🌼 Raven May szemszöge
-Úgy teszek mintha... Minden... fasza lenne, de közben... A zoknim a cipőmben teljesen le van csúszva.- motyogtam Jace-nek, miközben már vagy a tizedik felesemet nyeltem le. A huszadik után már nem számoltam.
-Hehehehe.- nevetett Jace, de ez inkább úgy hangzott mint egy...
-Jace hagyd ezt abba, olyan hangokat adsz ki, mint egy elefánt szülés közben.- jött le a táncparketről Ashton, gondolom csak egy újabb felesért.
-Te ne... ne sértegess engem.- motyogta Jace és lebiggyesztette az alsó ajkát.
-Jaj de cukiii vaaagy!- mondtam nagy mosollyal és megcsíptem Jace arcát.
-Éhes vagyok.- mondta a nagy semmiből. Ami azt illeti én is éhes vagyok. Most megtudnák enni egy egész oroszlánt is. Meglehet enni egyáltalán egy oroszlánt? Az előbb esz meg téged, nem? Pislantasz és már nem is vagy, az oroszlán pedig boldogan rágcsálja a csontodat.
-RAVEN!- kiáltotta Jace, miközben a kezével előttem hadonászott.
-Mi van?- motyogtam. Nem igazán vagyok már magamnál, hogy őszinte legyek.
-Igyál!- igyunk hát.
-Hol van Hunter?- kérdezte Ashton. Winter felé mutattam, aki éppen egy felest itatott a kutyával. Egy felest... oké.🌸 Másnap reggel, vagy inkább délben? 🌸
Szét. Megy. A. Fejem.
Mi a fasz?
Lassan kinyitottam a szemeimet, egy fürdőszobában vagyok.Nem mondod Sherlock.
Csend legyen.
Egy kádban fekszem... meglepő... A cipőm még megvan, de hol a zoknim?! És miért van ez a kád tele pénzel? És miért van a tükörre ragasztva egy mű fasz? ÉS MIÉRT ZÖLD A HAJAM!?
Lassan kivonszoltam magam a fürdőből és amint kinyitottam az ajtót, azt kívántam, bárcsak ne másztam volna ki a kádból.
Jace egy boxerben feküdt az ágy melett, nyuszifülekkel a fején és piros hajjal, egy susu játék babát szorongatva. Honnan szerezte azt?!
Eric az asztalon feküdt, vagyis csak a lábai voltak az asztalon, a teste másik fele lelógott, a kezében egy üres pezsgős üveget szorongatott, az ő haja lila volt.
Winter a sarokban ült... Kék hajjal és egy tyúkkal az ölében.
Ashton a szekrény tetején aludt és a... A fasza körül csak egy kibaszott rózsaszín kalap volt. A haja narancssárga...
Hozzátok a szentelt vizet.
Emerald... Hol van Emerald?!
Körbe néztem mindenhol... Egyszer csak... egy láb kandikál ki az ágy alól... letérdeltem az ágy mellé és tessék... Ott alszik békésen Emerald, egy seprűt szorongatva, az ő haja pedig sárga volt.
Ryder a szekrénybe bedőlve békésen szunyókált, a haja pasztell rózsaszín volt. Na tessék...
Hunter az ágyon fekszik, a nyelve kilóg és a bundája... rózsaszín. A kutyám kurvára RÓZSASZÍN! Csoportos haj és szőr festés volt, vagy mi a fasz?
Az éjjeli szekrényen ott hevert a telefonom, hála istennek. Letöltöttem egy duda hangot... és 3, 2, 1...TUTUUUUUUUUUT
Elszabadult a pokol.
Ashton leesett a szekrényről, Eric felborult az asztallal együtt, Winter-t ijedtében még a tyúk is leszarta, Jace a susu babát a falnak baszta, Ryder a polcba verte a kezét és Emerald...
-A picsába!-... beverte a fejét az ágyba. -Mi a szent szart keresek az ágy alatt?!- kiáltott és lassan kimászott.
-Hát itt mi a helyzet?- kérdezte.
-Mi lenne? Tegnap jól bebasztunk.- konstatálta Eric. Igazi Einstein ez a srác.
-Na ne mondd.- nyögte Jace.
-Ideje takarítani és utána hazamenni.- mondtam. Nem maradhatunk itt hetekig, hiszen a suli még nem ért véget.
-Kezdjünk neki.- miután mindenki átöltözött, egyesek esetében felöltözött, elkezdtünk takarítani. A párnákból a tollakot felporszívóztuk, az üres sörös- és pezsgős üvegeket kidobtuk, a tyúkot csak szimplán kiraktuk a folyosóra. Már majdnem készek voltunk, de akkor egy kopogás volt az ajtón.
Kinyitottam és a recepciós néni állt ott.
-Gondoltam ez érdekelné önöket.- fejbe dobott egy újsággal, megfordult és elment. Hát jó...
Az újság címlapján mi voltunk, mármint én, Jace, Winter, Emerald, Ashton, Eric, Ryder amint mindkét kezükben egy-egy köteg pénzt szorongatunk és Hunter a szájában egy pénzköteggel, a címlapon csak ennyi állt:EGY CSAPAT TÍNÉDZSER MEGNYERTE A JACKPOT-OT!
1,000,000,000 dollárral a zsebükben távozott egy csapat fiatal, egy rózsaszín kutyával, miután megnyerték a Jackpot-ot. Gratulálunk nekik és reméljük sikeresen hazaértek!
-Srácok... Milliárdosok lettünk.-
🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...