🌼 Raven May szemszöge
Ez a motor egy álom.... amiben Jace egy bónusz. A sulihoz megérkeztünk 20 perc alatt. Minden szempár rajtunk landolt.
Levettem a sisakot, leszáltam és Jace is. A fiúk akik körülöttünk voltak elkezdtek fütyülni. Rám. Már megszoktam, de ezek csak a pénz miatt jönnek. Jace védelmezően a derekam köré fonta a kezét és magához húzott. Ha tekintettel ölni lehetne, az összesnek már a nyűvek adnának jó éjt puszit.
-Ne légy féltékeny.- súgtam a fülébe. Jace-t kirázta a hideg, én meg győztes mosollyal a fejem elhúzódtam tőle.
-Ami az enyém, az az enyém.- még csak meg sem próbálta letagadni.
-Mióta vagyok a tiéd?- kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-A fejemben már az első perctől kezdve és hivatalosan még nem, de mindenki tudja, hogy a rosszfiújé vagy.- jelentette ki egy félmosollyal. Kuncogtam és nyomtam egy puszit az arcára. Nem zavart amúgy, szívesen lettem volna az övé.🌸 Ebéd szünet 🌸
Ez a pár óra valami borzalmas volt. Eluntam az agyam. Mint egy zombi, komolyan.
Ma anya tett ebédet, szóval mentem a szekrényemhez. Kinyitottam és onnan kiesett egy kis papírka.Ebéd szünetben gyere a lépcső alá. -J
Oh... okké. Akkor asszem cseszhetem az ebédem. Becsuktam a szekrényt és elindultam a lépcső felé. A folyosók üresek voltak, mindenki a menzán zabál.
Befordultam a sarkon és amit láttam, kicsit megbántott. Tshh... Kicsit? Kurvára.
Jace éppen Candy pofáját porszívózta és Candy pedig éppen Jace torkáról nyalta ki a maradékokat. Hát ez... Szép.*taps* *taps* *taps*
Mindketten felkapták a fejüket a hangra, Jace szemei majdnem a földön gurultak, Candy pedig csak boldogan vigyorgott magának.
-Ray...- kezdte volna Jace, de megálítottam.
-Nem. Candy szívem, ha ezzel azt akartad elérni, hogy itt neked a földet nyaljam és az egereket itassam, akkor ehhez kicsit több kell. Nem vagyok valaki olyan, aki beleképzeli magának, hogy egy fiú csakis az övé. Jace-el nem járunk, azt csinál amit akar, de viszont csalódtam is, mert szegénynek telik jobbra is.- mondtam, de még nem fejeztem be.
-És Jace drágám, gratulálok, megfogtad a sátán lábát. Majd ha legközelebb üveg szilánkokkal leszel teli, akkor majd hozzá menj és ne hozzám. Köszike.- küldtem felé egy csókot és ezzel hátat fordítottam és elmentem. Nem fogok ez miatt sírni. Anya tanított, hogy a fiúk miatt sosem sírunk. Nem éri meg. Vannak a világon fontosabb dolgok is, ha pedig egy fiú nem veszi észre, hogy mennyit érsz, akkor abszolút nem éri meg miatta szomorkodni. Az ő vesztesége, nem a tiéd.
-Várj már Ray.- hallottam meg Jace hangját mögöttem.
-Mit akarsz még Jace? Hmm? Mit vársz tőlem? Tudom, hogy nem jártunk, de akkor legalább ne mondtad volna, hogy a tiéd vagyok. Mentél volna egyből Candy-hez amikor nem tudom, hogy honnan is a picsából szedted össze azokat a sérüléseket.- nem voltam mérges. Annyira.
-Ez nem az volt, mint aminek látszott.- kezdte már megint.
-Mindíg ezt mondják, mindenki ezt mondja, Adam is ezt mondta amikor megcsalt. "Szívem, ez nem az aminek látszik!"- imitáltam a volt barátom hangját. -Sosem az aminek látszik! Érdekes ugye? Csináltok valami rosszat, aztán meg hírtelen nem az aminek látszik! De tudod mit? Nem érdekel! Azt csinálsz amit akarsz, csak annyit kérek, hogy maradj távol.- mondtam. Jace arcán látni lehetett a csalódást és a fájdalmat.
-Azt mondtad, hogy sosem hagysz el! Azt mondtad, hogy itt leszel nekem mindíg! MINDÍG! Te is el akarsz hagyni, mint anyu is tette?! Itt akarsz hagyni az alkoholista apámmal? El akarsz hagyni, hogy egyedül birkózzak meg a napi veréseivel?- kiabálta Jace, pár másodpercig fel sem fogtam, hogy mi mindent vágott a fejemhez. Most félre teszem azt, hogy ő tehet arról, hogy így végződött ez és megpróbálok neki segíteni. Viszont, szintén kellett pár másodperc arra is, hogy észre vegyem Jace könny áztatott arcát. Közelebb húztam magamhoz és megöleltem. Egy kicsit lenyugtattam és az után gyengéden megfogtam a kezét és kivezettem a suliból, egyenesen a motorja felé.
-Kulcsot.- nyújtottam ki a kezemet. Jace veszekedés nélkül a kezembe nyomta a kulcsokat. Látni lehetett rajta, hogy ez az egész teljesen kikészítette.🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...