🌼 Raven May szemszöge
Mindenki engem nézett, vagyis inkább a vérző orromat.
-Raven, jól vagy?- kérdezte anya. Bólintottam és feláltam, hogy a fürdőszobában eltudjam látni magam.
-Biztos? Sosem vérzett ez előtt még az orrod.- okoskodott apa.
-Persze, ez csak egy kis orrvérzés. Semmi komoly.- küldtem feléjük egy nyugtató mosolyt és elindultam a fürdő felé, Jace-el az oldalamon.
-Tudod, te még ilyenkor is gyönyörű vagy.- suttogta a fülembe és nyomott a fülem mögé egy puszit. Kuncogtam egyet, de amint elkezdtem, a vérzés erősebb lett, így abba kellett hagynom.Miután sikeresen elállítottuk a vérzést, vissza mentünk a többiekhez. Minden aggódó szemekkel néztek, nem értem miért, hiszen ez csak egy egyszerű orrvérzés.
Ez után az incidens után, az este hátra lévő része már eseménymentesen telt. Hála istennek, de... még csak most fogom beköpni, hogy három napra felfüggesztettek.
-Anya, apa... mondanom kell valamit.- hívtam fel magamra a figyelmet. Mindenki kíváncsian várta a bejelentésemet. Nagy levegőt vettem és amilyen gyorsan csak tudtam, kimondtam.
-Felfüggesztettekháromnapranehari.-
-Még egyszer, lassan, érthetően és gesztikulálj lányom.- mondta apa. Így hát újból.
-Felfüggesztettek három napra.- motyogtam.
-Hogy mit csináltak?- kérdezte vissza anyu.
-Jól hallottátok.- mondtam. Nem szégyellem, hiszen segítettem Cora-nak.
-És mégis miért?- kérdezte vissza apa. De ez úttal nem én voltam az aki megszólalt, hanem Jace.
-Megvédte az egyik barátját Cora-t. A suli ribanca feleslegesnek nevezte és kérte, hogy ölje meg magát. Raven-nek ez nem tetszett,így elég becsületesen elintézte a csajt.- mondta Jace, közben közelebb húzott magához. A szülőktől nem volt semmi reakció, ami kezdett már egy kicsit idegesíteni. Egymásra néztek, aztán vissza rám.
-A mi lányunk!- kiáltották egyszerre nagy mosollyal. Ryder is szélesen elmosolyodott és elismerően bólintott.
-Nem vagytok mérgesek?- kérdezem kicsit összezavarodva.
-Dehogy vagyunk. Annak idején anyád képes volt elverni egy csajt csak azért, mert a közelembe mert jönni.- mondta apa széles vigyorral.
-Erre emlékszem! Haláli volt.- mondta Shawn köri. Felnevettem és hozzá bújtam Jace-hez.Reggel fél 2 felé mindenki elment haza, a családi est végül is nagyon jól sikerült, aminek rettentően örülök. Jace végre véglegesen beilleszkedett a családba, ami szintén nagyon jó.
Mivel ma nekem suli nem volt és Jace otthon maradt, mert miért ne (?), így úgy döntöttünk, hogy elmegyünk moziba. Megnéztük a Deadpool 2, eszméletlen jó film, a belemet is kinevettem a helyéről. Elmentünk még a Mekibe is, éppen a McChicken-emet ettem amikor...
-Raven, az orrod, már megint.- mutatott Jace az orromra. A kezemet azonnal oda kaptam, Jace pedig zsepit adogatott. 10 zsepivel és 5 percel később a vérzés végre el állt és én nyugodtan ehettem tovább a fincsi hamikát.
Ez után megint nem történt semmi érdekes.🌸 2 nappal később 🌸
Ma csütörtök van, letelt a három nap felfüggesztés, halálra untam magam, de viszont, Cora tegnap át jött meglátogatni és elhozta a lemaradást. Hálás voltam érte.
Éppen az autómban ülök, Bishop Briggs-től a Hallowed Ground üvölt a rádióból és torkom szakadtából kornyikálok. Mondhatni, hogy élvezem a mai reggelt. Mikor leparkoltam az autóm és kiszáltam az autóból, mindenki engem figyelt. Néhányan féltek, néhányan pedig elismerően néztek. Lassan odasétáltam a szekrényemhez, kivettem a könyveimet és még lassabban elkezdtem magam a terem felé vonszolni. A csengő éppen akkor szólt, amikor én a lábamat át tettem a küszöbön. Ez pontosan így volt kiszámolva. Nem.
Ez az órám pont nem Jace-el volt, így még halálra is untam magam. Remek. Egyszerűen R.E.M.E.K.
Éreztem, hogy egyre gyengébb vagyok, de nem értettem miért. Aludtam eleget, reggelit is ettem, fogalmam sincs, hogy mi lelt.
A tanárnő hangja hozott ki a gondolataim világából.
-Miss Grier, jól van?- kérdezte ezzel sikeresen rám hívva az egész osztály figyelmét.
-Persze, miért?- az egy dolog, hogy gyengének érzem magam, de nem volt semmi különösebb bajom.
-Vérzik az orra. Kérem menjen és tegye magát rendbe.- mondta egy meleg mosollyal.🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...