Nem hiszem el, hogy egy kurva miatt veszekedett velem.
-Miért sírsz Ray?- kérdezte Jace amint betettem a patám a szobánkba.
-Csak egy kis vita Ryder-el.- mondtam és megrántottam a vállam.
Később a karjaiban aludtam el. Megint. Mint mindíg.

Kora reggel az ébresztőmre keltünk. Lassan elkészültünk és suliba mentünk. Ryder-t az óta sem láttam.
Egyszer csak a legnagyobb rem álmam valóra vált. Ryder és Harper... egymás torkát porszívózták. Oh te szent Jézus hegye. Ezt a kurvát választotta a saját iker testvére helyett. Hát jó. Ketten játszák ezt a játékot.
-Hé, jól vagy?- kérdezte Jace és a hátamot simogatta.
-Igen, persze. Semmi gond.- küldtem felé egy mosolyt és adtam egy puszit az arcára. Ezzel el is mentem az első órámra. Gondoltam én akkor, hogy fel leszek függesztve 3 napra?

Beléptem az osztályba, de azonnal meg is torpantam.
-Komolyan azt hiszed, hogy majd valaki barátkozni akar egy ilyen gyíkkal, mint amilyen te is vagy? Nézz már magadra. Tégy mindenkit boldoggá azzal, hogy megölöd magad.- sziszegte Candy egy csajszinak. Szegény lányt Candy és a pincsikutyáji sarokba szorították. Tudjátok ki volt az egyik pincsikutya? Hát a cuki kis Harper, avagy Ryder barátnője. Na de hát ki vagyok én, hogy ezt hagyjam?
-Hé, cukorka.- szóltam oda Candy-nek. Érted? Candy? Angolul cukorka... vicces. Nem? Szerintem se.
-Te meg mi a francot akarsz?- kérdezte a szemét forgatva.
-Azt szívem, hogy kurva gyorsan kotródj a lány közeléből mielőtt még én rángotlak el onnan.- mondtam teljesen nyugottan.
-Ki vagy te nekem, hogy parancsolj? Kis senkiházi.- összefonta karjait a mellkasa elé és kihívóan nézett rám. Oké, táncoljunk.
-Te kurva hibatelep.- sziszegtem és megindultam felé. A hajánál fogva elkezdtem kiráncigálni folyosóra.
-Na ide figyelj Candy. Még egyszer a közelébe mész, én komolyan mondom, a lófogaidnál fogva foglak kiráncigálni a kibaszott suli elé és felszántom veled a jardát!- üvöltöttem az előttem álló lányra. A fejét maszírozta, de a pofáját még mindíg nem tudta befogni. Hjaj... sosem tanulnak.
-Ne csinálj úgy mintha te lennél a jó isten! Attól még, hogy a suli leghelyesebb pasijával jársz, te ugyanúgy egy senki maradsz! Sosem leszel én!- üvöltötte vissza.
-SOSEM AKARTAM OLYAN LENNI MINT TE! Ne bassz már csajé.- tényleg kezdek felbaszódni.
-Csak irigyelsz. Én csinos és gazdag vagyok és mindenki szeret. Te meg... egy senki.- köpte oda nekem.
-Oh szívem, te vagy a pokol szégyene.- Ez volt részemről az utolsó mondat és mivel már kurvára unom, ökölbe szorítottam a kezem és bum a szeme közé. Ezzel szegény szerencsétlen Candy kidőlt mint az oszlop az utcánk végén.
-AZ ÉN CSAJOM!- kiáltotta büszkén Jace miközben jött oda hozzám és megcsókolt.
-MISS GRIER!- oh baszki... itt is jön a halálom.
-Mi a francot csinált már megint?- kérdezte az igazgató. Ah... Már megszokta. -És az isten szerelmére, nézze már meg valaki, hogy nem e halott. Nem mintha érdekelne, csak nincs kedvem dutyiba menni.- mondtam már, hogy bírom az igazgatót?
És hát így történt az, hogy fel lettem függesztve 3 kibebaszott napra.

🌼🌼🌼

🌼 Y o u t h 🌼Where stories live. Discover now