🌼 Raven May szemszöge
🌸 két hónappal később 🌸
Sikeresen leérettségiztünk, mindenki. Igen, még Eric is. Hihetetlen ugye? Ma van az ünnepség, megkapjuk az érettségi bizonyítványokat, aztán meg megyünk jól bebaszni. Vajon most is milliárdosok ként fogunk felkelni reggel... vagy inkább délben?
Képzeljétek el, Jace lesz az, aki beszédet mondd. Én sem hiszem el. Nem tudom, hogy lehet ez, de örülök neki. Nem mutatta meg, azt mondta, szeretné látni az őszinte reakciómat majd az ünnepségen.Éppen a szobámban készülődöm. A szobám már nagyjából üres, már csak az ágy maradt itt és néhány ruhám, amiket itt is hagyok. Egy héttel ezelőtt beköltöztünk az új lakásba. Most azért vagyok itt, mert ez közelebb van a sulihoz és anyájékkal megyünk az ünnepségre.
-Kész vagy kicsim?- anyu az ajtómban állt, nagy mosollyal az arcán.
-Azt hiszem igen.- még egyszer végig simítottam a királykék ruhámon, megigazítottam vállig erő hajamot, a saját hajamot. Hála istennek, gyorsan visszanőtt és szebb mint valaha.
A világító kék szemeim, amiket aputól örököltem, gyönyörűen passzoltak a ruhámhoz. A fekete tusvonal és szempillaspirál még jobban kiemelték őket. Megfogtam anyu kezét és a lépcső felé vettük az irányt. Lassan lépkedtem le a fokokan, vigyáztam, nehogy a taknyomon csússzak le innen. Mikor végre leértünk, szembetaláltam magam Ryder-el, Cora-val, apuval és Jace-el. Mindhárman öltönyben voltak. Jace nyakkendője királykék volt, csak úgy mint a ruhám és Ryder nyakkendője pedig lila volt, mint amilyen Cora ruhája is volt. Apa nyakkendője piros volt, akárcsak anyu ruhája. Látom mindenki összeöltözött. Cora és Ryder kezei össze voltak kulcsolva, a testvérem és a legjobb barátnőm arcán lehetett látni, hogy végre igazán boldogok, így egymás mellett. Anyu apu mellé állt, apám a dereka köré fonta a kezét, büszkén néztek mindannyiunkra. Jace mellém sétált, a szemében látható volt a szeretet és a csodálat... irántam.
Mindenki beült az autóba és elindultunk.~~~
-Most pedig szeretném a színpadra szólítani Jace Knight-ot, hogy elmondja nekünk a nehezen megírt beszédjét.- mondta az igazgató. Jace mosollyal az arcán megforgatta a szemeit és felment a színpadra. Nem hazudok, ha azt mondom, én tapsoltam a leghangosabban. Büszke barátnő vagyok, nah.
-Kedves igazgató úr és tanárok. Szeretnék maguknak köszönetet mondani azért, hogy sosem adták fel és eljutattak minket idáig, de a legnagyobb köszönetet úgy is a Google, Wikipédia és a kávé érdemlik, mert nélkülük egyesek, itt főleg magamra gondolok, nem lennének itt...- itt mindenki felnevetett, tipikus Jace.- Most pedig... drága, félig meddig kedves, végzős társaim. Őszintén, nem hittem volna, hogy mindenkinek sikerülni fog az érettségi. Bocs Eric, ne haragudj, hogy nem bíztam benned...- megint csak mindenki nevetett, Eric meg csak egy szimpla "kapd be" választ adott. Jace rá kacsintott és folytatta a beszédjét. -...Nem ismerek itt mindenkit, de tudom, hogy egyszer majd mindannyian valami nagyot fogtok végre hozni, csak bízzatok magatokban és ne feledjétek... segítséget kérni sosem szégyen. Mindannyian nagyszerű emberek vagytok, aki meg nincs megelégedve magával, sosincs késő változtatni valamin. Lesznek még csaták az életben, amiket majd megkell vívnunk, lesznek boldog és szomorú pillanatok, de sose hadjon el titeket a remény. Ha megengeditek, szeretnék még köszönetet mondani pár embernek. Shadow és Nash, köszönöm, hogy befogadtatok a házatokba és megtettetek értem mindent, miközben az igazi szülőm... nos hát, leszarta a fejemet. Igazán nagyszerű szülők vagytok, Ryder és Raven szerencsések, hogy vagytok nekik...- a szüleim könnyekkel a szemeikben hallgatták Jace beszédjét.-...Ryder, köszönöm, hogy bíztál bennem és hogy mindíg segítettél nekem. Jobb legjobb barátot nem is kivánhatnák. Örülök, hogy végre rád talált a szerelem... Csak úgy mellékesen, Cora, elmondom, hogy mióta Ryder elősször meglátott Raven melett, be sem fogta a pofáját. Egyfolytában arról beszélt, hogy mennyire tökéletes is vagy. Már a könyökömön jött ki.- Cora mosolyogva megrázta a fejét, Ryder pedig át dobta a vállán a kezét.- És végül, de nem utolsó sorban, hadd
mondjak még pár szót a gyönyörű barátnőmnek, Raven-nek. Te vagy az, akinek a legtöbbet köszönhetem. Segítettél kimászni a gödörből, megjártad velem a poklot a megmentettél a haláltól. Sosem fogom tudni szavakkal, sem tettekkel, eléggé kifejezni, hogy mennyire is hálás vagyok neked. Egy ideig azt hittem, hogy végleg el foglak veszíteni, de a szívem mélyén tudtam, hogy te a ráknál sokkal erősebb vagy és ni csak, igazam volt.- Jace eljött a színpadról és lassan elkezdett felém sétálni. Mikor már ott volt előttem, megfogta a kezem és felhúzott a székből. -Tudom, hogy ez még kicsit korai és nem igazán garantálhatom, hogy a jövőben minden zökkenés mentes lesz, de Ray... én veled szeretném leélni a hátra lévő életem. Lehet, hogy már holnap meghalok, de legalább tudni fogom, hogy egy ilyen tökéletes nő melett éltem le az életemet. Szóval... Raven May Grier, hozzám jönnél feleségül?- most már könnyek folytak a szememből és Jace előttem térdelt. Körbe néztem és mindenki lélegzetet visszafolytva várta a válaszomat. Anyára és apára néztem, könnyáztatta arcal és mosolyogva bólintottak. Utána Cora-ra és Ryder-re néztem, ők pedig már rég hevesen bólogattak. Vissza néztem Jace-re és megkérdeztem...
-Biztos vagy benne?- Mindenki felnevetett, Jace nevetve a bólogatott.
-Sosem voltam még ennyire biztos semmiben sem.- több nem is kellett.
-Ez esetben... IGEN!- mindenki tapsolni kezdett. Jace arcán könnyek kezdtek el lefolyni, felhúzta a gyűrűt az újjamra és megcsókolt.Az életem legjobb része még csak most kezdődik.
🌼🌼🌼
Hát kedves olvasóim, el érkezett a történet vége. Fájó szívvel 💔, de ideje volt már befejeznem. Remélem tetszett nektek Raven és Jace története 💍. Lehetett volna pár dolog máshogy is, de ez így van jól. Reménykedem még abban is, hogy ez a könyv megtanított titeket arra, hogy sose adjátok fel, bízzatok magatokban. Sose feledjétek el, hogy az élet nem mindíg igazságos, de a végén minden rossznak egyszer vége van és utána már csak a jó van 💚💫.
Örülni fogok, ha belekukkantotok a többi könyvembe is. Ne féljetek leírni nekem kommentbe, hogy mit gondoltok erről a könyvről 😊 addig is... legyetek jók 😉💚
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...