🌼 Raven May szemszöge
Ez így nem mehet tovább. Nem hagyhatom, hogy az a férfi egy nap megölje Jace-t, csak azért, mert ő be van baszva mint a kapa. Valamit nagyon gyorsan ki kell találnom.
-Szerintem ideje mennünk. Nem mintha érdekelne, de holnap suli.- mondtam. Jace felállt, aztán felhúzott engem is. Nyomott egy puszit az orromra, én elkezdtem húzni az erdő felé. 10 percel később megérkeztünk a motorhoz. Már mentem volna felülni, de Jace megálított.
-Aah nem. A-a... kulcsokat.- itt még nincs vége.
-Jaj ne már Jaaace.- odamentem hozzá és megcsókoltam.
-Oké. Tartsd meg a kulcsokat.- kuncogtam egyet és felültem a motorra. Jace is követett aztán pedig elindultunk haza.A motort leparkoltam a házunk előtt. Megfogtam Jace kezét és bevezettem volna a házba, de...
-Hova viszel? Nekem mennem kell haza.- az arckifejezése azt tükrözte, hogy fogalma sincs arról, hogy mégis mi a francot csinálok.
-Itt alszol.- jelentettem ki és megint elkezdtem az ajtó felé húzni, ez úttal sikeresen.
-Sziasztok!- köszöntem és bementem a nappaliba. Apa és anya voltak ott. De hol van Ryder?
-Szia kicsim.- jött oda anya és nyomott egy puszit a homlokomra. -Oh szia Jace.- köszöntött Jace-nek is és megölelte.
-Szia Shadow.- mondta Jace. Apa mindezt felhúzott szemöldökkel figyelte, de nem szólt semmit.
-Mi a szar? Bemutatod végre a barátod Raven, vagy itt fogok ülni életem végéig?- kérdezte mosolyogva. Mosolyogva? Apu... meg a mosoly... Amikor itt van velem egy fiú. Ezt ki kell használni.
Mielőtt még bármit is mondhattam volna, Jace megelőzött.
-Jó napot uram, Jace Knight vagyok.- nyújtotta a kezét apa felé.
-Nyugottan tegezz, nem vagyok én olyan öreg.- mondta apa és küldött Jace felé egy mosolyt. Jace ez után leült apa mellé és elkezdtek beszélgetni, míg mi anyuval elmentünk vacsit készíteni.🌼 Jace szemszöge
-Szóval te azt mondod, hogy a Harley Davidson jobb mint egy Yamaha Wildstar?- kérdezte Nash felhúzott szemöldökkel.
-Nem azt mondom, hogy jobb, csak azt, hogy nekem a Harley jobban illik és kényelmesebb.- magyaráztam el neki a véleményemet.
-Igen, értem. Igazad van.- adott nekem igazat.
-Na de fiam, mesélj már nekem arról, hogy neked mi a szándékod az én lányommal?- Oh basszus. Ez a kérdés sosem jó. Sosem volt és sosem lesz az.
-Hát, nekem nagyon tetszik a lányod. Bevallom. Ő egy nagyon nagy kincs. Az én kincsem és lényegében a mindenem. Vannak otthon elég nagy gondjaim, apa alkoholista mióta anya meghalt. Elég nehéz vele, de Ray nagyon sokat segít nekem. Mindíg itt volt nekem amikor kellett. Rövid ideje ismerem, de már most bármit megtennék érte. Megmutatta nekem, hogy milyen az, amikor valaki törődik veled. Mindent megadnák ennek a lánynak. Bármit kérhet, én megadom neki.- mondtam őszintén.
-Ha megbántod Jace, én, isten az atyám, levágom a tököd.- Sosem tudnak neki ártani. Legalább is nem önszántamból.
-Értettem Nash.- bólintottam.Vacsora közben rengeteget beszélgettünk, Ray családja nagyszerű, tényleg. Ryder valami haverjánál alszik, álítólag. Szóval jah... asszem találtam egy igazi családot.
🌼 Raven May szemszöge
-Szóval kislányom, tetszik neked ugye?- kérdezte anya miközben vágtuk össze a zöldséget a kajához.
-Azt hiszem igen.- kicsit el is pirultam. Jace apával beszélgetett a nappaliban.
-Anya, esetleg... itt aludhatna?- kérdeztem kicsit félve.
-Persze szívem, apát majd én elintézem. De mondd drágám, mi folyik náluk, hogy Jace nem mer haza menni?- tudtam, hogy egyszer úgyis megkérdezi, azt hiszem egyszerűbb lesz, hogyha én mondom el neki és nem Jace.Elmondtam anyának mindent amit Jace mondott. Teljesen ki van készülve és nem érti, hogy hogy tehet ilyet egy apa a fiával. Azt mondta, hogy kérdés nélkül bármikor jöhet hozzánk és bármikor itt is aludhat. Segíteni szeretne neki és segíteni is fog.
A vacsora közben rengeteget beszélgettünk, Jace elsütött pár durva viccet is, amiken mindenki nevetett. Egyszerűen tökéletes volt. Már csak Ryder hiányzott, de ő valami haverjánál alszik.
-Menjetek csak fel drágáim. Holnap suli. Juhééé.- mondta anya és elhessegetett minket fel.
-Én... én nem akarok zavarni Ray.- mondta Jace. Hátra fordultam és a kezem közé fogtam az arcát.
-Jace, jól figyelj... segíteni fogunk neked. Itt bármikor szívesen látunk.- nyomtam egy puszit a homlokára és ezzel le is zártam a témát.🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...