🌼 t r e i n t a y t r e s 🌼

1.3K 76 4
                                    

🌼 Raven May szemszöge

Kell egy kis idő.
El kell szabadulnom pár napra innen. Elegem van az emberekből, csak egy kis nyugalomra vágyom, ez minden. Mielőtt még Jace felébredt volna, összepakoltam egy kis adidas-os táskába pár ruhát és a spórolt pénzemet. Felkaptam a kocsikulcsomat és írtam Jace-nek egy levelet. Megírtam neki, hogy ne aggódjon miattam, pár napra elmegyek és hogy szeretem. Ez után kiosontam a házból, az ajtót mögöttem bezártam, beszáltam az autómba, de még mielőtt elhajthattam volna, a kocsi hátsó ajtaja kinyílt és egy táskát dobott be valaki, ez után az anyós ülés felüli ajtó nyílt ki és... Ryder szállt be.
-Nos? Hova megyünk?- meglepetten néztem rá, de pár másodpercen belül összekapartam magam és nagy mosollyal az arcomon válaszoltam.
-Las Vegas, baby.- Ryder felnevetett, a gázra tapostam és lassan elhagytuk a várost.

A rádió üvöltött, az ablakok le voltak húzva, Ryder énekelni próbált, a rádió a telefonjához volt kapcsolva.

You probably think that you are better now, better now.
You only say that 'cause I'm not around, not around...

Persze ez a dal sem volt elég jó a nagy Ryder Cameron Grier-nek, ezért nem hallgathattuk végig... nem baj, megyünk tovább.

OH REGGAETÓN LENTO!...

Nem, ez sem jó. Hát persze hogy nem.

Been around the world, don't speak the language
But your booty don't need explaining
All I really need to understand is
When you talk dirty to me...

A kibaszott életbe, ez sem jó!

I'm a Barbie girl, in a Barbie world.
Life in plastic, it's fantastic.
You can brush my hair, undress me everywhere.
Imagination, life is your creation.

Lassan Ryder felé fordítottam a fejem, az arcom teljesen érzelem mentes. Mondhatni, bevetettem a poker face-emet.
-Ryder...- kezdtem nyugodtan. -Biztos nem vagy buzi?- kérdeztem. Nem mintha bármi bajom is lenne a melegekkel. Imádom őket, de tényleg. Ugyan olyan emberek mint mi, ugyan úgy megérdemlik a boldogságot és ezt soha nem szabad tőlük elvenni.
-Raven! Nem vagyok meleg!- szólt vissza megsértődötten. Felemeltem a kezeimet amolyan feladom formában. -KEZEKET A KORMÁNYRA!- kiáltotta. Megijedtem és azonnal a kormányra helyeztem a kezeimet. Most egy elég üres autópályán mentünk, nem volt körülöttünk senki sem.
-Mit szólnál egy kis gyorsabb tempóhoz?- kérdeztem Ryder-től egy félmosollyal. Ryder csak elvigyorodott, felhúzta az ablakokat, bekapcsolta a második övét, így a két öv egy X-et formált. Bekapcsolta az enyémet is, elkezdtem tövig nyomni a gázt és a megfelelő sebességnél bekapcsoltam a turbót.
Ryder elővette a telefonját, kapcsolt végre valahára valami normális zenét és elkezdett instagramra videózni. Elősször engem vett, aztán azt, hogy mennyivel is megyünk. Ebből lett egy cuki kis boomerang, odaírta "Irány Las Vegas, baby" és megjelölt rajta. Posztolta, azonnal több ezer megtekintés lett rajta. Pittyogott a telefonja és a közös chat jelent meg. A csoportban én, Ryder, Winter, Eric, Ashton és Emerald vagyunk.

Emerald💎: Ti köcsögök Las Vegas-ba mentek és minket nem hívtatok? 😱
Ash🔥: Megvagyok sértődve, megértem, hogy a többieknek nem szóltatok, de azért engem elvihettetek volna. 💔
Winter❄: Kapjátok be.
Eric💣: Csak óvatosan, nem akarom, hogy az a gyönyörű kocsi összetörjön.
Ryder🍺: Baszod, de kedves itt mindenki. Gyertek utánunk.
Ash🔥: Pakolok.
Eric💣: Egy óra múlva mindenki a kocismnál.
Winter❄: Rendben.
Emerald💎: Sietek.

🌼🌼🌼

🌼 Y o u t h 🌼Where stories live. Discover now