🌼 c u a t r o 🌼

2.4K 118 3
                                    

🌼 Raven May szemszöge

-Ray.- éppen nyugottan csicsíltam amikor éreztem, hogy valaki bököd. Felnyögtem és átt fordultam a másik oldalamra.
-Ray.- megint megbökött valaki.
-Mi kéne mááár?!- nyögtem fel megint, de a szememet nem nyitottam ki.
-A rohadt életbe Ray.- motyogta valaki mielőtt megéreztem, hogy valaki megnyal. Igen, megnyalt. A szemeim azonnal kinyitódtak és szembe találtam magam Jace vigyorgó arcával, büszke volt magára.
-Te most komolyan megnyaltad az arcomat?-kérdeztem elég nyugottan.
-Oh igen.- büszkén bólintott. Felkaptam a párnám és még mielőtt reagálhatott volna, pofon vágtam vele.
-Te...- bólintottam és most rajtam volt a sor, hogy büszkén elmosolyodjak. -Ezt nem kellett volna.- másodperceken belül Jace hegyettem volt és még az életet is ki csikizte belőlem. Majd meghaltam a nevetéstől.
-H...Ha...Hagy-d... abba.- mondtam nevetések között. Nem bírom már. Jace végre abbahagyta.
Belenéztem a gyönyörű kék szemeibe és elvesztem bennük. Azok a fantasztikus szemei majdnem teljesen üresek voltak. Nem volt bennük semmi más, csak fájdalom. De vajon miért?
Jace a tekintetét az ajkaimra irányította, én pedig nagyot nyeltem. Basszus. Jace tényleg nagyon helyes volt, másra sem vágytam jobban, csak rá. Itt és most. De nem olyan értelemben, ti perverzek. Megakartam őt ismerni, tudni akartam, hogy miért láttam a fájdalmat a szemeiben. Elkezdett felém hajolni, de én a vállainál fogva eltoltam.
-Nem itt és nem most Jace.- mondtam neki.
-Megbolondítasz.- motyogta magának, de szerintem nem akarta ezt hangosan kimondani, mert amint megtette, elfehéredett.
Úgy tettem mintha semmit sem hallottam volna és Jace láthatólag megnyugodott.
-Őm... Miért is keltettél fel hajnalok hajnalán?- kérdeztem felháborodva. Soha senki nem áll közém és az alvás közé.
-Dél van Ray.- kuncogott Jace.
-Nem érdekel. Na de mit is keresel itt?- tettem fel a már ki tudja hányadik kérdésemet.
-Ryder küldött, hogy keltselek fel. Mert hogy jön a csapat.- mondta, de láttam rajta, hogy fogalma sincs kik a csapat.
-Hát akkor menjünk.- áltam fel. Elindultam a fürdőszoba felé. Fogat mostam, kifésültem a hajam, sminket nem raktam. Ez után visszamentem a szobámba, de Jace még mindíg egy helyben állt és bámult valamit a földön. Követtem a tekintetét és szembe találtam magam a piros csipkés melltartómmal.
-Nem láttál még melltartót?- kérdeztem tőle és lassan odamentem érte. Felvettem és bedobtam a szekrényembe.
-Más lány már rég vörös lenne mint az a fehérnemű amit előbb bedobtál a szekrényedbe.- jelentette ki, egy félmosoly kíséretében. Megrántottam a vállam.
-Nem vagyok olyan mint más lány.- ezzel kimentem a szobából, de még hallottam ahogy elmotyogja: "Nem bizony."
-Nem jössz?- hátra fordultam. Jace rám emelte a tekintetét és elmosolyodott. Kinyújtottam a kezemet, Jace egy kicsit hezitált, de aztán megfogta. Leráncigáltam a nappaliba, ott pedig ott volt "a csapat".
-Sziasztok.- köszöntöttem vidáman még mindíg Jace kezét szorongatva. Mindenki felénk fordult és boldogan visszaköszöntek.

🌼 Jace szemszöge

"Szevasz húgi."
"Helló csajszi."
"Reggelt szörnyeteg."
Hangoztak a különféle köszönések Raven számára. Ez után mindenki rám emelte a tekintetét, aztán pedig az összekulcsolt kezeinkre néztek. Mindíg is aféle rosszfiú voltam, szóval nem igazán zavart, hogy bámulnak.
-Heló.- köszöntem teljesen nyugottan.
-Fiúk és lányok. Ő itt Jace.- mutatott be Raven.
-A pasid?- kérdezte egy szőke hajú lány. Kék szemei voltak, vékony volt és alacsony. Szép volt, de nem annyira mint Raven. Uram teremtőm, mit dumálok itt?
-Nem.- mondta nagy szerencsétlenségemre Raven.
-Még nem.- szóltam közbe. Raven mosolyogva megrázta a fejét a többiek pedig vigyorogva néztek ránk.
-Álmodban.- címezte nekem Raven.
-Na de, hadd mutassam be neked őket.- Raven elengedte a kezem, engem pedig megint csak elfogott a magány. Követtem minden egyes mozdulatát. Elősször egy Fekete hajú és barna szemű srác mellett ált meg.
-Ő itt Eric. Nőcsábásznak hiszi magát, de valójában egyik csaj se bírja.- jelentette ki.
-Hé! Ezért kérek egy puszit.- mondta ez az Eric nevű srác és az arcára mutatott. Raven nyomott egy puszit rá.

Bárcsak én lettem volna Eric helyében.

🌼🌼🌼

🌼 Y o u t h 🌼Where stories live. Discover now