🌼 Raven May szemszöge
Jelenleg zene óra volt. Szeretek énekelni, de még soha nem énekeltem közönség előtt.
-Jól van fiatalok. Ma mindenki előad 2 dalt. Ti választjátok ki, én nem szólok bele. Mivel ma dupla óra van, kaptok 30 percet arra, hogy kitaláljátok melyik dalokat adjátok elő, aztán pedig eléneklitek. Lehet duett is!- jelentette be a tanár. Bebaszott. Ültem ott mint a befőtt, nem tudtam mit kellene tennem, mindíg is bepánikolok amikor énekelni kell. Csak a családom hallotta eddig a hangomat.
-Héj, szeretnél velem énekelni?- kérdezte a mellettem ülő Jace.
-Oh isten áldjon, már azt hittem szenvedhetek egyedül.- ki fújtam a levegőt, megkönnyebbültem.
-Akkor ez egy igen?- kérdezte kuncogva Jace. Bólintottam vigyorogva.
-Na és mit szeretnél énekelni?- kérdeztem tőle. Nekem lényegében teljesen mindegy.
-Mit szólnál egy Shawn Mendes számhoz?- kérdezte én pedig elvigyorodtam.
-Az összes művész közül pont a keresztapámat választottad?- kérdeztem meg mindíg mosolyogva. Jace szemei tányér méretűre nőttek és pislogni is elfelejtett.
-Ő a... Ő... Ő a keresztapád?- kérdezte teljesen lesokkolódva. Bólintottam.
-Hű basszus... A barátnőm vagy már 2 hete és 3 napja, de még mindíg nem ismerem a családod összes tagját. Szégyen.- motyogta kuncogva.
-És szeretnéd?- kérdeztem közelebb csúszva hozzá.
-Naná.- motyogta és adott egy csókot.
-Szóval... Melyik dalát szeretnéd?- kérdeztem.
-Az In My Blood akusztikus verziója?- kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Nagyszerű. Gitározunk közben?- kérdeztem.
-Tudsz?- kérdezte Jace meglepetten. Jaj a kis drága... Mennyi mindent nem tud rólam.
-Aha.- bólintottam vigyorogva.
-Megbeszéltük.- adott még egy puszit az arcomra és ezzel el is kezdtük a munkát.Letelt a harminc perc és mindenki kész lett a dalokkal.
-Oké, ki akarja kezdeni?- kérdezte. Lia és Cece volt az aki kezdték. Nagyon ügyesek voltak. Imagine Dragons-tól a Radioactive-t választották. Utánuk még ment három páros és aztán jöttünk mi...
-Készen állsz?- kérdezte Jace. Bólintottam, Jace összekulcsolta a kezeinket és a "színpad" felé húzott. Felkaptunk két gitárt és elkezdtük pengetni a dallamot. Jace volt az aki elkezdett énekelni.Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
But I just can't
It isn't in my bloodA hangja gyönyörű volt, akár csak egy angyal. Tényleg, nem túlzok. El tudnám hallgatni egész nap és úgy látszik ez másoknak is tetszett. Na de most jött az én részem.
Laying on the bathroom floor, feeling nothing
I'm overwhelmed and insecure, give me something
I could take to ease my mind slowly
Just have a drink and you'll feel better
Just take him home and you'll feel better
Keep telling me that it gets better
Does it ever?Jace mosolyogva nézett, de aztán észbe kapott, mégis csak ő jött.
Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
No medicine is strong enough
Someone help me
I'm craving in my skin
Sometimes I feel like giving up
But I just can't
It isn't in my bloodIt isn't in my blood
És így tovább. A végén mindenki megtapsolt minket, úgy látszik tetszett nekik.
Utánunk még mentek a többiek és a következő órára el kell készülnünk a következő dallal.
"Ez eszméletlen volt!"
"Abszolút tökéletes!"
"Gyönyörű!"
Jöttek oda az emberek és elkezdtek dicsérgetni. Mindenkinek megköszöntük aztán pedig mentünk ebédelni. Úgy döntöttünk, hogy elmegyünk egy pizzázóba. Jace-el múltkor megbeszéltük, hogy helyre hozza a kapcsolatát Xavier-el szóval mondta neki, hogy hívja meg őt is, én pedig meghívom Ryder-t, Emerald-ot, Winter-t, Eric-et és Ashton-t. Miután összesedtük a bandát, berontottunk a pizzázóba és azt csináltuk amihez a legjobban értünk: zabáltunk mint a disznók. 7 pizzával, 10 üdítő és 3 palacsintával később tényleg olyanok voltunk mint a disznók. Fizettünk, összeszedtük azt ami kell és visszamentünk a suliba. Amint betettük a suliba a lábunkat, mindenki elkezdett beszélni.
"Hihetetlen, ők most a net sztár párja."
"Eszméletlen tehetségesek."
"Annyira cukik együtt."
Várjunk csak, a net sztár párja? Mi a franc?! Bekapcsoltam a wifi-t és a telefonom majdnem felrobbant. Teli voltam Twitter, Instagram, YouTube és még Facebook ertesítésekkel is. Megnyitottam a Twitter-t és azt hittem helyben hanyatt vágom magam."RAVEN MAY GRIER ÉS BARÁTJA JACE KNIGHT FELROBBANTOTTÁK AZ INTERNETET A TEHETSÉGÜKKEL!"
És ott volt egy videó arról, ahogy ének órán énekeltünk. Oh basszus. Sosem akartam Jace ebbe belerángatni. Nem hittem volna, hogy lesz valaki olyan köcsög és ezt felveszi és még a netre is felteszi, de ezek szerint tévedtem.
@ShawnMendes
Büszke vagyok rád Raven 😉💚Hát ez remek. Még Shawn is megosztotta. Köszi köri.
🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...